Avon~

Igazából, már pénteken megjött az Avonból rendelt cuccosom, csak lusta voltam lefotózni és felpakolni a blogra. ^-^ Nem mondom, hogy ezek az első Avonos termékeim, korábban is használtam már, és jelenleg is igénybe veszem őket, pl: tusfürdőt, hajkondicionálót, testápolót, testpermetet, hajbalzsamot, sampont stb. De ezúttal olyat is rendeltem, ami tőlem szokatlan. Ez nem más, mint egy körömlakk és egy szemceruza. :3 Na meg persze a barack illatú, töredezett hajra való kondicionáló. :D A hajkondicionálóval 100%-ig meg vagyok elégedve, mint mindig. A feketéből való szőkítés eléggé megviselte a hajamat és hajmosás után szinte lehetetlen volt kifésülni, amíg nem találtam rá erre a fújkálós dologra. *-* Egyszerűen tökéletes, és az illata is jó. Csak ajánlani tudom. Nos... a szemceruzáról nem tudok mit írni, mivel még nem tudtam kipróbálni, de majd egyszer arra is sor kerül. Úgy gondolom, nem hátrány ha van, bár mivel a sminkkészletem első darabjáról beszélünk, nem vagyok még benne biztos, hogy rendszeres használója leszek. :'D Félek még mindig ilyesmit használni. :$
A harmadik holmi, amit rendeltem egy NARANCSSÁRGA körömlakk volt, és rózsaszínt kaptam. (o__O) Jól kibasztak velem. xD Vagy a katalógus színnyomtatása volt hibás. :'D Nem erre számítottam nah. De kipróbáltam azért, és hát valljuk be... nem is inkább a színnel voltak problémáim, mint az állagával. Jóságos Atya Úristen! Ennyi probléma egy körömlakkal. Túl sűrű volt és túl gyorsan száradt. Teljesen darabosan és csíkosan lehetett csak felvinni, így hatvan hatszor le kellett szedni, majd újrakenni ismét, mert szar lett... Muszáj volt hígítani is rajta, mert túl sűrű volt. Hát ez volt az utolsó, hogy körömlakkot vettem az Avontól. Borzasztó... De azért gondoltam lefotózom nektek, mert végülis a szín egész jó (bár rohadtul nem narancssárga -.-"). Arra is gondoltam, talán valami alapozót kellett volna alá rakni? o.O Annyira nem értek én az ilyenekhez, világ életemben fiús csaj voltam. XD Tehát a hajápoló termékeiket nagyon tudom ajánlani, de a körömlakkról ezt már nem mondhatom el. :3
Nagyon nehezen indul nekem ez a csajosodás. XD Lehet, hogy nem is az én világom ez az egész, hanem maradok a természetességnél. Bár büszke vagyok magamra, mert mostanában egy csomó nőies felsőt vettem, és ez nagy szó. *-* És még jól is állnak és tetszenek. :3 Az önbizalmam visszavetését főleg a testsúlyom okozza, amivel nagyon küzdök. Pontosabban nem is nagyon küzdöttem vele az utóbbi időben, mert teljesen megadtam magam az egészségtelen életmódnak. -.-" Nem mozgok, nem járok el itthonról, és sok édességgel meg tésztás dologgal tömtem magam. -_-" Nesze neked muffin... XD Nem is sütök a közeljövőben többet az biztos. :D Ma csináltam magamnak ebédet: kicsi oliva olajon megsütöttem a kockára vágott padlizsánt és adtam hozzá foghagymás sót meg kakukkfüvet. Ah isteni lett... Jó mondjuk nyomtam rá egy kis majonézt, amit nem lett volna szabad. -.-" Ezért mondom, sok kicsi sokra megy. De ma megpróbálok tornázni egyet. Muszáj visszaráznom magam, hogyha nem is kimondottan fitt leszek, de ne érezzem ezt a fásultságot és depressziót. Már a tudat is feldobja az embert, ha tudja, hogy végig bírta csinálni. Már azért megéri. Bár gondolkodok rajta mostanában, hogy este vagy hajnalban el kéne járni kocogni egy 20 percet. (o_o) De egyedül mindig is utáltam ilyesmit csinálni, és azt is, ha mások látnak vagy figyelnek... Brrr... Ezért nem szeretem a futást. Mert néha amúgy érzem, hogy szívesen futkároznák picit, de attól félek, hogy mások kinevetnek. T-T Tudom, hogy gyerekes, de ezvan... xD Mondjuk jelenlegi frizurám se dob az önbizalmamon. :D Olyan tökéletesen ronda és borzasztó, hogy már a saját anyám is megemlítette úgy mellékesen... ez el lett baszva. Nah erről ennyit. XD Most azt gondoltam ki, hogy növesztem, bármi is történjék. Januárban pedig elmegyek egy fodrászhoz, hogy valami normális fazont vágjon neki, mert ez... ohmájgáááás! :'D Szeretnék én hosszú gyarus hajat, de olyan soha nem lesz úgy érzem. xD Meg hát, ha elmúlik nálam ez az őrület, akkor megint mást akarok majd, és nem jutok el addig, hogy megnőjön derékhosszúságúra. :3 Az ideális frizura jelenleg ez lenne, amit januárban meg szeretnék csináltatni:


Tsubasa Masuwaka egy gyönyörű gyaru modell! :3
Legközelebb róla is fogok írni egy bejegyzést. *-*

No, mivel tanulni nincs kedvem, ezért belevetem magam a fanfic írás világába. :3 Ha már fellendült a látogatottság, nem hagyom veszendőbe menni fáradozásaitokat, hogy felnéztek ilyen sűrűn. :'D Chu~

Megjegyzések