Befejeztem! *-*


Na jó, muszáj volt ennek egy külön posztot szentelni, mert egyszerűen fantasztikusan boldog vagyok, amiért 3 év és 4 hónap után (az adatok nem pontosak, mert fingom sincs, hogy mikor kezdtem el írni először xD) végre be tudtam fejezni életem második Akame regényét, a Sebhelyet. :3 Szóval teljes öröm, boldogság és hát valljuk be... megkönnyebbülés. ^-^" Többször hangoztattam már, hogy nem akarok több Akamét írni... aztán végül is mégsem teljesült ez a dolog, mert azóta születtek további novellák és fejezetek is. xD Most azon az állásponton vagyok, hogy oké... nem mondok le Akaméról, de akkor nem real life lesz a téma. :3 Fantasy, fantasy, dorama, fantasy, Gokusen, fantasy, vámpírok, 47 ronin, fantasy... xD Most ez van nálam terítéken, és ettől nem is akarok elállni! A valós emberekkel már nem akarok szórakozni, inkább csak magát a személyiségüket, külsejüket és nevüket használnám fel egy-egy fikcióhoz, aminek semmilyen valóságalapja sincs. Így nyugodtabb vagyok és Akaméval sem kell felhagynom. ^-^ Elég bonyolult az én fantáziám, de tényleg. Bár ott van még a Rescue, aminél nem döntöttem még el, hogy végig írom, vagy nem... Nos az még régebbi, mint a Sebhely. :'D Pontosabban életem második fanfictionje, amin meg is látszik a gázos fogalmazás, helyesírás, stb. (ráadásul füzetben van -.-") Viszont arra gondoltam, hogy már csak poénból is végiggépelném. Az lenne az első fele, és a második fele pedig így cirka 6 év utáni befejezés lenne. (o_o) Így lenne egyfajta összehasonlítási alap is, hogy honnan fejlődtem hova az írásban, és a történet is be lenne fejezve. Bár az már nem lesz ugyanaz, mert tele van abszurd és nyálas jelenetekkel. (meg állatkínzással, ami ma már teljesen elképzelhetetlen számomra (x_x).)
Számíthattok viszont a továbbiakban YunJae írásokra, történetesen most a Macska-egérre gondolok, de más is van még a tarsolyomban. *.* Aki YunJae-t nem ismerné, azoknál teszek róla, hogy megismerjék. Amint lesz egy kis lélegzetnyi időm, televágom vele a blogot. XD hahaha! Fashion menüvel is kezdeni akarok majd valamit, de inkább nem lendülök bele a tervezgetésbe, mert a végén pofára esek. XD Biztos észrevettétek, hogy csináltam weheartit fiókot. :3 Tumblrről szépen átposztolgatom majd a képeket, de szerintem megtartom a tumblrt is. Elég sok emberkét követek, szóval nem tudnák lemondani róla, de a weheartit mostantól weheartit marad. :'D Nem is értem miért bonyolítottam ennyire túl a rebloggolással, amikor simán lenyomhatom a szível gombot is... hát ennyi. xD Viszont töröltem a grafikai blogomat... :$ Rájöttem, hogy nincs szükségem rá és időm sincs, hogy befejezzem. Egyetlen, igazán szerettet honlapom csak egy van, az pedig ez.
Még egyszer szeretném megköszönni azoknak, akik figyelemmel kísérték hónapokon/éveken keresztül a Sebhely alakulását. :) Öröm volt számomra így megismerni egy csomó embert, és hízelgő, hogy van aki szereti amit csinálok. Szóval számítsatok rám a jövőben is. ^-^ Kore kara osewa ni narimasu! m(_ _)m

Megjegyzések