MIYAVI - No Sleep Till Tokyo World Tour 2019


VÉGRE! Elérkezett a pillanat, hogy ismét bejegyzést írhatok (tényleg sűrű az időbeosztásom, de ezt egy másik bejegyzésben), és ezúttal, bár 2 hetes késéssel, de hozhatok egy kis elmaradhatatlan koncert beszámolót az én legnagyobb kedvencemről. 😁 Már vagy fél éve megvolt a koncertjegy és tűkön ülve vártam, hogy ismét láthassam Miyavit, mert lassan 2 éve nem járt nálunk és már elvonási tüneteim voltak. Bármilyen sűrűk is a napok és a problémák csak jönnek-jönnek, azt mégis megoldottam, hogy ott lehessek ismét. Eddig egyet sem hagytam ki, és immár ez volt a 6. alkalom, hogy ott lehettem. Felemelő élmény volt és ezúttal saját képeket és videót is hoztam nektek. Bár kicsit röstellem, mert eddig sohasem csináltam ilyet koncert közben. Emlékszem, hogy 10 évvel ezelőtt (10 BASSZUS 10!!!) 2009-ben az első koncerten az volt a staff és Miyavi kérése, hogy ne fotózzunk, hanem a koncertet élvezzük. Én azóta betartottam ezt az arany szabályt, és mindig mások által készített képeket hoztam a blogra, de ezúttal akartam valami sajátot, ami csak az enyém és önző voltam. Bár rajtam kívül még vagy 200-an lóbálták a telefont a levegőben, mégis kicsit szarul érzem magam a dolog miatt, de a saját kis emlékekért megérte. 😊 

Idén is tesómmal mentem, mint legutóbb, de ezúttal nem állt rendelkezésemre szabadnap se aznap, se utána. Szépen elutaztam egy másik városba a suliba, aztán pedig haza délután, majd villámgyors készülődés és lóhalálában irány a buszállomás. Iszonyatosan fáradtan mentünk, de mire odaértünk bekávéztunk és felpörögtünk kellőképpen. Hát igen, ezúttal nem sikerült kiérni kapunyitás előtt 3-4 órával, mint annak idején. Előtte egy 40-50 perccel értünk oda, ha jól emlékszem. Azt hittem viszonylag hátul leszünk a sorban, de nagy meglepetésemre annyian érkeztek még utánunk, hogy lényegében a középmezőnyben találhattuk magunkat, ami később olyan jól alakult (tekintve, hogy mindenki konci előtt vásárol merch cuccot), hogy viszonylag előre sikerült befoglalnunk a helyet magunknak. A fotók meg a videók nem adják vissza annyira, de tényleg nagyon jó helyünk volt. Csak az idegesített, hogy külföldiek voltak körülöttünk akik annyira tapló módon túrták magukat, hogy szívesen kivertem volna pár fogsort. 😁
Hála istennek nem volt előzenekar! Ezért annyira hálás vagyok! Egyrészt nem kellett annyit ácsingózni az este, hogy másnap ne bírjak lábra állni, másrészt a fülünk is épen megúszta a rikácsoló áriákat, amiket az utóbbi időben megkaptunk az előzenekaroktól (sajnálom, ha valakit megbántok de nekem tényleg nem tetszett egy sem...). Így talán még emberi időben is hazaérhettünk a koncert után, mert 1 óra körül már ágyban voltam, de reggel kelni is kellett már 5:30-kor. Nagy mázlim volt, mert amúgy minden reggel 4:30-kor kelek, de apum elvitt a suliba. 😅 Kicsit ciki így lassan 30 évesen, de most mit csináljak... Miyaviért MINDENT! 

Sajnálom, a képminőségek nem a legjobbak, de soha nem fotóztam még koncerten, és nem is olyan egyszerű, főleg telefonnal.


 A legjobb képem! 😍😍😍


Sok mindent nem tudok áradozni, mert minden évben ugyan olyan fantasztikus minden! Talán mintha kicsit kevesebbet pörögne már, mint 10 évvel ezelőtt. Emlékszem akkor gitározás közben olyan tökéletes hidat csinált hátrafelé, majd elnyúlt a földön, hogy aztán ismét (kézi segítség nélkül), úgy felnyomja magát a lábával, hogy még csak ne is térdeljen a színpadra. Nem is tudom... mint a Mátrixban. 😆 Nehéz is ezt leírnom így, csak azt tudja, hogy milyen volt, aki ott volt 10 éve. Na ez ma már nem megy neki, nem olyan ruganyos, de azért ügyesen mozog és nagyon fitt. Nem akartam leszólni, de hát hál'istennek nem csak én, hanem ő is öregszik. 😆 Az új album amúgy fantasztikus! Végre ismét hallhattuk japánul énekelni! Az új számai közül mindegyiket imádom! Fülbemászóak és dallamosak! És a régi kedvencek közül is hallhattunk párat. Például a Selfish Love egy hatalmas meglepetés volt számomra. Ez volt az a dal amit először hallottam tőle több mint 10 éve... (sokszor használom a 10 éve kifejezést LOL) és ennek hatására vettem meg az első koncertjegyet is! És ott szerettem belé!


 A fanprojekt idén is remekül sikerült. 💓 Az Under The Same Sky című dal közben fellendíthettük a kis pálcáinkat, amik ezúttal kis csillagokat, felhőket és holdakat formáztak. Megint csak jól sült el minden, és borzasztóan örült nekünk. Köszönet a sok kis ügyes-kezűnek érte, akik egy csomó pénzt és időt belefektettek ebbe a meglepibe.
Sok beszélgetős részt is tartott, még mindig nagyon közvetlen és meghallgat másokat, ha mondani akarnak neki valamit. Érdeklődő, kedves, és sokat beszélt magyarul. Igazán fantasztikus, hogy pár nap alatt mennyi mindent megtanult. És ha jól tudom, videóklipet is forgatott nálunk. Szóval alig várom a végeredményt.





A Horizont kicsit hiányoltam, mert az az egyik kedvenc dalom tőle, és iszonyatosat lehetett volna tombolni rá, de a The Others kicsit kárpótolt érte. Az mindig fantasztikusan szól, és sikerült is videóra vennem a pillanatot, ahogy egyszerre énekeljük boldogságban úszva. 😇



Összegezve röviden, fantasztikus este volt! Sikerült egy estére elérnie, hogy megfeledkezzek a gondjaimról és kicsit kiadjam magamból az utóbbi idők keserűségeit. Tényleg hálás vagyok neki! Sajnálom, hogy csak ilyen szűk szavúan tudom jellemezni az estét, de már lassan nem tudok újat írni vele kapcsolatban, mert mindig ugyan olyan elképesztő. 😉

Sikerült vennem pár dolgot, bár most tényleg nem költekeztem túl magam, hiszen egy pólóm és egy pulcsim már van a legutóbbi turnéról, és hát nagyon drágák is ezek. Azért 9000 ft egy pólóért... khm... ráadásul olyat hallottam, hogy a budapesti helyszínt lefelejtették a turnéállomások közül. Hát köszi, de így nem kell. 😝 Szóval vettem egy vászontatyót (jó ecetszagú... nem tudom miért) és az elmaradhatatlan CD-t. Azért sírt a szám a DVD-s verzióért, de az már nagyon drága volt, úgyhogy lemondtam róla.


Végezetül pedig jöjjön a várva várt videó! Nos ezt több videóból vágtam össze eggyé, egy pár db szám lényegében, nem valami nagy dolog. De én boldogsággal fogok visszanézni a későbbiekben. (khm... 1:40-től az indokolatlan visítás eskü, hogy nem én voltam... a legjobb felvételem lett ezzel élvezhetetlenné téve, de akkor is beleraktam!). A The Others meg iszonyatosan jól hangzik. 😎

Ennyi lettem volna! halihooo

Megjegyzések