Nyári con ~ 2016

Megint hosszas eltűnés után jelentkezem (bár biztos megszoktátok :D). Ezúttal a 200. bejegyzés következzék, mely egy rövidke con beszámoló lenne, amin múlt hét szombaton voltam. Fénykép sajnos nem igazán készült, mivel féltettem a telefont a szakadó esőben meg tömeg is volt, nem akartam pont ezzel foglalkozni. Bár gondolom az olvasóim többsége biztos volt már conon, és lassan már nálam is tovaszáll az újdonság varázsa, szóval nem fotózok már végig a nyugatitól kezdve, a pesti utcákon át a Hungexpóig mindent. XD Haha. Sokszor az ember csak később jön rá, hogy mennyire rápörög bizonyos dolgokra, már-már a vonatozás is megszokottá vált (amit úgy szerettem elméletileg régen xD). Oh de térjünk rá akkor arra a beszámolóra most már. :3
Reggel tiszta parában indultam el, mert viharos szél mellé szakadt az eső, borzasztó volt! Bár örültem, hogy nincs 40 fok, és hát egy kis esőtől még nem lesz az embernek baja, de míg a metrótól kisétáltunk az expóig bizony szarrá áztunk. Már délelőtt tízkor folyt a cipőmből a víz, mert beázott és végig káromkodtam az utat oda-vissza. xD Sensei-el mentem ismét, meg egy haverjával. Amúgy tök jól elvoltunk és hál'istennek hamar be is jutottunk, mivel előtte hétfőn Pesten jártunk és megvettük előre a jegyeket. Hahaha! A többiek meg csak áztak és áztak. :D Mi meg bementünk előre Yeeee! Programokat, színpadi műsort meg ilyesmit nem néztünk, vagy vettünk részt bármiben. Túl sok az ember! Azt kicsit bánom hogy a táncos produkciókat nem láthattam, mert arra kíváncsi voltam, de a kpopot nehezen tolerálják a rocker kísérők, meg hát annyian voltak abban a teremben hogy levegőt nem lehetett kapni. Lényegében vásárlással meg nézelődéssel meg evéssel múlattuk az időt. :D Bizony elég sok lóvét vertem el, sőt megdöntöttem a rekordot! Az eddigi conokon vagy japán napokon nem költöttem még soha ennyit! xD Csak egyetlen pultnál vertem el két perc alatt egy 10est, szóval nem vagyok büszke magamra, amiért ilyen meggondolatlan voltam, de mégis... azokért a cuccokért megérte. :) Elmondhatom, hogy nekem is van végre Vamps-os meg KAT-TUN-os holmim. A már itthon lefotózott holmikat drága Pötyim segítségével prezentálom elétek, aki részese akart lenni eme felemelő eseménynek. XD

A cuki szatyrot se akartam kihagyni. XD Olyan a fülekkel, mint egy nyuszi. Miyavis cuccból sajnos csak ez az egyetlen hűtőmágnes volt, amit be tudtam szerezni. Semmi Miyavisat nem láttam ezen kívül, de hát jobb mint a semmi. :) Meg egy mini Jin-es kitűző is került a csomagba. Az I love yaoi kitűzőhöz nem fűzök hozzá semmit. xD Sensei is kapott egyet. :D hehe! (olcsóbb mint a póló)

Mivel elkezdtem gyűjteni a Love.Com-ot, ezért elmaradhatatlan volt legalább két kötet (az egyiket köszönöm Senseinek!). :) Most már az ötödiktől talán itthon is be tudom szerezni a könyvesboltokban, mert az első párat soha nem láttam még. Na meg egy Takanaga Hinako is landolt a tatyimban. Nővéremnek meg volt, szóval már olvastam, de mivel költözésnél elvitte, muszáj volt, hogy nekem is meglegyen. :D Kedvenc yaoi mangám (Koisuru Boukun) Takanaga-sensei munkája. Ha egyszer megtalálom valahol (még ha angolul is) a Koisuru legalább egy kötetét, biztosan megveszem!

Csak mert nem volt még Maneki nekos cuccom. :D Na jó, van egy mobil fityegőm, de az annyira piciiiiii! Ez meg azért nagyobb, hátha nagyobb szerencsét hoz. Amúgy hasonlít Pötyire, nem? :D

Nos, a pokky elmaradhatatlan volt. Mondjuk rózsaszínt meg ilyen cukorgyöngyöset már nem veszek mert az nagyon csömör, de ezek az egyszerűbb csokisak nagyon finomak, csak az a kár, hogy kevés van a dobozban. Max tíz szál. :( Oreosat most először vettem és nagyon fini volt. :3 Az utolsó zacsis csoda az mochiiii! Teljesen megszerettem, pedig első alkalommal mikor kóstoltam nem ízlett. :P Egyszer megpróbálok sütni is. És középütt pedig az ominózus KAT-TUN cd! Az elsőm! :3 Az első eredeti KAT-TUNos valamim. Bár kislemez és egy vagyon volt, de muszáj volt hozni, ha volt rá lehetőség. Remélem megértitek. xD

A mochiról egy közeli, hogy elcsöppenjen a nyálatok. xD

Itt a cd+dvd páros. :3 Mert hogy itthon fedeztem fel, hogy dvd is van hozzá, bár azon se sok minden van. xD De akkor is kellett!!!


Végezetül ez a két csoda! (*o*) Nem is tudtam, hogy a Vampsnak van külön magazinja vagy hasonló, hát még hogy belebotlok a conon, mikor annyian voltak. És délután találtam rá, amikor a kapzsi horda már elvonult! :D Ott árválkodott ez a kettő és én kiszúrtam! Kettő volt hát mind a kettőt megvettem! Ha több lett volna, valószínűleg mindet megveszem, pár így is sikerült elverni az utolsó garast is, mikor a leányzók megkérdezték a pultban: "És cd nem kell amúgy? Mert van!" Oooooh! És ekkor mutatták a listát, hogy van KAT-TUN. Szóval így történt. Ennek eredményeként összesen 210 forint maradt a tárcámba, mikor hazaindultunk (és az volt a mázli hogy a vonatjegyem retúr volt, és a vonaljegyet is megvettem előre!!!). xD Akkor körbe nézhettem volna magam, mint a 3 évvel ezelőtti conon. (Akkor Jines újságra csesztem el a pénzt és nem marad elég hazaútra, így kölcsön kellett kérnem ^^"). Belefotózgattam a magazinba nektek. :3 Nem tudom van-e itt valaki jrocker, de én személy szerint hatalmas Hyde rajongó vagyok! Előbb ismertem meg, mint Miyavit, lényegében az animékkel jött (ost-k miatt), és ő számomra egy olyan valaki, akit egyszer élőben látnom kell még színpadon. Valamilyen módon össze fog jönni, csak nem tudom, hogy mikor. :) Akkor debütált a Larc-en-ciel-ben, mikor születtem, szóval ez egy jel. :D A hangja és a kisugárzása túlvilági, teljesen megfogja az embert. Nem véletlenül nagy kedvence Yazawa Ainak, aki a Nana megalkotója is. Szintén az ő műve a Kagen no tsuki manga, amiben Adam karakterét róla mintázta. És később, mikor mozifilm készült a mangából, Hyde játszotta Adamot! Na így kell csinálni gyerekek! Mintázol valakiről egy karaktert és akkora siker lesz, hogy végül az illető el is játssza filmben a szerepet! :D Ezért tisztelem Yazawa-senseit is! :3


(ezeket valamiért állítva rakta be a blogspot, bocsi ^^")





És ha már szó esett Yazawa Airól, és a műveiről, akkor az egyik legismertebb, a Paradise Kiss-ből íme az egyetlen cosplayes kép, amit készítettem. :) Gyönyörűen megcsinálta a hölgyike a ruháját és ő is nagyon szép volt! Ohhh bár én is viselhetnék egyszer, egy ilyen ruhát. :D Nagyon pazar volt!

A vásárlás témáját kimerítve essék szó a kajázásról is (mert az is fontos! xD). Idén nem sajnáltam a pénzt a sushira, hiszen jó ha egy évben egyszer eszek, így egy 12-es adagot simán bevágtam. :3 Volt abban mindenféle. Sajnos azt nem fotóztam most le, de nem is volt öt percnél tovább a tányéromon amúgy. :D Meg hát állva kellett enni, szóval a kezem is tele volt, nem tudtam fotózni. Természetesen utána elmaradhatatlan volt a Bubu tea - szintén nem készült kép, ezt sajnálom is amúgy :( - amit másodszor volt alkalmam kipróbálni. Imádom! :D
Hát röviden, tömören igazából ennyi volt. Sétáltunk, nézelődtünk meg ilyenek. Sok volt idén a jó cosplay amúgy. :D Rosszakat nem is nagyon láttam, bár nem is öltöztek be annyian mint tavaly (az eső miatt). Olyan 1 óra után el is indultunk hazafelé, mert lényegében mindannyian elvertük a pénzünket igen hamar, és más újdonság se akadt igazából. Természetesen visszafelé is megáztunk rendesen, és még a vonatot is elkéstük, amihez igyekeztünk. xD De kivártuk a következőt és jól elvoltunk addig is, ráadásul a vonat utat is sírva röhögtük végig. :) Jó volt ez nagyon! Sensei ősszel külföldre megy dolgozni, szóval az élményeket be kell osztanom jó időre, mert szerintem nélküle nem is volna kedvem conra menni. Con csak úgy jó, ha ott van! :D Haha! (ha ezt olvasod, akkor hízzon csak a májad xD).

Szóval ennyike. :3 Nem is húzom tovább a bejegyzést. Csááá! :'DDD

Megjegyzések