Veronicas, kaja és szenvedés...

És most sokan csalódottan sóhajtanak, hogy nem a Sebhely folytatás következik (türelem, az is lesz nemsokára :D). Bár nem történt sok minden velem, de úgy érzem tartani kéne egy bizonyos blogolási időt, legalább hetente egyszer, hogy ne csússzak el a dologgal teljesen. :$ Már agyalok egy új őszies dizájnon is az oldalnak, de még ki kell fundálni. A nyár főleg a gyaruról szólt a blogon, így most valami mást akarok kitalálni. :3 Például visual kei is régen volt dizájnnak... vagy csak egy egyszerű japán témát toljak be? Vagy ne is legyen japán? Teljesen tanácstalan vagyok. Próbálok majd valami egyedit összehozni. :)
Pénteken voltam végre állásinterjún. *-* Sajnos azt kell mondanom, eddig ez volt az első interjúm. -.- A színházba ugye baráti csevegés után vettek fel, ott semmi állásinterjú szaga nem volt a dolognak. És hát eddig nem is hívtak vissza sehonnan, szóval ez volt az első. :) Nem nagy dolog, Tescoba pékek mellé kemencésnek. Nagyon durván ideges voltam, de végül jól alakultak a dolgok, bár nem bízok benne annyira, hogy felvesznek. Biztos egy jobb fizikumú emberkét választanak, akin látszik, hogy gyorsabban tud dolgozni, de azért megpróbáltam. Bennem ott tombol a bizonyítási vágy, szóval lazaság van. Egy hét múlva értesítenek, de ez az egy hét 2-3 nap múlva letelik. :'D Szóval nem hinném, hogy bármi is sikerült volna. Viszont örömhír, hogy több mint egy éve vagyok a munkaügyi központban regisztrálva, így már járhat nekem a szociális segély (remélhetőleg) *-*. Szóval ha nem szólnak Tescoból, akkor szépen utánajárok ennek és megigényelem. Jó hát nem egy nagy összeg, de az ember 25ezer ft-nak is tud örülni havonta, ha nincs éppen más. xD
Mostanában főzőcskézni szoktam, egyre jobban belejövök szerintem. :3 Bár még csak zöldséges és ragus kajákat csináltam, szerintem már más is menni fog. Hát hússal még nem igen főztem, mivel van egy olyan fóbiám, hogy nem bírom megérinteni a nyers húst. :$ Most lehet röhögni, de borzasztó szar amúgy. Úgyhogy majd beszerzek valami gumikesztyű szerűséget és húsétellel is próbálkozni akarok majd. :) Pár napja főztem cukkinis zöldséges curryt. XD Hajaj, ebben volt mindenféle zöldség szerintem, de a lényeg, hogy cukkini volt a legtöbb benne, amit lereszeltem, hogy hamarabb megsüljön. :3 Van itthon mindig curry por, és nem is értem miért nem fedeztem még fel eddig ezt a fűszert, mert isteni. *-* Szóval egy kis curry, egy kis tejföl és gyönyörű szép arany színe lett a kajának. :D Lidl-be Ázsia hét volt és beszereztünk egy csomó cuccot, fűszert stb thai kajákhoz. :D Ma ki is próbáltam az egyiket: Asia Fix: chop suey. Nos... ez volt a tasakon. xD Bár hússal kellet volna csinálni, én zöldségekkel készítettem el. :) Padlizsán, hagyma, gomba, paradicsom. Volt még egy kis zöldséges köleskása köretnek. Isteni lett. *q* Az első képen ezt a két csudálatos ételt láthatjátok.
Hétfőn pedig Annával lazultunk a városközpontban picit (míg el nem kezdett zuhogni az eső -.-) és elmentünk a Levesbárba. Az itt vásárolt étkeket a második képen tekinthetitek meg. :3 Pesztós malacragus leves és hozzá járt mézes mustáros sali. Ez volt összesen 600 pöngő kuponnal. Szerintem teljesen megfizethető, és bár kicsinek tűnik (amúgy nem kicsi xD), iszonyat laktató az egész. Elég szomorúak voltunk, hogy az aznapi menühöz sali járt és nem pite, mint általában, így plusz 360 garasé vettünk egy-egy nagy szelet pitét. *-* Az enyém spenótos csirkemelles pite volt (óóóriási :D), Annáé pedig cukkinis mozarellás (sajnos ő kisebbet kapott XDDD). De valami eszméletlen jót kajáltunk. Ilyenkor általában beülünk az Ifjúsági Otthon teázójába is és áttárgyaljuk a készülő mangánk dolgait. *-* Gyönyörű lesz. Bár eléggé kétséges, hogy kész lesz a következő nemzetközi pályázatra, de azért haladunk. :)
No hát nagy dologra határoztam el magamat. Elmegyek endokrinológushoz, és kivizsgáltatom magamat, hogy miért nem tudok fogyni stb stb. Sejtem, hogy mi a gond nálam és régebben is el lettem már küldve dokihoz, de nem csináltam végig a kezeléseket, amit nagyon bánok már. :$ Szóval egy sor vizsgálat vár rám és egy rakat pénzbe is lesz, mert ugye magánrendelésre megyek. :3 Aminek örülök, hogy anyu is kivizsgáltatja magát, így nagy az esély rá, hogy az ő gondjai is megszűnnek ezzel. Kapunk gyógyszert, tudunk majd fogyni, és egy csomó egészségügyi probléma is megszűnne, ami nem volna hátrány. Ez persze még idő kérdése, mert nem megy egyik pillanatról a másikra. 26-án megyek az első konzultációra. Addigra el kell mennem vérvételre is. T^T Omg... De kemény leszek, mint egy csillámfaxláma ^-^. Szóval lassan de biztosan, a fogyás útjára lépek. Erről elég sok beszámolót olvashattok majd a jövőben. *-*
No mostanában totál rácuppantam a The Veronicas zenéire. *o* Nagyon jó és olyan szépek. Totál oda vagyok értük. Igazán inspiráló személyek ők is. Nem azok a pucérkodós celeb fajták. -.- Omg... Miley Cyrus totál megtörte a lelkemet amúgy... gondolom más is így van vele, de én azért bevallom, imádtam a Hannah Montanat, és az is oké hogy vagányabb lett és kitört a kislány szerepből stb stb. De hogy nem veszi észre ezt a szánalmas kurválkodást amit csinál ez már észbontó. Szóval ezért nem érdemes odalenni amcsi sztárocskákért. Az ember MINDIG csalódik bennük. -.-" És ők mutatnak példát a mai gyerekeknek. :D Most eléggé elkanyarodtam. Visszatérve: The Veronicas. *-* Szenzációs. A tumblröm már teletoltam róluk képekkel és ez még gyarapodni is fog. xD Találtam pár jó fotót róluk, amit szerintem megpróbálok majd lerajzolni. :$ X3 Hát grafikus vagyok, de az önbizalmam rajzolás terén még mindig alacsony, szóval még meglátom, hogy felkerülnek-e majd vagy sem.Végezetül betolnám nektek azt a számot, amit uberkirálynak tartok és egyfolytában hallgatok:



Majd elfelejtettem a poén képet a végére. :'D Ez már ezer éves, és azt hittem elveszett, de megtaláltam valamelyik nap. :3 Akkoriban nagyon boldog voltam ettől és futkároztam a lakásban. XD Ma már mindenki azt mondja, hogy nem volt igazi a profil (én az ellenkezőjét állítom XD), de ez már sohasem fog kiderülni. :3 A lényeg, hogy szép emlék.
 chuuuu~

Megjegyzések