Na mit vettem? :3


Igen!!! Immár negyedik alkalommal láthatom őfelségét élőben. Teljesen elfeledkeztem róla, hogy megosszam ezt a fantasztikus információt a blogban. :D Nem olyan rég derült ki, hogy ismét ellátogat hozzánk, méghozzá október 9-én! :3 Természetesen nekem ott a helyem, ez nem is kérdés, viszont nagy szomorúságomra sajnos idén nem lesznek vip jegyek, így kénytelen vagyok beérni a normállal. Pedig teljes harci állapotban és felkészülve ültem a gép előtt, mint egy megszállott, mikor elkezdték árusítani őket online, hogy lecsaphassak a vip-re, ha lesz, de ez sajnos elmaradt. Persze más lehetőségek is vannak, hogy találkozhasson az ember vele, mint például a hivatalos fanklub tagság, amiről végre egy magyar rajongói oldal részletes leírást adott és magyar nyelvi útmutatót a regisztrációhoz. Ha fanklub tag vagy, akkor mindenféle kiváltságban részesülsz, és vip jegy nélkül is találkozhatsz Miyavival... hát akármilyen szép és jó, most jelen pillanatban erről le kell mondanom. Nem is a pénz kérdés miatt (ugye évente fizetni kell a tagságot), inkább az, hogy csak emiatt nem csináltatok bankszámlát. Tavaly találkoztam vele, szóval nagy levegőt veszek és megvárom a következő alkalmat, addigra minden szempontból készen fogok állni az újra találkozásra. Számomra ez is megdöbbentő volt, hogy már ilyen hamar új turnéra indult, és nagy volt a boldogság, mikor pár nappal előtte már mondogattam az ismerőseimnek, hogy na figyeljetek... nemsokára... XD Eltelt egy-két nap és BUMM! :D Mindig megérzem a kis Miyavi-fan szenzoraimmal. Az még bizonytalan kérdés, hogy kivel megyek, de azt hiszem mindegy, mert nekem mindenféleképp ott a helyem, még ha egyedül is! ^^
Ha valaki nem ismerné ezt az istenséget véletlenül, annak tolok pár videót róla, amivel tuti megszeretheti. :3 Aki engem ismer, az pontosan tudja, hogy számomra ő az egyetlen, megunhatatlan és hamisíthatatlan példakép a világon! *-*




Na ilyen egy igazi koncert! :D Már alig várom! *-*

Megjegyzések