A válságnak vége!


Egy kis véletlenszerű közvéleményt tartanák. Feltámadtam halottaimból, egyszóval vége az alkotói válságnak, így mostantól várható lesz egy héten minimum egy új fejezet vagy írás valamiből (legalábbis igyekszem). Újévi fogadalmaim egyike tudat alatt lehet, hogy ez volt: "Andy basszus írjál többet!" xD Úgy tűnik bevált! (bár a fogyókúrám is így működne ^^') Mint láthattátok felkerült egy új Akame (47 roninos) és folytattam az első YunJae regényemet is, amibe hónapokkal ezelőtt fogtam bele. Előre szólok, hogy Akame nagyon ritka lesz mostanában, próbálok inkább az én kis koreai tündérpárosomra koncentrálni, szóval ezért ne haragudjatok rám. Jaejoong mániában szenvedek és most ő van soron, hogy megkínozzam jó szokásomhoz híven. *-* Erősen próbálkozok, hogy ne tegyem vele is ugyan azt, mint Jinnel sokszor... mint például a Sebhelyben. Kaptam sok panaszt arra a regényemre, és hát én se vagyok rá annyira büszke. Elment az egész szappanoperába és ezennel mindent meg fogok tenni, hogy fejlődni tudjak az írásban! De ehhez az kell, hogy VEGYÉTEK A FÁRADSÁGOT ÉS ÍRJATOK KOMMENTENT! Könyörgök! Hát így hogyan fejlődjek, ha lusták vagytok kritikát írni (akár jó, akár rossz)? A legtöbbet az olvasók véleményére adok, és ha nektek valami szúrja a szemeteket, megosztjátok velem a gondolataitokat, akkor valószínűleg az igényeknek megfelelően fogok írni legközelebb, így akár meg lehet menteni egy-egy olyan regényt/írást, ami kezd átmenni nyáltengerbe vagy tudom is én mibe. Tessék rám szólni! :3
Tudom az előző blogbejegyzésben említettem, hogy újévi összefoglalót írok stbstb, de őszintén, most az írásra akarok koncentrálni és megpróbálom a magánéleti dolgokat teljesen kiszorítani innen. Sokkal boldogabb időszakom volt, mikor az írásra összpontosítottam és nem a rinyálásra. :3
Még egy fontos információ az olvasóknak: a Macska-egér játék regényben javítottam egy részt az első fejezetben!!!! Nem muszáj újra olvasni ezért, mert csak egy apróság volt, mégis bődületes hiba. Yunho és Jaejoong nem természettudomány szakon tanul, hanem vendéglátáson! x'D Igen, látszik, hogy nem sokat értek a felsőoktatáshoz. Végül is azt próbálom kihozni a dologból, hogy Jaejoong szakácsnak akar tanulni, ergo gasztronómia szakirányon. Remélem ezt világossá tudom tenni. Yunho is ezen a szakon tanul, mint első éves (ugye mert katona lett nagykorúságát követően), de ő olyan képzésre jár, ahol még nem döntötte el, hogy pontosan mit akar kezdeni az életével. Tehát van pár közös óra, de a hangsúly a közös kollégiumi szobán van. :D Na nem magyarázok tovább, csak gondoltam tájékoztatom azon keveseket, akik szeretik ezt a párost. És akik most ismerkednek YunJae csodálatos világával, azokkal közölném, hogy a Macska-egér és Az árvák is csak kitalált sztori, szóval távol áll a valóságtól, csupán a karakterekkel játszok benne úgy, ahogy nekem tetszik... és persze a TVXQ/JYJ többi tagjával is. xD
Köszönöm, hogy olvastok! Pusszantáááás! *3*

Megjegyzések