Hétfőtől meló...

Egy újabb unalmas blogbejegyzés! YEA! :3 Szerettem volna elpanaszolni a bánatomat, hogy újabban SEMMI sem jön össze. Akárcsak a Miyavi koncertre a VIP jegy. -.-" Sírni tudnék... de őszintén. Aki szintén érintett a dologban, az tisztában van vele, hogy miről beszélek. Kb egy óra leforgása alatt elfogytak a jegyek, és még csak azt se lehetett tudni, hogy hol lehet majd venni őket. Én kis naiv azt hittem, hogy majd ha meglátom a neten kiírva, hogy már hozzá lehet jutni, akkor elbattyogok a kedvenc lemezboltomba, és akkor ott szépen megveszem, mint az eddigi többi sima koncertjegyemet is. Na ebbe a hibába estem... és el sem jutott az agyamig, hogy netes oldalakon kéne nézni, meg lefoglalni blabla stbstb. Na hát tanultam ebből a hibámból. A gond csak az, hogy túlságosan beleéltem magam a helyzetbe. Volt facebookon egy ismerősöm, aki még hozzá tudott jutni a jegyhez. Hát mérgemben letöröltem az ismerőseim közül. Nem akarom látni fészen a különböző pózolós nagyzolós képeket! És most tényleg nem a pénz volt az akadály, hanem a saját együgyűségem vezetett ide. Próbálok nem elkeseredni, annak ellenére, hogy beleéltem magam totálisan. Az a gondolat vigasztal, hogy nem ez az utolsó! Még jönni fog! Tudom! És majd akkor! Sőt! Addigra lehet, hogy kijutok Japánba, és ott annyiszor nézem meg élőben, ahányszor nem szégyellem. Feltétlenül úgy fogom időzíteni amúgy is a kiutazásomat (előbb utóbb csak összejön, ha nagyon akarom :3), hogy el tudjak jutni valamelyik kedvencem koncertjére. Bár nem volna hátrány a KAT-TUN-t vagy Jint látni, de Miyavi valahogy mindig is alap marad a számomra. :) Nem kesergek. Legalább a barátaimmal tudom végig nézni a normál jegyes verziót, a maradék több száz sorstársammal egyetemben. :D Nem csak én jártam így amúgy... XD hahaha! Szeretés van!
Ettől eltekintve is szarnak mondható ez a hét számomra. Voltak családi gondok, meló intézési gondok... Oh te jó ég! Majdnem belementem valami félreértésbe, amivel sikerült volna elbasznom ezt a több hetes melóügyintézést. Az utolsó pillanatban jöttem rá a dolgokra. Viszont ez az állandó rohanás, papírozás, telefonálás teljesen kikészített, még fizikailag is. Hivatalosan holnaptól már dolgoznák, de mivel nincs gép amin lehetne dolgozni, ezért hétfőn kezdek. Vagyis van időm bemenni abba a k*rva munkaügyi központba, hogy részt vegyek a kötelező tájékoztatójukon, amire valójában el se kéne mennem a polgármesteri hivatal szerint, de mivel én ilyen jó kislány vagyok, és nem akarom, hogy félreértés miatt (amire mindig nagyon nagy az esély) kivágjanak a nyilvántartásukból. :) Szeretlek Magyarország! Tehát hétvégén lazulás, feltöltődés, és hétfőtől meló! Yeaaa! :3 Sajnos barátnőm nem tudott becsatlakozni most ebbe, de hála istennek nem fiúkat osztottak be mellém, és most nem is négyen leszünk, hanem csak ketten. *o* Végre! Nem fognak belepofázni a dolgaimba... ez nem hátrány. Amúgy vicces volt a mai nap, mert mire kijöttem a Városházáról és mindent elintéztem, addigra hívtak az ajándékboltból, hogy hát mégis csak igényt tartanának rám a későbbiekben. -.-" Kedvesek nagyon... időben szóltak. Kénytelen voltam visszautasítani, mivel már mindent elintéztem a bábszínházhoz. T^T Szomorú vagyok, de hát mit csináljak? Bár azt mondta a főnök, ha felszabadulok nyárra, akkor nyugodtan adjam le a jelentkezésemet újra náluk. Hátha felvennének akkor is... a fene se tudja. Úgy érzem, erről már végleg lecsúsztam. No de sebaj, feltöltődöm energiával és gyermeteg nyugodtsággal a színházban. :3 Ott a karácsonyi időszak amúgy is fenomenális. xD Várom már nagyon!
Szombaton megyünk névnapozni, de vasárnap talán lesz rá időm, hogy befejezzem végre a Sebhelyet. Komolyan, az utóbbi időben levegőt venni se volt időm... Áh... -.-" Na de majd most. :3 Hamarosan írok. Ciao Bella

A színház bábjai a Libri kirakatában! :3

Megjegyzések