Healthy food


Egy kis inspiráció nekem és másoknak is...
próbálom tartani magam, de nem mindig könnyű. ^^"
További képek a teljes bejegyzésben. :3


Próbálkozok mostanában, bár nem mindig sikerül, de ezeket a képeket nézve megjön az étvágyam is és kedvem is támad egészségesen enni. Nem mintha olyan sok mekis terméket falnák (a jegeskávé kivételt képez! ;D) Veszek sok-sok gyümölcsöt, próbálom inkább azt nassolni, ha ellenállhatatlan vágyat érzek.


Azt hiszem van abban paprika és cukkini, na meg kukorica is. Hát a kukorica nem épp diétás, de néha egy kevés nem árt, hogy feldobja a kaját. Én most hirtelen meg sem tudnám mondani, hogy mikor ettem utoljára kukoricát, pedig imádom. o_O Hát a hal az eléggé lazacnak tűnik, de az valami megfizethetetlen árban mozog. Újabban viszont felfedeztem a fagyasztott tengeri halat. :3 Lidl-be járunk vásárolni, és rákaptunk mostanában itthon. Bár anyu előszeretettel rántja ki (ami baromi finom), de az egészségtelen. :( Főleg napraforgó olajban. Én ha főzök, mindig próbálok az oliva olajas kajákra törekedni. A halra nem is kell sok minden, csak megsózod, borsozod, kis citromlé, oliva olaj, fóliába becsomagolod és bedobod a tepsibe, onnan a sütőbe. Annál egészségesebb nem hiszem, hogy van. :3 És még a tepsit sem kell kikaparni. ^^


Na ez most vagy kuszkusz vagy köleskása, de utóbbira tippelnék, mivel az a diétásabb verzió. ^^ Brokkolit imádom, azzal sincs probléma, és ha jól látom van benne répa is. Egy így összefőzve nem is néz ki rosszul, de hogy pálcikával hogy tudnám enni, azt nem tudom. :'D Meg kéne próbálni... van itthon vagy 30 pár pálcikám. XD Tovább tart... hamarabb jól lakik az ember... Nem is rossz ötlet! :3


Ma megcsináltam életem első turmixát. :3 Bár elárulok egy titkot, a doki szerit tejet se volna szabad innom a laktóz miatt (nem vagyok érzékeny, csak inzulinrezisztenciám van, szóval nem ajánlott). Viszont ez az egyetlen dolog, amiről nem tudnék soha lemondani, és az a tej (tejtermékek). Bár már nem esek neki a zöldfűszeres vajasdoboznak magában, de a napi 1-2 pohár tejnek meg kell lennie. Akár magában akár kávéval (kávét se szabadna innom a koffein miatt ^^"). Visszatérve a turmixra, ma kipróbáltam és banánosat csináltam. :3 Két db banán és kb 2 dl tej. Isteni finom vooooolt! x3 Van még két banánom, azt holnap reggelire tartogatom, mert kell az energia a munkaügyi központba való látogatáshoz. -.-"


Gyümikeee~ Hát mostanában ipari mennyiségű gyümölcsöt tömök magamba... főleg almát. :'D Végre rá bírtam venni az ősöket, hogy nagy-bevásárláskor legalább egy zsák almát vegyenek amit elrágcsálok ha megéhezek és nem akarok összeenni mindenfélét. ^^ Szóval alma mindig van itthon, és most már azt is tudom, hogy a CBA-ba kell eljárnom friss finom narancsért. :3 Még gondolkodom, hogy milyen gyümölcsökre kéne beruházni, sajnos a banánt nagy mennyiségben szintén nem ehetném a cukortartalma miatt, maximum a turmixok miatt veszem majd meg. ^^ Szóval kell találni olcsó és finom gyümölcsöket még.


Na itt a hosszú zöldes valamire nem jöttem rá, hogy micsoda... talán hosszára vágott uborka? Annyira megszoktam, hogy kerekre vágom/reszelem... furcsa így nekem. ^^ Oliva bogyó elengedhetetlen már számomra is. Ha sós nassolni valóra vágyok, akkor csak is erre esik a választásom. Legyen akármilyen rossz íze is, imádom! XD (bár a foghagymával töltött bogyó rossz emlékeket hagyott maga után... @_@) Most is van egy kis dobozzal a hűtőben, ha megéhezek akkor csak kiveszek pár darabot. Bár hozzá csúszik általában pár falat trapista sajt is, ami nem nagyon kéne. :'D Viszont ez a sajt nem tudom micsoda... sajtok terén nem vagyok jártas, csak egy félét ismerek. XD Trapista... Állati cukik ezek a bébi répák, de szerintem nagyon körülményes és fárasztó a pucolása... ha egyáltalán kell pucolni...? A zöldborsó szintén nem mondható diétásnak és nekem mondjuk eszembe se jutna salátába tenni. O_O


Na hát ez nem tudom micsoda de falnám. XD Kenyér alapból tabu! Minden körülmények között, minden formában, akár korpás, akár barna, fehér, félbarna stb. Lisztérzékeny vagyok és a gyógyszer hatására, amit szedek, ez sajnos pokoli kínokkal jár. Nem részletezem, de a lényege... nem éri meg bűnözni kenyérrel. Már egészen megszoktam, szóval tökéletesen meg vagyok nélküle. ^^ A vajkrémszerű dolog és a tetején a sok zöldség viszont állati guszta. Nem igazán tudom őket beazonosítani (valami csírás dolog lehet a dologban, de még sose kóstoltam).


Sült zöldségek, ha jól látom. Nyamíííí... kis oliva olajban átsütve, finom fűszerekkel... hát nem sok mindent kell hozzá fűznöm. :3 De az a zöld leveles dolog vajon mi lehet? o.O Azt is meg kell sütni?


Oh drága drága avokádóóóó... imádom! Nincs jobb mint egy nagy szelet avokádókrémes puffasztott rizs. Nyamm... Jó foghagymásan. :3 Viszont az egyetlen alapelem benne, ami hibádzik, az a majonéz. -.-" Viszont ha ezt kihagyja az ember, akkor már nem ugyanolyan. Gondolkodok, hogy joghurttal vagy tejföllel helyettesítve vajon megközelítő ízvilágot elérhetek-e vele... hmm...


És végül még egy nagy adag gyümi. *-* Vennék én ananászt is, de ami egészben van az drága, a konzerves verzió meg tömény cukor. T-T A szőlő is csak alkalmanként van leakciózva, az eperért meg annyira nem ugrálok (de kénytelen leszek megszokni). A szederen viszont gondolkodom, hogy ettem-e már egyáltalán olyat. O_O Most lehet hülyének néztek, de... nem emlékszem. °^°" A kivi mindenféleképp tiltólista, mivel allergiás vagyok rá! Legutóbb mikor merészeltem belőle enni egy falatot, majdnem megfulladtam. XD Nem kockáztatunk. Szívesen ennék olyan trópusi gyümölcsöket mint a mangó, de nagyon kevés helyen vagy egyáltalán nem kapható, és gondolom aranyárban mozog. :(

A weheartit fiókomban több képet is láthattok, mert mostanában ott gyűjtöm az inspirációt és ötleteket is. :3 Legközelebb talán fitnesses inspirációval jövök. Haha... xD Ha valaki hiányolná a felsoroltakból a csirkehúst, ami még szintén egészségesnek számít, akkor közlöm, nem igazán eszek húst. Borzasztó ritka. A halat kivéve, mert azt imádom. Nem vagyok én vega, de egyszerűen a vörös húsoktól meg a szárnyasoktól (amin látszik hogy lába-compja-szárnya stb) kiráz a hideg. Mondjuk az ilyen magos dolgokat még betehettem volna a listába, de talán legközelebb. :3 Azokból viszont az ajánlott napi fogyasztás max 30 gramm, mert abban is igen sok a kalória. Meg hát mindenben...
Aki nem akar semmilyen kalóriát, az igyon vizet! XD hihi...
na chu~

Megjegyzések