Dolgos élet

Pár napja kiírtam már twitterre, hogy lesz új bejegyzés, de annyira offon voltam, hogy eszembe se jutott a dolog. ^^" Sajnos mostanában nem tudtam fanfiction frissel jönni, pedig már majdnem készen van Az árvák folytatása, de egyszerűen nincs időm és energiám vele foglalkozni. Nagyon régóta nem dolgoztam már, és most hirtelen sikerült egy munkahelyet találnom, aminek nagyon örülök. :3 Bár ugye el vagyok szokva a dologtól és még teljesen lefáraszt, annak ellenére, hogy nagyon baráti a munkaidő. Hétfőtől csütörtökig 8-15.45-ig és pénteken 8-13.45-ig. ^^ Lényegében ugyanolyan munkakörben dolgozom, mint anno a bábszínházban (archiválok), csak most egy múzeumban tevékenykedek. Hát mondhatom úgy is, hogy össze se lehet hasonlítani a kettőt. Bár rugalmasabb a munkaidő, viszont monotonabb és fizikailag megterhelőbb, mint a másik. Egész nap a szkennert emelgetni... hát már megérzem a karomban az izomlázat. Egyébként sem tekintek erre a melóra hosszú távon, elméletileg február végéig maradhatok, gyakorlatilag december végéig, és amúgy szerződést sem kaptam még. xD Szóval elég bonyolult, de ami a lényeg, hogy egy ideig nem kell aggódnom. :) Viszont most már elgondolkodok a továbbtanuláson is, ami egyre sürgetőbb, ugyanis még egy évet nem akarok kihagyni. Lehet, hogy nem sokat ér manapság, de nekem akkor is kell egy diploma, még ha bele is döglök! Ebből kifolyólag valahogy le kéne érettségiznem emelt szinten valamiből, és az angolt is el szeretném kezdeni tanulni. Igen, ezekről már régebben is beszéltem, de most már komolyan tervezgetem előre a dolgokat. Még az ősszel be akarok iratkozni egy nyelviskolába. Remélem minden simán fog menni. Amúgy nagyon ég a pofám emiatt, de egy éve nem nyúltam hozzá a japán cuccomhoz. Pedig mennyi időt és energiát fektettem bele (na meg pénzt). Valahogy annak is neki kéne esni újra, de az időmet egyszerűen nem tudom beosztani sehogy. Valaki ossza be nekem! xD Help! Hát nem tudom, hogy fognak alakulni a jövőben a dolgaim, kérlek szurkoljatok, hogy minden simán mennyen és ne essek vissza abba az állapotba, amiben egy éven keresztül vergődtem. (T^T)

No hát ma van drága Miyavi-sama születésnapja! 34-et ünnepli! El se hiszem, hogy repül az idő! Mintha csak tegnap lett volna, hogy ott voltam az első koncertjén, amikor bejelentette a rajongói előtt, hogy ő bizony boldog apuka lett első gyermekével. A stílusa is merőben más volt még, nem csak külsőben de zeneileg is. Azóta el telt 6 év! Jóságos ég! Öregszünk gyerekek, és lassan már én is veteránnak érzem magam... El kell fogadnom, hogy már nem vagyok középiskolás, de nagyon nehéz. Nem sok van már hátra a negyedik Magyarországi koncertjéig, amit szintén nem fogok kihagyni. Hát az még kérdéses, hogy kivel megyek, bár nagy megdöbbenésemre és csodálatomra Sensei közölte, hogy szeretne jönni. :D Le a kalappal, ha tényleg megteszi. ^^ Régen mindig mondta, hogy nem annyira csípi, de remélem, hogy eljön és megváltozik a véleménye. Lassan rövidre fogom, mert hulla vagyok, de a végére még nyomnék egy kis ingyen reklámot. Akanishi Jin lehetséges európai koncertjének igényfelmérésére készített egy belevaló magyar rajongó facebook honlapot és kérdőíveket (mindenféle nyelven!), hogy felmérhessük a különböző országok igényét. További részletekért kattints ide! :3

Végül egy rohadt jó szám, ami nem megy ki a fejemből hetek óta! Chu~

Megjegyzések