Élet jelek

Először is Boldog Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet Kívánok minden kedves olvasómnak! ^-^

Immár több mint egy hónapja nem volt új bejegyzés, így illőnek éreztem az ünnepekre való tekintettel is, hogy írjak egy pár sort. :) Most élem az életem mélypontjait és nem igazán érzek kedvet az írásra vagy blogolásra, így megritkultak a jelentkezéseim. Megpróbálok mostantól nem írni a magánéleti gondjaimról, helyette írok pár témába vágó karácsonyi dolgot. :D Elég komolyan vettem az idei ajándékvásárlásokat és mivel nem vet fel a pénz jelenleg kicsit túlzásokba is estem. Bár idén magamat is megajándékoztam egy két aprósággal. A városban igazi bevásárlótúrákat nyomtam le és elégedett voltam a végeredménnyel. ^^ Csináltam pár képet az ünnepi fényekkel, bár a hó nagyon hiányzik. Barátnőmmel, Renivel is töltöttünk együtt egy kis időt és találtunk is egy új kávézót, ugyanis a régebbi törzshelyünk minősége eléggé leromlott minden szempontból. Találtunk egy cuki kis bisztró szerű helyet ahol csupa pasi a felszolgáló. :D Hihi... jó hely. ^^ 


Idén anyuval is mászkáltunk a városban, ittunk forralt puncsot, ettünk finom karácsonyi lepényt, vásárolgattunk és még a templomba is bementünk ahol utoljára az énekkarommal voltam fellépni még általános iskolában. Meglepő volt az a hatalmas csend ami ott fogadott... és olyan nyugis volt... lehet hogy rá kéne szoknom a templomba járásra. ^^



A városháza előtt fel volt állítva egy kisebb betlehemes kirakat amit egyből felismertem. ^^ Régebbi munkahelyemről, a bábszínházból származott a karácsonyi előadásból. Jó érzés volt újra látni őket, mivel május óta már nem dolgozhatok ott, és valószínűleg nem is mehetek már vissza... Számomra ez volt az álom munkahely és soha nem is lesz ennél jobb az biztos. :) Van egy cuki képen egy cicáról is. Nos ez a kis jószág egy ajándékboltban foglalt helyet egy dobozban, ahol édesdeden aludt. Először nem is vettem észre, csak kiadtam az utasítást tesómnak hogy keressünk anyunak valami cicás ajándékot mert oda van értük... erre szól nővérem, hogy: ez jó lesz? XD És odanéztem és egy élő cica szuszogott a dobozban. :3 A bolt cicája volt. xD Egyre népszerűbb amúgy errefelé a macska a boltokban. Kabala. :D


Remélhetőleg már mindenki túl van a nagy zabálások nehezén, ahogy én is. xD Most jöttünk haza mamáméktól, ahol degeszre ettem magam. :3 Ajándékok szempontjából kicsit szegényes karácsonyunk volt. Mármint anyuék nem szeretnek ajándékozni és mindenkivel mindig meg van beszélve hogy nem adunk egymásnak semmit. Én ezt utálom, ezért is vásároltam ajikat önkényesen. XD Azért anyum kitett magáért. :D Kaptam tőle isteni illatú Avonos parfümöt, ágyneműt na meg egy könyvet amit szinte kérnem se kellett. XD Ennek története van amúgy. ^^" Apumtól egy üveg szakét kaptam, mamámtól pénzt, a többiektől meg lényegében Milka csokik meg bonbon volt. Idén megleptem magamat is jócskán ajándékokkal, bár spórolni akartam, de azt hiszem a mamától kapott rengeteg pénzt sikerült is eltapsolnom már karácsony előtt ha úgy vesszük. ^^" Végre megvettem a régóta tervezgetett súlyzókat, szóval most már mehet a kemény edzés. XD Bár csak egy-egy kg-osak, de több mint a semmi. :) Természetesen a 47 Ronin dvdt sem hagyhattam ott a boltban, ha már lúd, legyen kövér. Azóta már megnéztem. :D Hihi... Új szerelmem is lett amúgy... Az Útvesztő című film és vele együtt a könyv is. Mármint megnéztem a filmet és teljes szerelem. Zseniális film, mindenkinek ajánlom. Úgy éreztem most először a Harry Potter óta, hogy nekem ezt el is kell olvasnom! Hát megvettem az első kötetet. :) Pár napja megnézetettem anyuval is, mert tudom jól, hogy imádja az ehhez hasonló filmeket. Hát nagy sikert aratott nála, oly annyira, hogy megvette nekem karácsonyi-elő névnapi ajándékként a második kötetet - a Tűzpróbát - csak úgy, én meg csak lestem a könyvesboltban, hogy mit csinál. :D Később kiderült, hogy hátsó szándéka volt, ugyanis el akarja ő is olvasni mindkét könyvet és majd a többit is ha megjelenik. xD Végre van egy újabb közös téma. :D
Az idei év talán legnagyobb dobása viszont a grafikus rajztáblám, ami magamnak vettem. Pontosabban uncsi tesóm nélkül nem tudtam volna ilyen jó áron hozzá jutni. :3 Idehaza 25ezer ft alatt nem lehet találni, de kaptam segítséget az internetes rendeléshez. Egyenesen Kínából érkezett potom 8000 magyar forintért ami iszonyatosan jó ár, és nagyon durván megérte nekem. Ali expressről lett rendelve és csak ajánlani tudom azt az oldalt. Amint lesz munkám és bankszámlám, mindent onnan fogok rendelgetni. :) Csomó rilakkumás cucc is van. x3 Nos még nem üzemeltem be a kütyümet, de az angol nyelvű kis könyvét már begépeltem, és valószínűleg mivel holnap már lesz rá időm, végre elkezdem feltelepíteni a cuccokat és kipróbálni végre. :D Alig várom, hogy rajzolhassak vele. Talán ennek köszönhetem majd, ha újra megszáll a művészkedés. xD Úgy érzem ezzel a táblával sokkal több mindenre leszek képes mint grafikus, így nem órákba fog telleni, ha valamit alkotni szeretnék Illustratorban, mert ott pontról pontra halad a rajzolás, így nekem az lassú. Már arra is gondoltam, hogy rajzolnák egy animációs mesét házilag, de ahhoz valami gyorsabb megoldás kéne, mint a pen tool rajzolás. ^^"
Nos ennyi lenne a nagy karácsonyi bejegyzés. Igyekszem majd még újévre is írni valamit. Kicsit összeszedni a gondolataimat, összegezni a 2014-es évet (abból sok köszönet nem lesz xD) és az új évre vonatkozó terveket összeszedni, amiket még én se nagyon tudom, hogy mik lesznek. :3 Na chuchu további kellemes ünneplést mindenkinek! :D

Megjegyzések