Levizsgáztam!

Ezzel ünnepeltem a vizsgám! 😁
Na hát ez most csak egy gyors kis helyzetjelentés, nem a japán blog folytatás, de mindjárt írom azt is, csak gondoltam megosztom, hogy mi a jelenlegi helyzet. Mint már korábban írtam, február közepén volt a végső szakmai vizsgám, szóval kijelenthetem, hogy végre túl vagyok rajta. Kissé megkésve írom ezt, mert még az első japán bejegyzés előtt akartam, de ez most így sikerült, legalább más dolgot is el tudok mesélni. Igazából borzasztóan kikészített az utóbbi időben a tanulás, meg a vizsgára való felkészülés, utána meg a munkakeresés. Most érzem csak, hogy picit kezdek megnyugodni, mivel úgy tűnik, hogy végre jól alakulnak a dolgok. A vizsgám természetesen jelesre sikerült, és a legjobb eredménnyel zártam a tanfolyamot, mindenből maximális teljesítményt nyújtva. Mondjuk rohadtul nem volt könnyű, és néha el is gondolkodtam rajta, hogy megérte-e, de jó érzés volt a kezemben tartani végre a bizonyítványt. A másik jó hír pedig, hogy úgy néz ki, áprilistól talán lesz is egy jó munkahelyem egy autista iskolában. Na hát igen, ez elég messze van a grafikától meg a lakberendezéstől, amit annak idején tanultam, hát még a múzeumi munkámtól. 😂 Teljesen új terület, de megpróbálok mindent beleadni, hogy jól alakuljon a jövőm. Persze vannak még ötleteim hosszabb távra, ugye sokszor említettem már évekkel ezelőtt is, hogy szeretnék tovább tanulni. Ez eddig nem jött össze, de nem is mondok le róla. A következő cél, hogy munka mellett tanuljam az angolt, meg ha lehetőség van rá, akkor a japánt is. Tervek mindig vannak, de kérdés, hogy mit hoz az élet. Valamint jövőre vissza szeretnék menni Japánba is. Van pár dolog, ami elmaradt, és azokat feltétlenül pótolni szeretném. Közre játszik az is, hogy függő lettem attól az országtól. Mesélték nekem már korábban is, hogy akik kint jártak, azok mindig visszatérnek oda, mert nem lehet elszakadni olyan könnyen. Én csak legyintettem, hogy nekem egy alkalom is elég lesz. Hát nem elég... 😎 Sokkal jobb minőségű és tartalmasabb videók készítését tervezem, akár videoblog formájában, bár én eléggé félek magamat kiadni az interneten, hogy őszinte legyek. Nem csak a negatív kritikáktól való félelem miatt, hanem mert ami az internetre felkerül, az örökre ott is marad. Nagy felelősség, amit az utóbbi években az egyre több youtuber figyelembe se vesz. Sajnos... De azért vannak nagyon jó arcok is a videómegosztón, de nem biztos, hogy ez a "pálya" nekem való. Viszont szeretném minél hitelesebben átadni az élményeimet is. De hát van még egy évem kitalálni, mondjuk nincs is annyi olvasóm az oldalon, hogy esetleg ez sok embert érdekelne. Inkább a fanficek miatt jár föl az a pár ember is, akik még kitartanak (amit köszönök). Nem azt mondom, hogy nem akarok már írni fanficet, hanem csupán nem szeretném, ha csak erről szólna az oldal. Régen is minden hülyeséget felpakoltam ide, és szeretném, ha ez újra így lehetne. 😀 Ha megtanultam egy minimális szinten angolul, akkor például nagyon szeretnék doujinshin mangákat fordítani és felrakni őket. Ezt mindig is szerettem volna. Akár YunJae témában, akár Yuri on ice (igen! imáááádom!) vagy bármi más, ami éppen érdekel engem. Ezért szeretem a doujinshint, mert az érdeklődési körnek megfelelő témát mindig meg lehet találni. És így kívánok szórakozva tanulni. Kellemest a hasznossal. 😆 Visszatérve a fanfictionre, tudom, hogy páran unják már a süket dumát, de most a japán blogot szeretném végigírni először, és nagy eséllyel a március eleje erről is fog szólni. Mivel csak áprilisban kezdek (remélhetőleg) az új munkahelyen, így van még egy hónapom, amit végre nyugodtan, stressz mentesen arra fordíthatok, amire akarok. Ebbe az időbe bele fog férni a korábbi írásaim átnézése, és talán még a folytatás írása is. 😌 Idén belekezdtem a bullet journel naplózásba is, ami lehetővé teszi, hogy az ember hatékonyabban oszthassa be az idejét. Nagyon rákaptam és szerintem hasznos is. Megpróbálok kialakítani egy rendszert, hogy munka mellett is tudjak szánni időt a hobbijaimra, és ebben kiemelkedő szerepet fog elfoglalni az írás. Nem csak befejezni akarom a jelenlegi sztorikat, de újakat is akarok írni! Ezernyi ötlet van a fejemben, és talán még olyan fanficek is, amiket előtte még soha senki nem csinált. 😀 Természetesen mind yaoi témában, így akit ez nem izgat, vagy utálja, az lépjen le, de gyorsan. 😆 Szóval remélem, hogy egyenlőre megelégszetek a japán bejegyzésekkel. Remélem nem lesznek túl unalmasak, de tudjátok, próbálok egy csomó olyan dolgot is leírni, amit ha később visszaolvasok, akkor tudok nosztalgiázni rajta. Nagy részben magamnak írom itt a dolgokat igazából. 😄 Meg új is még nekem az utazós blog téma.
Egy kérdést viszont intézek hozzátok is: Ti látjátok a chatboxot? Mert már össze vissza erőlködtem vele, de én sajnos nem látom, nem tudom megjeleníteni, pedig elvileg ott kéne lennie. Próbálok majd valami új megoldást kitalálni erre, de egyenlőre nincsen ötletem. Az ott remek lehetőség arra, hogy gyors üzenetet tudjatok hagyni, de úgy tűnik, egyenlőre maradnak akkor a hozzászólások. Chromeban a zenelejátszó is nehézkesen indul nekem, így arra is kíváncsi vagyok, hogy működik e másnak is? Kicsit kijöttem már ezekből a honlap programozásokból, így meglehet, hogy én csinálok rosszul valamit. 😕 A jelenlegi dizájnra sem vagyok annyira büszke, de tervezek valami kreatívabbat létrehozni, ezt csak a vizsga előtt dobtam össze ideiglenesen.

Végezetül, hogy ne csak üres blabla-nak tűnjön a bejegyzés, berakom drága szerelmemet, hogy emelje a tartalom színvonalát. 😅 Annyira szép ez a dal... 💗

Megjegyzések

Kovács Lili üzenete…
Szia! Engem mindenképp érdekelnek azok a japán blogos bejegyzések, és az is hogy hogy alakulnak a dolgaid! Természetesen a fanficik is, hiszen amiatt találtam ide, de kíváncsi vagyok hogy jól alakulnak-e a dolgok nálad, illetve az élmény beszámolóidat is szívesen olvasom!! ❤️
A chatboxnak nekem, telefonról kiírna hogy chatbox de nem jeleníti meg, a zenével pedig még nem futottam össze 😅
Végső soron pedig, őszinte gratulációm a vizsgádhoz!! Illetve az új munkahelyhez is😍❤️
Andy üzenete…
Szia! Örülök neki, hogy kíváncsi vagy rá! :D Igyekszem a fanficikkel is majd, csak egyenlőre rázódjak vissza a blogger életbe. Köszönöm a gratulációt! Úgy néz ki, hogy tényleg összejön az a munkahely, bár arra számítottam, hogy a teljes márciust a blognak tudom szentelni, de lesz egy kis betanulási időszakom is, úgyhogy újra kell terveznem a dolgokat majd. De igyekezni fogok, hogy hetente legalább 1-2 bejegyzés legyen. :)
Szóval se a chatbox, se a zene nem látható. :D Ennek igazán "örülök". Ez még egy külön tortúra lesz, hogy megcsináljam. Haha.