Videó áradat

Valamilyen különös indíttatásból úgy döntöttem, hogy megosztom most már veletek az aktuális kedvenceimet, mert már jó ideje nem került erre sor. Szerintem több mint egy éve nem volt ilyen videós bejegyzés. :3 Most nem okozok csalódást! XD


Azt hiszem ez egyértelmű! :3 Jin imádatom még mindig töretlenül tart és úgy érzem kezdi megtörni az amerikai átkot ami beszippantotta az utóbbi években. Szárnyra röppentek olyan hírecskék, hogy tárgyalt együtt Miyavival és talán készülnek valamire együtt, de én ebből a klipből látom, hogy talán ez volt az a nagy susmus. :D Hogyan ragassza át a mester tanítványára a sleppelős gitáros stílusát, és még a göncök na meg az ál tattook is annyira de annyira MYV-sak, hogy azt már elmondani nem tudom. A zene viszont egyáltalán nem hasonlít, sőt! Teljesen egyedi a hangása, még azoktól is különbözik, amiket eddig Jin tett le az asztalra. Isteni jó az egésznek a látványvilága, a sminkek meg a hatás is, amit a nézőre gyakorol a videó. :D Tessék megnézni!

Gondolom senkit nem érint váratlanul, hogy Kokit immár a KAT-TUN nélkül mutatom új bandája körében. Egy éves várakozás után végre ismét visszatérhetett a zenei világba, immár az INKT frontembereként. *-* Ügyike. Bár nem mondanám teljesen egyedinek a stílust amit képviselnek, ugyanis látványra és hangzásra is egyből a One Ok Rock jut az ember eszébe... nekem legalábbis... Ettől függetlenül a Kokis mozdulatok és hangja teljesen elvarázsolja az ember, a szám meg egyértelműen fülbemászó. Egyszer meghallgatod és annyi! :D Ügyesen talpra állt a botrányok után. Csak így tovább! Érdemes meghallgatni a Zutto című számukat is mert gyönyörű.

Miyavi Horizonjával már többször elárasztottam a blogomat, de ismét meg kell tennem, ugyanis ez a koncert felvétel teljes mértékben képes azt az élményt nyújtani, amit az előző koncertjén átélhettem. Ha van egy jó sztereós fejhallgatód és maximum hangerőt felcsavarod, teljes képernyőre téve a gitárkirályt, akkor átélhetitek azt amit én, bár nem 100%-ban, de annyira elég, hogy megdobja az ember adrenalin szintjét. *-* 1 perc körül láthatjátok azt a nézőpontot, ahonnan én láttam az egészet. Igen, ennyire elől voltam és szinte az elhelyezkedés, ahonnan ez fel lett véve, teljesen egyezik azzal, ahol én álltam a koncerten. Bár itt más a helyszín de az élmény számomra ugyanaz! Az ember teljesen bepörög tőle. *-*
Új klipjét a Real?-t is lessétek meg, mert nagyon menőmanó lett. :D
Plusz infó még Miyavihoz: az első mozifilmjének, az Unbrokennek az előzetesét is nézzétek meg! Én már iszonyatosan várom a filmet és biztos, hogy beszámolóval jövök majd, ha megnéztem. :D

Mostanában nagyon nagyon hanyagoltam a jrockot, de azt hiszem van mit bepótolnom... elég sokat... One Ok Rock mindig a szívem csücske volt, de ezzel a dallal most valami mást mutattak mint eddig. :D Nagyon jó a számítógépes grafika is hozzá, a szám meg egyszerűen zseniális. Nem csalódtam bennük, és Takának kifejezetten jól áll a nem szembelógó pulikutya frizu. :3

Most lehet, hogy ijesztő lesz az előző pv után, de igen! Jól látjátok! Hasonlítanak! Sőt! :D Félelmetes felfedezést tettem azzal, hogy megtaláltam ezt a bandát, melynek frontembere Hiro, aki nem más, mint a One Ok Rock Takájának az öcsikéje! Ohhh máááj gááásssh! Az arca a hangja... a mozdulatai... a zenéje! O_O Nem tudom, hogy ikrek-e, de simán kinézném belőlük. A szőke haján kívül semmi különbséget nem látok közöttük, sőt! Először azt hittem, hogy Taka másik bandába pártolt és beszőkült. :D Teljesen elképedtem, mikor rákeresem a wikipédián, hogy ő Taka tesója. Neeeeem! :D Annyira fura és annyira imádatos! Akarom őket együtt látni, hogy hinni tudjak a két szememnek! Remélem megérek tőlük egy közös számot. *.* A kissrác nagyon jól tolja, szerintem nem is kell sokat kapálóznia, hogy túlszárnyalja a bátyust. :3 Egy másik számukat is tudom ajánlani, ami szintén fantasztikus!

Biztos tudjátok, hogy élek halok a Giruért már évek óta. Sajnos a legutóbbi magyar koncertjüket ki kellett hagynom, amiért nagyon mérges vagyok, de legközelebb nem követek el ilyen hibát. Furcsa mód évekkel az Evolution című számuk megjelenése után készült el a klip. Ilyennel még sohasem találkoztam, de nagyon örülök neki, mivel ez a kedvenc számom tőlük, így örültem neki mint majom a farkának, mikor megláttam a klipet. :D Jó lett nagyon!

A sort egy kis kpop-al zárnám le, ugyanis egy titkolt kedvenckém letett valami igazán dögöset az asztalra, amiért teljesen odavagyok. :D Taemin, a kis édes ennivaló cukibogyó át transzformálódott egy dögös pasivá és egy olyan eszméletlenül állati jó számot hozott össze, hogy az állam leesett, és mióta kijött a szám, azóta annyiszor hallgattam meg, amennyiszer nem szégyelltem. :D Szerintem a nézettség felét én csináltam a videónak. XD A táncért is odavagyok! ZseniZseniZseni! Meg akarom tanulni! Na meg a dalt is! :D A kérdés már csak az: szőkén vagy feketén tetszik jobban?! Ohtejóég!

Remélem a vidik nem terhelik nagyon le az oldalbetöltést. :$ Igyekszem majd a zenelejátszót is feltölteni az új kedvenceimmel, de az egy külön hosszadalmas procedúra. :'D Azért Jolin Tsai tpop számait is nehéz megunni. ^^" hihi~
Végezetül itt találtok linket egy fantasztikus énekesnő állati menő előadásához. ;D
Oyasumiiiii~

Megjegyzések