VÍ ÁJ PÍ!!!! :D

Több mint két hete nem írtam. Wáh! Gomen gomen!!! x3 Mindig csak esküdözöm, hogy rendszeresen fogom vezetni a blogot és sohasem jön össze. :'D Végre dolgozó ember lettem, és elég éles váltás volt ez most a féléves munkanélküliség után. Öhm... Mielőtt belekezdenék a szokásos blogos blabla szövegelésbe... Tádáááááá:


Küzdöttem! Harcoltam! És a mai napon sikerült megszereznem! Ma munka után felmentem Pestre... fel én!!!! :D Még el is kéredzkedtem hamarabb emiatt. Személyesen kellett átvenni, így nem érdekelt semmi, nem kerestem a kifogásokat. :3 Rohadt nagy mázlim volt vele! Valaki visszamondta és már azt hittem, hogy nem írnak vissza a szervezők, mikor jött az e-mail, hogy van még egyetlen egy db. :333 Nyooo! Amúgy elbeszélgettem én ott az illetékessel, és nem volt itt semmi gázos dolog a jegyekkel kapcsolatban. Tudjátok mi volt a gáz? Az hogy elkapkodták egy-két óra alatt! Na az! :D És főleg az, hogy lefoglalták sokan és b*szták kifizetni. Ebből adódóan, aki eléggé elszánt, az tud még jegyet szerezni, mert nem hinném, hogy sokáig fogják tárolgatni az emberkéknek ezeket a jegyeket. -.-" Elég nagy szemétségnek tartom, mert így elveszik olyanoktól a lehetőséget ezek az emberek, akik hajlandóak bármire a jegyekért. Nézzetek engem: Kecskemétről képes voltam munkából ellógni azért, hogy felmehessek Pestre még AZNAP mikor lebeszéltem telefonon!!! Ezt hívják elszántságnak, és nem kell a sápítozás. :) Jól van, mondjuk én is nyávogtam épp eleget két héten keresztül, mert azt hittem lecsúsztam róla, de csak nem adtam fel, és kerestem a kiskapukat. x3 Na nem dicsekszem tovább, mert lehet hogy páran már most elküldtek gondolatban a jó büdös fenébe! xD (ismerem az érzést).


Még egy apró megjegyzés, Pesten a Zeneakadémián kellett átvennem a jegyet. (*A*) Az a hely nagyon durca gyerekek. Ilyen helyeket én csak filmekben látok... ultramodern hájtek nemtudoménmilyen csipes kártyával működő ajtók és omg! Még az emberkék is akik ott bent mászkáltak, nagyon elitnek tűntek. És bevallom több ázsiait láttam, mint magyar embert. O.O Azt tudtam, hogy az ázsiaiak szeretik a magyar zenét, és szívesen tanulnak itt, de nem gondoltam hogy ennyire komolyan. :D Vannak még elérhetetlen álmok... az ember szívesen tartozna közéjük, bár ahogy magamat ismerem, soha a büdös életben nem tudnák beilleszkedni közéjük. xD Meg hát a modern zene nem az én műfajom. Előbb tanulnák gitározni, mint hegedülni. :3
Röviden mesélnék még az elmúlt két hétről is. :) Vidámság van, szeretek dolgozni és imádom, hogy visszakerülhettem a régi helyemre. Új dolgokat is kipróbálhattam, idén segíthettem összehozni a Mikulásos mini előadás berendezését, és végre meg is tudtam nézni! Becsüccseltem az ovisok közé a szőnyegre. xD Aztán keresztülgázoltak rajtam, mert nem bírtam időben felkelni! O_O XD Hát sok érdekes dolog nem történt. Mivel eszközöket még nem kaptunk a munkához, így ott segítünk a színháznak, ahol tudunk. :3 Csak fizetés jöhetne már. -.-" Hetente kéne kapnunk, de még semmit se láttam... ahogy a szerződésem se. :D De erről nem a színház tehet. Oh és a legfontosabbról megfeledkeztem: Megkaptam életem első grafikusi megbízását, aminek a felét már teljesítettem is. :3 Egy méhészetnek kell logót terveznem (ami megtörtént) és az üvegre címkét meg majd csinálok névjegykártyát is. (Ha már itt tartok, magamnak is kéne... O_O) Nem sokat kértem a munkáért, mert ismerősnek lesz, és hát nincs is pofám annyit elkérni, mint amennyit általában ezért kérnek. :) De élvezem csinálni, és remélem később is kapok ilyen megbízást a jövőben. Szóval az elmúlt napokban azon dolgoztam, meg ugye melóhelyen, meg görcsölök az antológia pályázatra (meghosszabbították a határidőt). XD A novella már félig kész van, de most arra gondoltam, hogy mégsem jó, így valami teljesen újat kéne írni. :$ Szóval szarban vagyok. XD
No hát röviden ennyike. El vagyok úszva rendesen a tennivalókban, és egy rakat adósságot halmoztam fel, ami azt jelenti, hogy az első fizum az apuéknak megy. :'D (Mert volt olyan cukorborsó, hogy a jegyet is fizette meg ugye a benzint Pestig.) Meg még egyéb plusz költség is összejött az utóbbi időben. Ééés még vennem kell majd gatyót (ma elszakadt a kedvencem T-T), bútorokat, kari ajándékot stb. -.-" Már az áprilisi fizum is elköltöttem gondolatban. XD Amúgy tervezek életmód változtatást is, csak nem tudom, hogy mikor lesz időm ezzel kapcsolatban összeszedni a gondolataimat. (x_X) Sikerült híznom is az elmúlt hetekben, és hát a koncertre is edzenem kéne az állóképességemet. -.-" Ugyé beteg a térdem és nem bírok sokáig egy helyben állni. (Bár sokat segít a vip jegy, és hogy hamarabb bemehetek. ;D) Arról ne is beszéljünk, hogy újra elő kell szedni a japán cuccot, mert komoly kommunikációt akarok folytatni Miyavi-sannal az anyanyelvén. O_O :$ Szóval a kövi hetekben: tanulás, munka, edzés, diéta, írás (ebbe a fanfictionök is beletartoznak xD), és kéne már egy jó kis téli dizájn a blogra (ha már a hó nem akar esni -.-). El vagyok maradva amúgy rohadt sok mindennel. Nézni és olvasnivalókkal, KAT-TUN hírekkel...stb. :D Alig várom már a téli szünetem. T-T És jövőhét szombat megint dolgozni kell, mint múlthéten. Ehhh... T-T. Régen gyaruztam már a blogon, meg fashiont is akarok, mert ki akarom élni magam online a sok kawaii dologgal. xD
Na elköszönök, mert nem bírok reggel felkelni. T-T Oyasumiiiii!
UI.: MYV VIP legyen veletek! Höhhhh! (*Ezaaaaaaz!* x3)

Megjegyzések