Csak egy kis irkafirka...


Sajnálom, hogy ilyen ritkán blogolok mostanában. Elmesélem nektek; ma olyan szinten idegállapotban voltam, hogy elképzelni sem tudjátok. Már elkezdtek hatni a nyugtató cseppek, szóval kezd kitisztulni az agyam. ^^" Nem máson csesztem fel az agyamat, mint az én drága jó laptopomon. Egy katasztrófa! Lassan 4 éves lesz a gépem, és még egyszer sem volt újrarakva a Windows rajta, szóval most is a jó öreg XP-vel szenvedek. Szerdán megszűntek rá a támogatások, de már kb fél éve amúgy is küszködök vele: programok nem indulnak, a facebook öt perc után használhatatlan mert lefagy, youtube már kb 1 éve nem is megy rajta, és immár az internet nélküli géphasználat, mint pl: koncert és sorozatnézés is lehetetlen számára. ^^" Szóval ez is csoda, hogy fel bírtam mászni a blogomra, hogy ezt megosszam veletek. Kínomban már ezért kezdtem el fanfictiont írni újra, de most abba se merek belefogni, mert ha akkor fagy le nekem ez a fos, amikor már megírtam vagy 5 oldalt, akkor kb. porrá zúznám a cumót, így megértést és türelmet kérek az Akame csoport aktív tagjaitól, akik már nagyon várják a 47 roninos ficet. T^T Higgyétek el, én sokkal jobban szenvedek emiatt, mint ti. xD Már egy csomó meg van belőle, és tényleg az kéne, hogy leüljek és nyugodtan befejezzem, de a gépem olyan szinten felcsesz agyilag, hogy mire oda jutnák, elszáll az ihlet (vagy az agyam -.-). Most abban bízok, hogy apum tényleg betartja az ígéretét, és kedden elviszi egy kollégájához a masinát, hogy rárakja nekem a Windows7-et. Gyökeres változásokat remélek a dologtól, és akkor aztán semmi sem állíthat meg, főleg most, hogy péntektől jön nálunk a tavaszi szünet, és 5 napot itthon leszek egyhuzamban! ^-^
Miután visszatértem, már csak 6 munkanapom lesz, és utána vége. :( Lejár a szerződésem és isten'pá... Próbálom kihasználni a maradék kis időt, ami megadatott, így nem görcsölök rá ezerrel a témára, hogy minden létező szövegkönyvet begépeljek ezalatt a rövid idő alatt. Például valamelyik nap több száz madarat vagdostam ki a holnapi programokra, aminek már csak azért is örülök, mert egy japán témájú előadás keretein belül lesz fontos része a kézműves foglalkozáson az ovisoknak. :3 És holnap meglesem, hogy milyen is lett az egész, szóval már nagyon kíváncsi vagyok. Kitettek magukért és nagyon sokat dolgoztak, hogy mindez megvalósuljon. Az én álmaim is egyre jobban körvonalazódnak előttem ennek a munkahelynek köszönhetően, bár ezt majd egy másik bejegyzésben fogom kifejteni. ^^ Kíváncsi vagyok már nagyon, mert soha sem láttam még japán témájú bábelőadást (bár ez messze lesz a bunrakutól, de a téma a lényeg). A társalgónkat is elárasztották a kis origami darumadarak, lesz kimonó a színészeken... :D Jajj, nagyon várom már. *-* A rákövetkező héten meg lesz a Hamupipőke bemutatója. Na hát az is megmozgatta már a fantáziámat, szóval megpróbálok minél több élményt gyűjteni még ezalatt a rövid idő alatt. Aztán majd meglátjuk, hogy mit hoz a jövő...
Tegnap boldogsággal fedeztem fel, hogy a T-mobile 20ezer ft-tal olcsóbban adja már azt a telefont, amit pár hónapja kinéztem magamnak. (*o*) LG P710 Optimus L7 II (*o*) Jelenleg ez álmaim telója (legalábbis árban megfelelő XD). Tudtam én, hogy érdemes lesz várni 1-2 hónapot. Már ez az 50ezer ft sem olyan vészes érte, de apunak van kedvezménye, és lesz olyan drága (remélem), hogy holnap bemegy és megrendeli azt a csodát. ^-^ Már alig várom, hogy a kezemben tarthassam. És onnantól kezdve egy világ nyílik meg előttem. :D Wifi a telefonomon... alig bírom elhinni. XD hehehe... Rendszeres tweetelő leszek, az már egyszer biztos. :3 És fotókat is normális minőségben fogok tudni csinálni. (*_*) Szintén tegnapi nap folyamán sikerült végre találkoznom Annámmal. A lelkivilágom is nyugodtabb már így, hogy sok mindent meg tudtam vele beszélni, és érzem, hogy most teljes békesség van. Próbálok én is idomulni az újdonságokhoz és változáshoz, ugyanis az élet most már ebből fog állni. ^^" Szokni kell vagy megszökni... Szóval a városban császkáltunk és elkísért shoppingolni. Yea! Egyre jobban belejövök, komolyan mondom. És furcsa mód, Anna hoz nekem mindig szerencsét, mert ha vele vásárolok, nem csinálok baklövéseket, mint a múltkori cipővásárlással. -.-"
Vettem egy csajos papucsot (eddig egy pasis strandpapucsot használtam éveken keresztül, ami már nagyon ratyi volt xD), két cicás zoknit :3, meg két farmer gatyót amik egyszerűen tökéleteseeek! És itt a lényeg! Kifogytam a nadrágjaimból. (o.o) De olyan hirtelen történet az egész, hogy egyszer csak azt vettem észre, lötyög az összes. XD Úgy gondolom, még mindig áll a testsúlyom ezután az 5 kilós fogyás után, de a nadrágon egyszer csak meglátszódott az eredmény... hát ez van. xD Most már számítok rá, hogy minimum 2-3 havonta venni kell majd újat. :) Viszont tornázni még mindig nem tornáztam. Pacsíííí! XD A közeljövőben tervezek még olyan kalandos dolgokat, mint: fodrász, fogorvos, smink vásárlás (._.), és amit már nagyon várok: új táskaaaa! *w* Ezekkel kapcsolatban lehet, hogy megejtek a jövő héten néhány inspirálós bejegyzést. (fogorvosról neeem xD). Ésésésésés... igyekszem Chikara és Kazuya románcával!!! Esküszööööm! Én baromira élvezem írni, úgyhogy remélem nektek is tetszeni fog. Hamarosan premier, szóval nézegessetek föl sűrűn, mert bármikor felkerülhet. ;D (ma már biztos nem xD).
Oyasumi bogaraim! Chuuu~

Több év után végre kijött a kedvenc Giru számomhoz egy PV! :3
Nagy rá az esély, hogy megyek a májusi koncertre! ^-^

Megjegyzések