Benne a trutyiban...

Majdnem egy hónapja, hogy utoljára blogoltam... Gomenasai, bár nem tudom, hogy egyáltalán olvassa-e még valaki az oldalt. :( Ritkán írok bármit, így nem csoda, ha átpártolnak máshova az olvasóim. ^^" Bocsánat. Ha történne bármilyen fantasztikus dolog az életemben, elhihetitek, hogy megosztanám veletek, de csak a stressz van, meg a szenvedés. :(
A helyi munkaügyi hivatal folyamatosan alám tesz mindenfélével, és olyan dolgokra kötelez ami vagy fölösleges időpocsékolás, vagy embertelen. Jelenleg azon stresszelem magam, hogy egy hét alatt munkát találjak, mert olyan közvetítő lapot kaptam a máltai szeretetszolgálathoz, amit nem lehet visszautasítani. Anyukám kolléganője önkéntesként dolgozik ott, és informált néhány aggasztó dologról, ami ott megy. Az irodai dolgozókat is kiküldik a földekre a hajléktalanokkal együtt dolgozni, bizonyos esetekben. Hát köszönöm szépen, nekem ennyi elég is volt. Sajnos muszáj elfogadnom ezt, ha sikerül, mert ha nem, akkor törölnek a munkaügyi rendszeréből, ami ugye semmilyen szempontból sem előnyös. :( Ma ezen felbuzdulva kezdtem el körbetelefonálni mindenkit, hogy sürgősen valami akármi bármi jó lesz, csak szóljanak, ha tudnak valamit. Viszont találtam egy remek álláslehetőséget, amit ma tettek fel netre, az Országos mentőszolgálathoz. Mintha csak rám szabták volna a dolgot, gyors-és gépírás feltétel. :3 Háh! Tökéletes! És milyen jól mutatna az önéletrajzban is. Ami tetszett, hogy azonnal reagáltak az e-mailemre, és most várakozok. Bárcsak egy héten belül jelentkeznének... nincs sok időm, és muszáj a másik helyre is jelentkeznem, mielőtt eljön június 30. T^T Úgy érzem magam, mint aki a vágóhídra készül...

Na de hogy meséljek valami jót is, megvan végre az új telóm! *.* Samsung Galaxy Core Duo és fehér. :3 Imádom, kb egész nap azt nyomkodom, és sikerül is mindig egy nap alatt lemeríteni. XD Új nekem még ez az okostelefon dolog. :) Még sose volt. Höh... Bár még kártyát kell bele venni, mert microsim való bele, de majd megoldjuk azt is, de akkor már át is megyek egy másik szolgáltatóhoz, szóval a telefonszám újítás néhány problémába ütközik, főleg mert a mostani számom van mindenhol megadva. ^^" Amúgy unalmasan tengetem napjaimat, bejárkálok a városba néha uncsitesómmal meg unokahúgommal, és végre elmondhatom magamról: megszerettem a gyerekeket, és érzem is magamról, basszus nekem is kéne már egy gyerek. XD Amúgy logikusan gondolkodva nem, de az anyai ösztönöket már érzem felszínre törni, amik eddig lappangtak. ^^ Hihi... Újra elkezdtem tanulni a japán nyelvet, bár az alapoktól, mert 80%-át elfelejtettem annak, amit megtanultam. :P Most a cél a következő nyelvvizsgán az N5-ös szintet megcélozni, emellett pedig elkezdeni tanulni az angolt, valamint felkészülni a kövi májusi emelt szintű töri érettségire. ^^ Valamint felvételizni a Károlira. :3 Hát ennyi a nagy történet. Próbálom nem feladni az álmaimat, és már csak azért is érzem, hogy idén rá kell hasalnom, mert nem bírom már elviselni ezt a szívatást, amit munkanélküliként át kell élnem. Elegem van, a többi korombeli ismerősöm már lassan mind kijárja az egyetemet/fősulit és nagyon jó esélyeik vannak az elhelyezkedésekre. Én meg itt állok, eltotojáztam egy csomó időt, ahelyett, hogy küzdöttem volna egy picit jobban. Már az érettséginél is gondolkodtam, hogy kéne az a japán szak, de totál elástam magam, hogy úgysem sikerülhet... azóta eltelt 4 év! Te jó ég. Bár sok mindenben tapasztalatra tettem szert, amiért hálás vagyok. ^^" Szóval most a terv a felvételi. Bármi jobb mint itthon ülni, vagy hajléktalanokkal a földeken szenvedni. :'D Szurkoljatok nekem, hogy összejöjjön ez az állás a mentőszolgálatnál. Most az egyszer tényleg szívből szeretnék valamit, és nem akarom elrontani. Nagy a tétje a dolognak... No megyek, nézem tovább a Boys Over Flowerst. *-* Most jön a 19. rész! Imádom! Lee Min Ho mániában szenvedek, na meg Kim Hyun-joong. *o* Megbabonáz a mosolyával. Nyáhhh. x3
Oh... majd elfelejtettem: 23 éves lettem. Hehehe. :D Jószarszülinapvolt, szóval nem érdemel szót. xD De azért durva, mert nem érzem magam ennyinek... kb csak 17-nek. :D
byebye

Megjegyzések