Egy kis nyelvlecke, mert izgulok...

Gondolhatjátok milyen idegállapotban vagyok. :3 Holnap Miyavi koncert! Ah... uram isten... teljesen kész vagyok. Mivel folyamatosan ezen a témán pörgök, gondoltam megosztom veletek a gondolataimat. XD Természetesen a dolgok, amiket elterveztem a holnapi napra, szinte semmi sem jött össze. *-* Például: lefogyni 10 kilót a koncert napjára (kb 5 kg sikerült ebből), tornázni akartam, hogy jobb legyen az állóképességem (egyetlen egyszer tornáztam azóta, hogy ezt megírtam nektek ^-^"), tanulni akartam a japánt és egy litániát összeállítani, amit végül elmondhatok Miyavinak (nos ez a tevékenység a mai napra koncentrálódott, és mindjárt meg is osztom veletek a "litániát" XD), és bemagolni az összes dalát az angol nyelvű lemezről (ez az utóbbi pár napra koncentrálódott, ami szinte lehetetlen kihívásnak bizonyult, mivel először tanulok meg kínaiul, mint angolul... jó ha egy-két sor bement a fejembe, de a kiejtéssel gondok vannak), és valami szuper menő külsőt varázsolni magamra a koncert napjára (na ezt inkább hagyjuuuuuuk :D). Szóval ennyit rólam, meg a 3 hónapja összeírt tervecskéimről. A Gyilkos elme függőségem és munkám mellett rohadt kevés időm van mindenre, bár ez nem mentség, mert ha az ember valamit nagyon akar, azt meg is tudja valósítani. Ezért is fogok mostantól szigorúbb lenni magammal! ^-^" Na hát a "litánia" melyet akkor fogok mondani, ha Őfelsége közelébe kerülök és lehetőségem lesz rá (amire rohadt kicsi az esély) itt olvashatjátok:
The concert was fantastic. / コンサートは凄かったてす。
You are my idol. / あなたは私のヒーローです
Kérlek nézzétek el a hibákat, de a google fordító és én, csak ennyire vagyunk képesek. Még a fél alapszintnek megfelelő japán tudásom se tökéletes, szóval félve ejtek ki bárminemű szót a számon, ami japánul van. xD Éééés ez már csak azért is érdekes, mert az idol avagy példakép szót nem igazán találtam meg japánul. Gondolom katakanával íródik mint i-do-ru vagy hasonló, de az olyan izééé... :$ Nem szeretem ezt a szót, na de találtam egy sokkal jobb szót a japán verzióra: ヒーロー !!! :D hiroooo!!! You are my hiro! XD Na jó, lehet röhögni, de ez baromira tetszik nekem és ha lehetőségem lesz rá, akkor simán bejátszom. Ha nagyon dramatikus akarok lenni, akkor mellé nyögöm, hogy: I am so happy! Na ez nyugodtan maradhat angolul, mert ezt még én is ki tudom ejteni. XD Bár japánul se olyan ördöngős egy YOKATTAAAA!-t betolni. :3 Ennek a három iszonyatosan hosszú mondatnak elégnek kell lennie. XD Viszont fenn áll az az eshetőség, hogy nem merek megszólalni majd, aminek az esélye kb 80%. A másik 19% pedig annak az esélye, hogy nem lesz idő/lehetőség/engedély hozzászólni. A maradék 1% meg megmarad erre a 3 mondatocskára. XD hehehe... Azért megnyugtat, hogy ez ott van a tarsolyomban, bár érzem hogy bilibe lóg a kezem... De akkor lennék a legmérgesebb magamra, ha nem tudnák semmit sem kinyögni, miközben áll előttem és kérdőn tekint rám. XD
Szóval holnap van a nagy nap, és esküszöm, hogy kedden már jön is a beszámoló a koncertről, meg a Vip taliról. A közös fotót még nem tudom, hogy felrakom-e a blogra, hiszen mások is lesznek, rajta, de fejeket meg nem akarok kitakarni. xD És hát a legjobban attól függ a dolog, hogy milyen fejet vágok a képen. :D Ha egy Ron Wisley fejű csukott szemű idiótát látok magam helyett, akkor megtartom szépen magamnak. Hiszen ez a kép nekem a legfontosabb, dicsekedni nem nagyon akarok vele (bár jóóóó lenne). XD Szóval ennyi. :3 Holnap 3 óra körül indulunk Kecskemétről, a szüleim visznek fel kocsival, kiraknak aztán ők mennek randizni. (o_O) Később pedig felszednek majd. Ha jól számolom, legkésőbb 5-re vagyok fent, és 6-kor már mehetek is befelé. És nagyon-nagyon merem remélni, hogy nem lesz semmilyen összetűzés és tényleg előre fognak engedni. A rajongók többsége elég kiszámíthatatlan, főleg ha fiatalokról van szó. (omg... úgy beszélek mint egy negyven éves XD de hát tényleg öregebb vagyok az átlagnál :D) Szóval most már a fotózás miatt nem izgulok, csak azon, hogy minden zökkenőmentesen és botránymentesen menjen az épületbe vonulásnál. :3 Elhiszem, hogy sokaknak nem tetszik, ha előző este óta ott táboroznak, és egy órával kapunyitás előtt érkezett emberek bemennek előtte, de hát könyörgöm!!! Annyira megdolgozott a legtöbb vip jegyes azért a pénzért, amin megvette ezt a k*rva drága jegyet! Ha nem Miyaviról lenne szó, én semmiképp se vállalnák be legközelebb egy ilyen drága jegyet... :$ Másfél heti munkámból szereztem meg rá a pénzt (a méhészetes grafikai melóm). Szóval az embereknek ezt kéne tiszteletben tartaniuk. És remélem tényleg nem lesz probléma, próbálok optimista maradni. ^-^" Abban is reménykedem, hogy jól ki fogok jönni a vip-jegyesekkel és nem gubózok be teljesen, mint ahogy szoktam. XD Annyira morci meg szótlan tudok lenni, hogy lehet, hozzám se fognak szólni. :( Ez sajnos az én hibám, de próbálok boldogságmágnes lenni, hátha feltűnik másoknak is. XD Na mindegy. :3
Hát akkor elköszönök! *.* Mire újra írok, már egy teljesen másik ember lesz itten. :D Első számú álmom beteljesedni látszik... utána jöhet a következő pont a bakancslistán. XD Yeaa!
Sayonara babócáim! :333




Megjegyzések