Yohóóó!


Ismét volt majd egy hónapos kihagyás, de nem így terveztem a dolgot, ezért elnézést kérek mindenkitől. Bár megígértem, hogy heti egy fejezet friss lesz, de közbejött valami, ezért nem sikerült tartanom magam az ütemtervhez. Kárpótlásként tegnap felkerült a 2-3. fejezet Az árvákból, remélem elnyerni majd a tetszéseteket. Valószínűleg még a mai nap folyamán elkezdem írni a 4. fejezetét is, mert most nagyon rá vagyok kattanva a témára, valamint a Macska-egérből se hiányzik már sok, hogy felkerüljön a következő adag. Sok mindent félbe kellett hagynom, mert elhunyt a nagymamám, és így nem volt kedvem írni semmit... De már lassan kezdem összeszedni magam, és hála a sok dráma maratonnak, Jaejoongot is egyre jobban kezdem megismerni. Rövid idő alatt megnéztem a Heaven's Postman-t, a Protect the Boss-t, a Time Slip Dr. Jin-t és a Triangle-t. Utóbbit két napja fejeztem be és eléggé lesokkolt a vége, de nem akarok spoilerezni azoknak, akik nem látták. Igazi jó gengszteres dorama volt, nagyon tetszett. Lassan már mindent megnéztem vele, már csak a Sunao ni narenakute és a Spy feliratainak fordítását várom. ^^ Pont ez a kettő érdekelne a legjobban. :) És lassan belefogok Yunho drámáiba is.
Adnák még egy gyors dorama ajánlót, ami nem más mint az It's Okay, It’s Love. Egyszerűen fantasztikus az a sorozat, két nap alatt néztem végig és még mindig nem megy ki a fejemből. Ez volt az első olyan drámám, ami a mentális betegségekről szólt és nagyon a szívembe markolt az egész sztori. Az ilyen lelkizős pszicho témák mindig is érdekeltek, és a filmzenéje is nagyon különleges volt, amit eddig még nem hallottam ázsiai sorozatban. Igazi pörgős, hallgatható pop zenék, amiben sok külföldi szám is megtalálható. Valószínűleg a zenelejátszó frissítése is sorra kerül, és ennek az ost-jéből fogok számokat válogatni bele. Végezetül megosztanák veletek egy videót a sorozatról is az egyik kedvenc számommal:

Megjegyzések