Hosszú kihagyás után...

...újra itt. Azt hiszem nincs is sok értelme magyarázkodásba fogni, egyszerűen csak elszállt az ihlet. Na jó ez ilyen formában nem igaz, inkább mondjuk úgy, nem voltam olyan lelki állapotban, hogy úgy tudjak írni mint régen. Mintha a nagymamám halála óta minden csak szarul sikerülne és én sem vagyok teljesen önmagam. Terveztem egy csomó bejegyzést amúgy, már a tavaszi conról is szerettem volna valamit írni, de sajnos a végén nem jutottam el rá, viszont ez a dolog pótolva lesz, ugyanis Sensei-el megbeszéltünk, hogy megyünk a nyárira, amire két hét múlva sor fog kerülni. ^^ Uram atyám... tök rég találkoztam már vele és kimozdulni is jó lesz végre a lakásból, ugyanis már kb 3 hete itthon gubbasztok mert beszedtem valami rohadt vírust vagy betegséget, nem tudom mi ez, de egyszerűen nem tudok belőle kilábalni. -.-" Már rohadtul kezd belőle elegem lenni, kb csak az orvoshoz járkálok el, pedig csomó mindent terveztem (főleg mozizást, mert rengeteg jó film megy). Holnap meg is próbálkozok A kopogószellemmel 3D-ben, remélem nem leszek rosszul és el bírok menni nővéremmel. Ez a film amúgy is közel áll a szívemhez, mármint az eredeti, mert ez ugye egy feldolgozás. :D Az eredetit én még anno a régi TCL-en láttam ami a cartoon network után volt este angolul. Ilyen formában kb 20x ha láttam kölyökként, és mikor felfedeztem az internet csodálatos erejét, akkor megtaláltam szinkronosan és végre értettem az egészet. ;D Ajánlom mindenkinek az eredetit! Nagyon jó, az egyik kedvencem! Még a régi számítógépes trükkökkel van, de egyszerűen zseniális. Főleg amikor a hullák jönnek fel a földből a zuhogó esőben. :D hahaha! De nem akartam senkinek spoilerezni. xD Nagyon remélem, hogy ez az újfajta verzió is megfelel az elvárásaimnak, ugyanis az Átok producerének keze is benne van a dologban. ^^ Mondhatjuk, hogy sokat várok, de egy ilyen horror mániás esetében, mint az enyém, ez nem meglepő. :'D Na ennyit a moziról. Most rám jött a szómenés, szóval nehezen fogom abbahagyni. xD
Próbálok egy kicsit visszamenni az időben és gondolatban összeszedni a fontosabb történéseket, de nincs olyan sok. Megfordultam egy rakás állásinterjún, kb milliószor átgondoltam a jövőmet is (erről most épp nem kívánok nyilatkozni, majd egyszer csak megosztom veletek ^^), na meg sokat betegeskedtem... főleg az utóbbi időben. Már minden gondolkozás nélkül tudom rávágni, hogy valamilyen szintű étkezési zavarban tuti, hogy szenvedek, mert a fél életem kb a kajához fűződő viszonyomról szól. Ez már elviselhetetlen állapotokat öltött. (Most ne arra gondolj, hogy zabálok, mint a disznó, inkább az ellenkezője...) De, hogy beszéljek valami pozitívumról is, március környékén voltunk kirándulni Baján nagyszüleimmel és nővéremmel. Na ebből kb már semmire sem emlékszem, maximum az étteremre, ahol mindig kajcsizunk és valami isteni finomat ettünk, főleg a somlói maradt meg bennem. XD Twitteren az érdeklődők megtekinthetik róla a szenzációs képet. :'D Hahaha... És voltam ám én még egy kiránduláson nem is olyan rég. :3 Pontosabban május utolsó napján voltunk Romániában, ami azért is lényeges, mert 1.) végre átléptem az országhatárt életemben először, 2.) megismerhettem a távoli rokonaimat, 3) csodálatos helyeken jártunk és kiélhettem a kalandvágyamat. :) Erről az útról majd egy részletesebb beszámolóval is készülök a csudálatos képeimmel, és családi történettel, már ha valaki kíváncsi rá és érdekesnek találja. ^^ Remélem egyszer Japánból is hozhatok nektek beszámolókat, de arra még pár évet biztosan kell várni. XD
Szóval ennyi a nagy történet, igazából semmi különös. Mindeközben ebben a hónapban betöltöttem a 24-et, valamint egy régebben tönkrement barátság kezd helyreállni, aminek nagyon örülök. :) Nincs annál rosszabb, mint hónapokig... sőt évekig nem beszélni egy olyan személlyel, akit nagyon szerettünk azelőtt, a hülye sértődések meg a ki*aszott büszkeség miatt. Sajnos ennek ellenkezője is megtörtént velem, egy másik barátságom most ment tönkre, amit még mindig nem sikerült teljesen feldolgoznom, de talán majd idővel.


Várom a Cont, már nagyoooon és azt is, hogy egészséges legyek és végre ehessek fagyit. :'( Talán ez hiányzik a legjobban. Az igazi jó olasz fagyi. :D Nyamm... Oh amúgy fogytam is egy jó pár kilót, de a mozgásnak továbbra is híján vagyok.  ^^" Na hát rátérve a fanfic témára, ami miatt is igazából feljár az a maroknyi olvasóm, akik 'talán' még megmaradtak, üzenem nekik: Nincs elfelejtve! Be fogom fejezni, hiszen a Sebhelyet is befejeztem úgy, hogy több mint két évig írtam és a végén már nem is voltam Akamés. Most ezzel nem dicsekedni akartam (mert elég szar regény lett xD), és megrémíteni se akartam senkit, mert ugyanúgy szeretem YunJaet, ha nem jobban. *-* És már mindkét sztoriból majdnem kész van a következő fejezet, csak magamat kéne úgy ideültetni a gép elé, ahogy most és befejezni őket. Valamint erről nem is tudtok, de egy kis szösszenetbe is belefogtam YunJae párossal, amit igyekszem eléggé korhatárosra csinálni. :D Ugyanis sok perverzséget ezzel a párossal még nem igen csináltam és már viszket a tenyerem, hogy legépelhessem a dolgokat, amik a fejemben vannak. XD Muhahaha! Csak várjátok ki a végét. :3
Az oldal külseje, mint látjátok, megújult, több szempontból is. A menük végre feltöltésre kerültek nagyjából, bár a beszámolóknál is vannak elmaradások. Amit megtalálok a gépemen azt fel fogom rakni, amit meg meg kell írni, azt megírom. Fuh... ha eszembe jut akkor legközelebb a zenéket is lecserélem már itt, nem tudom mennyire unjátok már ezt a Taiwani pop-ot (én ezt sose tudom megunni xD bocsi). Szóval barátaim, igyekezni fogok. Kitartást. Hamarosan jelentkezem. ^o^
chu~

Megjegyzések

Ancsee üzenete…
Szia!
Először is jobbulást! Nagyon szar érzés, ha az orvosok nem tudják az ember baja és csak kísérletezgetnek a betegeken.
Másodszor meg ne hidd, hogy csak rossz dolgok történnek veled, csak az apró sikereket már nem vesszük észre. Ilyen az emberi lét. Hadd mondjak egy példát: nemrég elkezdtem a vezetést és a lámpáknál a mai napig elég sokszor lefulladok. Viszont amikor elkezdtem, akkor még a sávokat sem tudtam tartani. Ma már igen. Lehet ezt a fejődére fogni, de lehet ezt sikernek is elkönyvelni. Így valahogy könnyebb a lefulladás sikertelenségét enyhíteni.
És a barátnőd miatt ne aggódj. Ha fontosnak tartott téged, akkor úgyis visszatér, nem csinálhatsz mást, minthogy vársz miközben éled tovább kis életed. Neked meg nem kell semmiért bocsánatot kérned; ilyen a természeted.
És mint már írtam az oldal kinézete nagyon cuki lett, a zene miatt meg ne aggódj. Aki nem akarja hallgatni, az úgysem fogja elindítani :D
Szóval sok sikert a továbbiakhoz és még egyszer jobbulást! (Ui.: Várom már a piszkos YunJaet ;) :D )
Andy üzenete…
Jaj aranyos vagy, köszönöm a bátorító szavakat. :D Ezek most sokat jelenetnek nekem. ^^
Hát igen, most ilyen cukisra vettem a figurát a blogon. xD Totoro a nagy kedvenc. :3
Nemsokára jönnek a ficek, türelem. :)
Köszönöm, hogy írtál. :3