Megújulás és statisztika

Utólag kívánok kellemes tököt Olvasóimnak. ^-^ Bár vannak akik hagyományosan csak a Halottak napjára gondolnak ilyenkor, van azért olyan, aki jókat bulizik különböző horrorisztikus jelmezekben (főleg az animések világában). Én őszintén megvallom nem szoktam ilyenkor bulizni (nem mintha olyan sűrűn járnék XD), de jövőre azért jó lenne eljutni egy Nippon bulira. Bár mindig ezt mondom. ^-^" Sajnos anyagilag nem állok úgy, hogy feljárogassak Pestre, így a novemberi japán napok is ki fog maradni. T^T Három hete nem írtam a blogba, és most eléggé szégyellem is magam. Nem mondhatom, hogy annyira le lennék terhelve itthon, szóval semmi akadálya nem lett volna, hogy írogassak rendszeresen. A depresszív idő rám is hatással van. De azért remélem tetszik mindenkinek az új külső, és az új zenék. *-* Elég sok mindent pakoltam ki a bejegyzések mellé is (Roninos visszaszámlálót yeaaa XD, videókat amiket imádok és egy top 5-ös rovatocska is kikerült, amin nyomon tudom követni, hogy mik a legnépszerűbb bejegyzések nálatok *-*).
Elég meglepő, hogy mennyien olvastátok már az írásaimat, és ezúttal nem csak a levegőbe akarok beszélni, hanem megosztom veletek a különböző fanficeim olvasottságának statisztikáját (mármint ahányszor megnyitottátok :3):
- Yuuki - 57
- Görög joghurt - 58
- Yahoo - 90
- Macska-egér játék (eddigi 2 fejezet) - 97
- A Cigi - 109
- Ölelés - 115
- Drága hercegnőm - 136
- Holdfény (eddigi 3 fejezet) - 149
- Tökéletes szülinap - 158
- Pánik - 173
- A Tokyo Dome szelleme - 175
- Április bolondja - 217 (top 5-ös)
- Kitartás és fogadás - 222 (top 5-ös)
- Gyilkos szerelem (összes fejezet együtt): 1217 (első fejezete top 5-ös)... aztarohadt*** IMÁDLAK TITEKET!!! x'3
- Sebhely (eddigi 18 fejezet) - 1603... hát igen... azt hiszem végre megbecsült tagja lehetek a társadalomnak...
Egy kis elemzés tőlem:
Elég fura, hogy pont a Sebhelyet olvastátok a legtöbbször, mert ezt az írásomat egyfajta lelki szemetesládának szántam. XD Szóval minden olyan érzést beletettem, ami a szívemben van, és eléggé elmondható ez alapján, hogy milyen személyiség vagyok. Jin kínzása itt egyfajta kifejezési mód számomra, talán az, hogy mennyire figyelemre vágynék jómagam is. X"D És persze a lelki problémák, amik megmutatkoznak... elvégre mindenkinek megvannak a maga démonai. Nagyon hálás vagyok, amiért ennyien figyelemmel kíséritek már évek óta ezt a történetet, bár azóta csökkenő tendenciát mutatott az olvasottsága (gondolom megunták sokan a várakozást), de vannak, akik kitartóan felnéznek minden nap, hogy mikor lesz már új fejezet, én meg hálátlan módon elhúzom hónapokig az egészet. Borzasztóan sajnálom. T^T Mivel ez egy lelki cucc, sajnos nem megy egyik napról a másikra, de már nincs sok, és igyekszem befejezni. :) Egy összegzést csinálva a végeredmény végül is 4576... ami nem kis szám, és most büszkének érzem magam, hogy 4-5 évvel ezelőtt elkezdtem írni, és azt is mondhatom, hogy sikerült sokat fejlődnöm ez alatt az idő alatt, bár nem vagyok még teljesen megelégedve magammal. Az ember mindig szeretne fejlődni. :) Amik kevés olvasottságot kaptak az nem meglepő, jómagam is úgy gondolom, hogy ez a rangsor, ami nálam minőség szerint van - és úgy látom nálatok is. XD Bár A Cigi-n meglepődtem. o_O Az az egyik kedvenc, mármint megfogalmazásban. De ez az én véleményem. XD Mivel a Sebhelynek már nincs sok hátra, így az a jövőbeli tervem, hogy felhozzam a Holdfény és a Macska-egér olvasottságát. Ehhez persze az kell, hogy újra gőzerővel írjak, mint régen, mikor minden héten kijött egy-egy új fejezet. Hát mostantól EZ LESZ! Eme bejegyzés ösztönzés saját magam részére, és a hálám kifejezése felétek. :3 Mellékes infóként még közölném a két Akame doujinshi letöltésének a számát, amely összesen 122. Hát ez is valami azért. :D Megszenvedtem velük, mire magyarosítottam őket, de még várható a jövőben egy-két darab, de az csak tényleg akkor, ha huzalmam lesz hozzá. Bár ha kifejezett igény van rá, akkor nekieshetek, mert elég sok van a gépemen (csak ugye fordítót is kell találnom hozzá, aki jól tolja az angolt). Eddig csak ukeJines történeteket raktam fel, de akad a gépemen ukeKame semeJin is, akinek erre van igénye, bár azt én kifejezetten utálom, de bármit megteszek az én drága olvasóimért. xD
Egy gyors blogrész:
Mivel főleg a fanfictionről pofáztam itten, azért egy gyors lejelentést teszek a roppantul unalmas életemről is azoknak, akik kíváncsiak rá, hogy épp mi történik velem: munka még mindig nincs, de voltam egy állásinterjún, ami egész jól sikerült, szóval most várok; a napfoltok már majdnem teljesen eltűntek rólam; a fogyókúra sehogy se halad; túl vagyok egy temetésen; a barátaim picit elhanyagolnak, de nem nyafogok xD; a macskám egyre hisztisebb; anyu meggyógyult. Röviden ennyi, és nem is akarok több szót pazarolni erre.
Az elmúlt hetek legviccesebb élménye:
Miyavi filmszerepet kapott!!! *-* Örömteli, de vicces. XD Milyen karaktert kapott... nehéz elképzelni, de legalább jövő télen is sorba lehet állni a mozijegyekért. :3 Csak a szinkront el ne basszák. xD Több infó...
Az elmúlt hetek legsokkosabb élménye:
Kokit kib***ták a KAT-TUN-ból. Gondolom már minden szakavatott rajongó tud az esetről, de én azért gondoltam megemlítem. Erről a véleményem? Mocskos, aljas, alattomos húzása volt ez az ügynökségnek, ugyanis nem ezer... nem százezer... hanem szerintem millió rajongó szívét törték össze. Kurvára tudok gratulálni nekik! És miért? Kukimutogatás, bárnyitás... blabla. Kit érdekel? Én Kokin amúgy se lepődtem volna meg, mert ez Ő! Egy két botrány még belefért volna szerintem, ez azért eléggé túlzás volt, amit leműveltek. Na de hagyjuk is, mert csak felidegelem ismét magamat. A maradék négy tagnak rohadt sok szerencsét kívánok, hogy túl tudják tenni magukat ezen, valamint Kokinak is, akinek gondolom most az egész életét újra kell gondolnia, és fel kell építenie a karrierjét ismét. Bízom benne, hogy sikerül neki, mert már elég sok mindent letett az asztalra, és biztos, hogy sokan segítenek majd neki ebben. Fájtooo ohh Tanaka-san!
------------------------------------
Hamarosan Sebhely... :) chu~

Megjegyzések