Tavaszi megújulás


Végre sikerült időt szakítanom a blogra, és felettébb kipihentnek érzem magam. :) Éljen a hétvége! Először is a zenelejátszó megújításával kezdtem. Lényegében mindent kitöröltem belőle, kivéve két Miyavi számot. xD A kpop-tól most egy időre búcsút veszek, mert őszintén: ráuntam... hehehe :) Sajnos semmi újat nem tud senki felmutatni, amivel kifejezetten szimpatizálnék, túlságosan elnyugatiasodott az egész. Persze van egy-két szám, amit még szeretek, de már nem hallgatom a koreaiakat olyan nagy hévvel, mint pár hónappal ezelőtt. Ráadásul újra kezdek visszaszokni a jrockra! Yeaaa! XD Lehet, hogy a Miyavi koncert hatására, nem tudom, de jó érzéssel veszem elő a régebbi rockzenéket, amikért totál odavoltam anno. :D Ezért is van, hogy a lejátszóban a legtöbb jrock, de azért akad ott jpop is. Olyan fele-fele arányban. A sok zúzós között akad néhány megdöbbentő diszkós zene is. hihihi... Szeretem az ilyen agyament zenéket is, mert ezek tudnak totálisan lenyugtatni. A rockzene meg felpörgetni. Kicsit másként vagyok bekötve mint a legtöbb ember. ^-^ Kapott a blog új külsőt is, bár nem sokban különbözik az előzőtől, kicsit megpróbáltam márciusból áprilisba venni a figurát, de nem tudom, hogy mennyire jön át a dolog...
Hát rólam csak annyit, hogy tegnap óta letargiában vagyok... Csalódtam egy emberben, akiben nem akartam, de hát ilyen az élet... Ez az ember, a japán srác volt, aki pár hete bejelölt facebookon. Pontosabban már két hónapja beszélgettem vele, és elég nagy szemétséget csinált, amit azért nem néztem volna ki belőle... Lányok!!! A japán fiúk nem sokban különböznek a nyugati fiúktól! :D Csak szólok, hogy ne ringassátok magatokat álomvilágba, mert ugyanolyan disznók, mint a többi srác! Már egy ideje amúgy is gyanús volt nekem, hogy hiába az ismerősöm, én nem láthatom az ő ismerőseinek a listáját. Aztán egy nap szólt a nővérem, hogy bejelölte ez a fiú, akivel beszélgetek, és hogy állítsam le róla. Én meg így nézek... O_O De nem szóltam neki... utána még egy ismerősöm szólt, hogy őt is bejelölte... Ez az egész már kezdett nekem gyanús lenni, és rájöttem... arra kellettem neki, hogy sorban bejelölgesse a lány ismerőseimet. Fantasztikus érzés volt. :) Miután felkerült facebookra a Miyavi koncerten készült VIP kép - ami ugye teljes alakos - már meg sem lepődtem, hogy többé nem akart velem beszélgetni. Tudtam előre... eddig csak az arcomat látta és folyton udvarolt... most meg gondolom átkozta magát, amiért szóba állt velem, vagy hogy bejelölt. -.-" Ami a lényeg, írtam neki egy rövid üzenetet, hogy ne jelölgesse össze vissza a barátaimat, mert már kezd nagyon kellemetlen lenni, hogy kapom a panaszkodást. Erre mit írt vissza? :) "Wooow, milyen fontosak a barátaid... Szívesen töröllek ám téged." Na itt nálam képszakadás. :D Érdekes, hogy az ember képes egyik pillanatról a másikra így megváltozni, bár ez jobban bizonyította azt a tényt, hogy soha nem is akart tőlem semmit. Ez után pár másodpercre pedig letiltott... Ennyi. Ezután csak még inkább kiábrándultam a pasikból és lassan már elérek arra a pontra: nekem nem is kell senki... jól megvagyok egyedül jpop/jrock kedvenceimmel, nem kell ide senki más... csak bezavarna az életembe... Jelenleg még csalódott vagyok, de szerintem pár nap és rendben leszek. :) Azért remélem semmi ganajságot nem csinált az üzifalára rólam, mert eléggé utálatosnak tűnt. Őszintén bevallom: nem ismerem, így bármi kitelik az ilyen alakokból... De mivel nem látom az adatlapját... talán amiről nem tudok, az nem fáj...

Na valami vidámabb témával is szolgálhatok. *-* Voltunk pénteken anyuval vásárolni, mert kellett ajándékot nézni unokatesómnak, akinek tegnap volt a 23. születésnapja. :3 Gondosan válogattuk össze, hogy mi legyen a meglepi és szerintem teli találat volt, bár nem valami költséges... (válság van) xD Én is vásároltam magamnak ezúttal. *-* Vettem képkeretet a közös képnek Miyavival és baromi büszke vagyok rá. *o* Nem lett valami tökéletes fotó rólam, sőt eléggé előnytelen, mert behúztam a nyakamat, így nagyon tokás voltam és eleve pici a szám, amit aztán össze is szorítottam. xD Szóval erre való tekintettel nem tolok fel nagy méretű képet magamról. Aki nagyon kíváncsi rá, annak megadom a facebook elérhetőségemet, ahol ott virít profilképként. :) Persze itt is láthatjátok a fotón, csak egészen piciben, a két új könyvem társaságában. :3 A Tokió című könyvet még pár hete láttam a Lírában leértékelve és igen érdekes volt az ismertetője, szóval nagyon megörültem, mikor láttam pénteken, hogy még nem fogyott el. Plusz leértékelve volt még A bárány panasza című manga 2. kötete, amit szintén megvettem. A két könyv együtt volt 840 ft. :3 Na ezért szeretem a Lírát. :D Akciós mangák 250 ft-ért vannak és még csak nem is használtak. ^-^ Tudni kell vásárolni. Betértünk anyuval az Ázsia centrumba is, ahol bevásároltuk az ajándékokat, és még vettem egy gyönyörű legyezőt is. :) Unokatesómnak vettem eredetileg, aztán rájöttem, hogy nekem is kell egy, így két db-ot vettem belőle. Van még pár dolog, amit vennem kell még, és időt kéne arra szakítanom, hogy összeirkáljam végre.


Többször akartam már blogolni, de annyira rossz állapotban van a gépem, hogy elképesztő. A netem folyton lefagy és semmi sem akar betölteni. -.-" Szóval hamarosan újra lesz rakva a windows mert nem bírom már az XP-t... Jelenleg a szabadidőmet sorozat nézéssel töltöm (Gyilkos elmék, Skins), de nagyon kéne már angolt és japánt tanulni, na meg tornázni. Utóbbit meg is ejtem még ma, és innentől kezdve beviszek valami rendszerességet a mindennapjaimba. Erről majd később írok bővebben, mert most nem akarom magamat is áltatni. :) Bár Miyavival való találkozás sok energiát és erőt adott nekem, és a Masatoval való történtek is elég nagy érvágást okoztak nálam, szóval megpróbálok változtatni a dolgok jelenlegi állásán. *sóhaj* Már csak egy hónapom van a bábszínházban, így ha lejár a szerződésem, és sokáig nem találok munkát, elég sok mindenbe akarok belevágni, de ezt még jól át kell gondolnom. Talán még a gitáromat is előveszem végre... :)
Igyekszem többet blogolni, mint eddig... ígérem. :3 chu~

Megjegyzések