13 nap...

Annyira ég a pofám, hogy ilyen rég nem frisseltem semmit és nem is blogoltam. :'D Gomeeen! Egyszerűen annyira leszív a munka, meg a gyógyszerem állandó mellékhatása, hogy teljesen kikészülök tőle. (T^T) És mesélni valóm is bőven lett volna, de annyira nem tudtam rávenni magam a blogolásra. :$ Most is csak fetrengek és bámulom a monitort. XD
Na hát nem tudom, ki hogy izgul, de már csak 13 nap és Miyavi koncert!!! :3 Vip jegyesként még inkább benne van az a bizonyos zabszem azon a bizonyos helyen, mert el sem tudom hinni, hogy közvetlen közelről fogom látni, talán még meg is érinthetem, vagy beszélhetek vele (ami elég nehézkesen fog menni ^-^"). Elég nagy a felfordulás mostanában ilyen téren: közölték, hogy a fotózás tízes csoportokkal lesz, nem pedig egyenként. -.-" Hát nem erre készültek a rajongók az biztos, de ezen is túltesszük magunkat. :3 Össze kell fogni, és a legjobbat kihozni a fotózásból. Nem is értem azokat az embereket, akik a nehezen megszerzett vip-jegyeket most feldobálják eladásra facebookon. -.-" Innen látszik, hogy mennyi igazi rajongó van. Eléggé elszomorító... Na de már nincs sok hátra, úgyhogy izgatottan számolok már visszafelé, és majd meghalok a boldogságtól. *-* Kéne már tanulgatni a dalok szövegét is, de nem tudom, mennyire lesz lelki erőm hozzá. :( Ajándékot is akartam csinálni Miyavinak, de tudom, hogy más sem visz, és valószínűleg lehetőség se lesz nagyon rá, hogy átadjuk személyesen. (ha igen, akkor dühös leszek xD). Meg hát így is nagy kiadás ez a koncert. Ha lesz CD tuti veszek! *-* És elméletileg jár majd aláírt poszter is a vip-nek. x3
Na Miyavi témán túl is van mesélni való. :) Szedem a gyógyszert már jó 2 hónapja és meg is van az eredménye: állandó rosszullét, kaja nem marad meg... stb.stb... -.-" DE! Fogytam már több mint 5 kilót!!! *o* Juppíííí! Érzem a változást, bár nem pozitív értelemben. Ahhoz sokat kell fogynom, hogy én is elégedett legyek, de a ruháim azok lötyögnek! Áh! :$ Elég kellemetlen, hogy egy hónapja még tökéletes volt, most meg úgy kell fogni, hogy le ne essen rólam, ha sétálok az utcán. xD Szóval ma már bevetettem a jó öreg öves megoldást. Bár nem igazán kedvelem, de muszáj, mert nincs pénzem kéthetente vásárolni új nadrágot. XD Szóval a fogyás már alakul, és örülök neki. Eggyel kevesebb dolog, ami miatt aggódnom kell.
Hát a japán tanulást eléggé elhanyagolom. Jó, ha két hetente egyszer a kezembe kerül a könyv. :$ Ez már csak azért is gázos, mert Miyavihoz nem fogok merni nyelvtudás nélkül hozzászólni, a másik pedig, hogy lett egy japán levelező társam. :3 Bizony! Soha nem gondoltam volna, hogy erre valaha is sor kerül, és arra se gondoltam, hogy az illető fiú lesz. XD Ajajajaj! :D Nagyon bírom a kis fejét neki! ^-^ Ő talált meg engem facebookon és be is jelölt. Furcsának is találtam, hogy jé egy japán fiú bejelöl engem, akinek ráadásul az álneve Andy volt. :D Mondom, LOL, ezt muszáj lesz visszajelölni. Hát barátom, ahogy ezt megtettem, már írt is rám angolul. Én meg ehhh? O.O Azt sem tudtam hova kapjak, melyik fordítóhoz nyúljak, milyen nyelven válaszoljak stb. :) Azóta már elég sűrűn beszélgetünk, közel egy hónapja. Kezdjük szép lassan megismerni egymást. Hol japánul, hogy angolul kommunikálunk, de rájöttünk, hogy az angol sokkal egyszerűbb, még nekem is. Ebből legalább ki lehet hozni a minimumot a fordító programok segítségével. Az alapszintű japánom itt mit sem ér. :( Nagyon jókat beszélgetünk, főleg én mesélek Magyarországról, mert hogy az mennyire baromira érdekes és különleges. :D Hát annyira nem mondanám, de próbálom nem leszólni nagyon az itteni életet. ^^" Egy évvel fiatalabb nálam a srác, és tanárként dolgozik egy oktatási intézetben. :) Nagyon okos lehet, ha már ennyi idősen ilyen jó munkája van. Bár japánoknál ez nem meglepő. Ő mégis átlagosnak érzi magát és túl hétköznapinak. Kicsit elszomorított ma, ahogy beszélt magáról. Mintha nem lenne semmi különleges benne. :( Pedig inkább fordítva mondhatnám. XD Hobbiból motorozik! *o* hehe! :D Mutattam neki a rajzaimból, és nagyon tetszett neki. Azt mondja tehetséges vagyok! ToT Köszönööööm! Kevesen mondanak ilyet nekem. xD haha... Vannak azért jobbak nálam. :) Végül kiderült, hogy az igazi neve Masato, és mióta megmondta a nevét, nagyon közelinek érzem magamhoz. Már-már jó barátnak nevezném, de ennél többet nem akarok beleképzelni a dolgokba, hiszen tisztában vagyok vele, ha látna rólam egy normális képet, soha a büdös életben nem állna szóba velem. :( Nem vagyok olyan szép, mint amilyennek elképzel a profilképeim alapján és azt sem tudja így, hogy kövér vagyok. Hát igen... az élet szar. Ezért nem élem bele magam, de mikor folyton olyanokat ír, hogy mennyire aranyos és szép vagyok meg kedves meg minden... ahh... fáj a szívem lassan, de komolyan. Azzal vigasztalom magam, hogy ez amúgy is lehetetlen volna... ahh... de azért örülök, hogy ilyet is megéltem végre. Egy japán fiú udvarol nekem, és már közölte is velem, hogy mennyire kedvel. :3 Édes pofa. Igyekszem majd beszámolni itt nagyjából, hogy hogyan alakul a kapcsolatunk és ismerkedésünk. :) Ez még nekem is új, más nézőpontokat fedezünk fel, máshogy gondolkodunk stb. DE! A politikusokat ő is utálja! XD A pokolra küldené őket! :D Hát nincs egyedül. ^-^ Itt vannak a választások és már a hócipőm tele van az egész propagandával, úgy ahogy van. -.-"
Nah, mit meséljek még magamról? A munka megyeget... elmegy... Ma például betegszabin voltam, mert a gyógyszertől rosszul lettem. Bár szerintem nyugodtan bemehettem volna, de a munkaundor is közrejátszott. A színházat szeretem, de a munkaköröm utálom! A foglalkoztatómat is! Ma észrevettem, hogy nem számolták el az eddigi betegszabadságaimat! Később rajtam fogják behajtani a jogtalanul távollétben keletkezett tartozást vagy mi a fene... Kapjákbe a *****!!! Annyira utálom már őket!!! De már csak másfél hónap és szabadulok! Alig várom, hogy eljöhessek onnan! Nem bírom már az archiválást, utálom! Főleg, hogy látom, semmi értelme annak, amit csinálok. Semmi! -.-"
Múlthéten kilövettem a fülemet! Hihi! Végre megcsináltam! :D Bár ha uncsitesóm nem jött volna velem szintén csináltatni, akkor nem mentem volna én sem. XD Már mióta akartam egyet felülre, és most sikerült. :3 Bár fáj még, mert be van gyulladva, de majd túlteszem rajta magam. xD És betértem egy könyvesboltba is, ahol 250 FORINTÉRT vettem mangát!!! Pontosabban, megvan végre Az ördög menyasszonya első kötete! :D Nagy buzgalomba ki is olvastam mindkét kötetet, de hiányérzetem van! O.O Ennek lesz még folytatása? XD Kinéztem egy Japánról szóló könyvet is, de valamiért nem vettem meg, pedig olcsó volt. :) Majd legközelebb.
Most egyenlőre ennyi, mert eszembe jutott, hogy még főznöm kell magamnak holnapra! OMG! -.-"
Igyekszem írni minél hamarabb! :3 A blogra is ráfér a dizájn váltás, meg a zenéket is le akarom már cserélni egy ideje. XD Remélem nem unjátok még a Number 9-ot! XD Gomeeeen! :D Oyasumi!

Megjegyzések