Fogyás, suli, tattoo

Jelentem, épségben túléltem a szülinapozásokat (apuét és mamáét), remélhetőleg most egy ideig nem lesz semmi, ami visszatartana a további fogyástól. ^^ Aki twitteren követ, az tudja hogy néha benyögöm, hogy mikor mennyit sikerült fogynom, most akkor itt is leírom. Múlt héten kezdtem el egy sajátos diétaformát, ami abból állt, hogy mindent ehetek, csak keveset, és 4 óra után semmit, mert akkor lassul le a szervezet anyagcseréje. Mindezt egy másik blog írója ihlette: katt!!!
Folytatás a teljes bejegyzésben:

Neki sikerült az, amiről sokan csak álmodnak. A fogyása egyszerűen fantasztikus, és számomra példaképpé vált, hogy különösebb erőfeszítések nélkül érte el a célját, csupán agyban kellett eldöntenie mindent. :) Én is próbálkozom ezzel a módszerrel. Múlt hét hétfőn kezdtem el, és megdöbbentem amikor elkezdtek leolvadni rólam a kilók. O_O Az első egy-két napban már le is adtam egy kilót és borzasztóan örültem. :D Még mielőtt elkezdtem, beszereztem egy digitális mérleget a régi "forgós" helyett. Van egy füzetem amiben minden nap leírom, hogy hány kiló vagyok, reggel méredzkedem felkelés után. A füzetbe írom a dátumot, heti felbontással, és a kilók mellé még bebiggyesztek egy pipát is, ha tornáztam. ^^" Nos eddig csak egyetlen egy pipa van. :'D hahaha! Bár múlthét közepe táján közbejött egy 5 napos gyomorrontásos betegség, így vasárnapra  3 kilót fogytam. (°-°) Jó-jó, tudom, hogy ez nem igazán számít bele, de boldog voltam, hogy ennyi lement, és akkor elértem azt a súlyt, amivel elballagtam a suliból. (akkor voltam a legkevesebb) De ezen a héten hétfőn elkezdett szépen felfelé gyarapodni a dolog, ami várható volt egy ilyen betegség után. Eddig a három kilóból másfél jött vissza. XD Most azzal próbálkozom, hogy ezt visszaszorítsam, hogy ne menjen föntebb. Ha ez sikerül, akkor bármi sikerül. :D Elég amúgy csak elolvasni azt a blogot, és teljesen kedvet kap az ember hozzá. Valahogy érzem, hogy van még remény. És az első pár napja a múlt hétnek igazolja, hogy nem hülyeség ez az egész! De most már kíváncsi leszek erre a dologra úgy, hogy közben nem vagyok beteg. xD Nagyon szeretném jövő szeptemberig elérni legalább a 80 kilót. :3 Az már egy álomsúly lenne számomra, és szerintem egy év célkitűzés nem is olyan kevés, szóval van időm bőven a lassú fogyásra. Ez tetszik! Évek óta először valamilyen fogyókúrás módszer. :) Szóval csinálom és reménykedek. ^^ Gondolkodtam a flabéloson is, de mivel munka nélkül vagyok még mindig, és a bérlet is drága a városba utazáshoz, ezért most jegelem a dolgot. Majd ha sikerül valami melót szerezni, akkor belevágok abba is, mert igen jókat hallottam róla. :) Barátnőmnek 2 hét alatt eltűnt a narancsbőre tőle. Ez azért valami. :D Amúgy nem panaszkodhatok, mert tavaly szeptember óta (akkor kezdtem el járni endokrinológushoz) a gyógyszerek hatására fogytam 10 kilót! És ez nem is fog már visszajönni, amíg szedem a bogyókat. ^^ Természetesen nem fogyasztó tabletták, hanem pajzsmirigy alul működésre és az inzulinrezisztenciámra van. :) Bár lassúnak tűnik a folyamat, hogy csak egy év alatt megy le 10 kiló, mégis számít, mert a tudat megnyugtat, hogy legkésőbb 4-5 év múlva így is el tudnám érni a kitűzött célt. *-* Feldob a gondolat. Bár az meg elszomorít, hogy 30 éves leszek mire ez megvalósul. XD Ezért is próbálkozom közbe más dolgokkal is. :) Amúgy akartam valamelyik nap indítani egy fogyinaplót tumblr-ön. :( Hát el is ment tőle a kedvem. Megírtam az első bejegyzést, ami naaaagyon nagyon hosszúra sikeredett és lényegében az egész életem benne volt a szenvedéseimmel együtt és azokkal a dolgokkal, amiket eddig sosem osztottam meg senkivel. És elég volt egy rossz kattintás... BUMM! Eltűnt! :D Még sírtam is, annyira kiborultam tőle. XD Hogy tudott csak így eltűnni? Eddig egyszer jártam így fanficcel még a Sebhelynél... fél fejezet tűnt el és akkor annyira ki voltam bukva, hogy azt mondtam, NEM fogom ugyanazt írni. Teljesen máshogy alakítottam a történetet, mert tudtam, nem bírnám ugyanúgy megírni, mint azelőtt. És mégis meg vagyok elégedve a sztori végkifejletével. Szóval akkor úgy gondoltam, ez okkal történt, és lehet, hogy ez is. O_O Valami belső erő nem engedte, hogy elindítsam a naplót. Vagy egy jel arra, hogy úgy is fel fogom adni menet közben és csak magamból csinálok hülyét, vagy arra egy jel hogy nem tartozom másnak magyarázattal, és mások véleményétől se függjön az egészségem, mert magamért csinálom. :D Érdekes ha az ember elkezd kombinálni a saját hülyesége miatt. xD Na ennyit a fogyi témáról. ^^"
Pár hete kijöttek a felvételi ponthatárok. Hát mit kell mondanom... elkettyentem tőle rendesen. -.- A mostani pontszámaimmal szinte esélytelen bekerülnöm bárhova is, még a helyi főiskola se menne, amire eddig mentőövként gondoltam. Bár ott a mérnökinformatikus szakon (mert ezt szerettem volna) csak 30-40 ponttal emeltek, és az még nem tragédia mert nekem belefért volna, a pontok megemelése a szint emelkedésével is járt. Követelmény ott a matek érettségi és ezzel annak a százalékai is nőttek. Az én 41%-os matekom siralmas, és tudom, hogy fizikailag képtelen volnék újraérettségizni belőle. Ez van. Lemondok erről a suliról. És ha jobban belegondolok, nem jártam volna jobban egy helyi sulival, mert az áhított önállóság így sem érkezett volna el, ha itthon lakok. A másik suli ugye, amit kinéztem, az a Károlyn a japán szak. Itt sokkolt a dolog leginkább: 100 ponttal emeltek a határon! Oh my good! Nem estem teljesen kétségbe, mert tudtam, hogy még előttem a töri emelt érettségi, amivel mindent korrigálhatok, de aztán utánaszámoltam kicsit. 80% fölött kéne teljesítenem az emelt törit, hogy ez számítson valamit és még így sem értem el a kellő pontokat, mert eddig beleszámítottam az okj-s végzettségeimet is, de mivel ezeket a szakmákat már kivették az országos képzési jegyzékből és nem szakterületszerű vagymiatök a jelentkezés hozzá, így nem számít bele. Veszítettem vagy 50 pontot. Már elkönyveltem magamban, hogy semmiféleképp nem sikerülhet, amikor jött az isteni szikra. Bár utáltam a német nyelvet és (úgy gondoltam) mindent elfelejtettem, de ez a tárgy lehet az egyetlen mentőövem. Nem csak emelt szintű érettségi kéne belőle, hanem egy középszintű nyelvvizsga is, ami amúgy is kell a diplomához, és nem vész kárba ez a sok éves német tanulás. Ugyanis ovi óta tanulom. o_o Az érettségim 4-es volt belőle, talán csak nem felejtettem annyit, hogy ne sikerüljön a dolog. És tényleg! Elővettem a régi könyvem, olvasgattam és a 80%-ára emlékszem. :') Mikor arra gondoltam, hogy nyelvvizsga és emelt érettségi egy csapásra, teljesen felvillanyozódtam. Tévúton haladtam eddig azzal a törivel. Utáltam a törtit és a magolást. Ez meg nyelv! Hasznomra lesz a jövőben is, még ha nem vennének fel a suliba, akkor is. Külföldi munka vagy ilyesmi... így még ez is számításba jöhet. Ha belegondolok, az emelt német kb olyan szinten van mint a közép nyelvvizsga. Persze iszonyatos módon rá kell gyúrni a dologra, de végre úgy érzem, van valami, ami sikerülhet. Mert akárhogy nézzük, ennek VAN HASZNA! *-*
Szóval most így áll a helyzet. A munkakeresés terén nem állok sehogy sem, de most már legalább nem macerál senki miatta, mert tudják, van elég gondom enélkül is. -.-" Csak a jövő év szeptemberre tudok gondolni, és arra, sikerüljenek a kitűzött céljaim. ^^ Ha a fogyás is sikerülne jövőre és a suli is, tényleg úgy érezhetem, hogy újra kezdhetem az életemet és kaptam még egy esélyt arra, hogy éljek! És már arra is gondoltam, hogy mivel fogom ezt az alkalmat megünnepelni. :3 Egy tetoválással. XD Már kb. 4-5 éve mondogatom, hogy nah majd egyszer! De sose tudtam eldönteni, hogy micsodát, meg hova, meg hogy egyáltalán mi legyen a jelentése! Végre volna valami, amiért megcsinálhatnám. :) A hátamra vagy tarkómra gondoltam valamit, főnixet, vagy madárfélét, akár farkas is lehet, szóval valami állatos dolgot, mert azok tetszenek. :) Tigris is, meg a sárkány is. :D Majd azt még meglátom. ^^ Mostanában rá vagyok kattanva a tetoválásokra, még a tv-ben is nézem az ilyen műsorokat. *-* Remélem összegyűjtöm addigra a bátorságomat és meg merem csináltatni. ^^ Később még lehet, hogy jövök tattoo-s bejegyzésekkel, mert annyi szép képet gyűjtöttem össze. :3
Na ennyit belőlem... azért írtam sokat, mert úgy is ritkán blogolok. XD A fic írásra meg próbálok visszahangolódni a tanulás mellett. ^^ chu~


Megjegyzések

Petra üzenete…
Kitartás! Légy erős és biztos vagyok benne, hogy mindent el fogsz érni amit csak szeretnél! Küldöm a pozitív energiákat~ :)
Andy üzenete…
Nagyon aranyos vagy! Köszönööööm! x333 *.*