A töri sötét bugyrai...

Igen! Mindig is utáltam a történelmet, mint tantárgy. Egyszerűen unalmas, magolós, sok az évszám, sok a fogalom és ez sohasem volt az erősségem. Most mégis belevágok a 9-es anyagtól a 12-esig átnyálazni, mert készülök az emelt szintű érettségire belőle. O_O Úgy bizony. Nagy nehezen elhatározásra jutottam és neki is fogtam a dolgoknak. A cél, jövőre a japán szak. Bármelyik suli... megjelölöm mindkettőt, csak hogy biztosra menjek (ELTE, Károli). Lehet, hogy kibabrál velem az élet és addigra felviszik a pontszámokat, de legalább elmondhatom, hogy én minden tőlem telhetőt megtettem. Érdekes amúgy, hogy pont a törit választottam, mivel magyarból mindig is jobb voltam. Mivel grafikus suliban toltuk a művtörit, úgy gondolom, az valamennyire közelibbnek tűnik, mint hogy újra nekiessek a verselemzések világának, amit már totál elfelejtettem. A német nyelv meg szóban sem jöhet emelten. :'D Hahaha... úgy elfeledtem már, mint a huzat. Pedig így visszagondolva már hülyeség volt részemről, mert az idegen nyelv mindig fontos. :$ De hát 3 éve még kiscsíra voltam mikor leérettségiztem, nem tudhattam az élet értelmét. xD Na és ezért is félek még, hogy milyen öregen megyek továbbtanulni. A mai divat rögtön érettségi után továbbtanulni, de nekem 4 év kimaradt utána. Lényegében a volt osztálytársaim lediplomáznak mire én elkezdem a sulit, és ezt kicsit gáznak tartom. De hát akkoriban a grafikus suli volt a mindenem, és nem is bánom egy pillanatig se, hogy részese lehettem annak a 2 évnek. :'3 Bárcsak tovább maradhattam volna... Viszont ezzel a jelentkezéssel most új dolgok nyílnak meg előttem, idegen város, idegen emberek, idegen környezet, új suli... Nem is tudom még, hogy el merek-e indulni, de egyenlőre úgy gondolom, nagyon szeretném, aztán a többi majd idővel jön magától.


Szar hír, hogy a japán nyelvvizsgán tolnom kell egy évet, amit annyira szerettem volna. Nem érzem magamat késznek rá, és csak úgy akarok jelentkezni, ha igazán pronak érzem magam belőle, elvégre nem akarok egy csomó pénzt a semmiért kifizetni. Ha már vizsga, és ha már japán, akkor legyen ötös! Haha... xD Egyenlőre fel is függesztettem a japán tanulást (persze a szintet igyekszem tartani és az eddigi dolgokat ismételni, hogy ne felejtsek), de most a töri a legfontosabb. Rengeteg dolgot kell megtanulnom májusig, nem tétovázhatok. Nem lesz egyszerű, főleg hogy rühellem a tárgyat és a könyveimet, füzeteimet is kihajigáltam a picsába, így még a cuccok beszerzésén fáradozok. Bár megtaláltam 3 könyvemet pdf-be a neten, de még akkor is hiányoznak a régi jegyzeteim, az atlasz stb. Szóval most ostromlom a volt osztálytársakat, hogy kikönyörögjek némi segítséget. :$ Esetleg, ha valamelyik olvasóm jártas a töriben és van a gépén pár emelt szintre való érettségi tétel, azt szívesen fogadom. :3 Ma már elkezdtem nyúzni az őskort, és bár könnyűnek tűnik, nekem akkor sem az. T^T Nem szeretem a törit... eeeehhh...

 Tetszik a mobil is, a póló is, meg a kiegészítők is. x3 Nyooo...

No de a tanulás mellett azért lesznek itt még programok is. :3 Ma voltam vérvételen. Jövőhét csütörtökön meg irány a doki végre, és kiderül, hogy miért nem tudok fogyni. Nagyon remélem, hogy biztató dolgokat fogok hallani és egy lehetséges gyógyszeres kezelésben reménykedek. Hát majd meglátjuk. Holnap palacsintát sütőőőők. x3 Ez most erősen kontrasztban van az előbb leírtakkal, de a palacsinta akkor is jó dolog. :3 Krémeset akarok sütni, és ha sikerül, a tetejére csokiöntetet rakok. *q* Muhaha... Rákaptam a konyhában tüsténkedésre. Vasárnap meg talizok Annával. :3 Van kuponom mekibe jegeskávéhoz, meg szerintem az idei utolsó fagyit is be kéne tolni végre. :D Hétfőn meg megyek Pestre az állatkertbe. *-* Te jó ég, 6 éves korom óta nem voltam ott. :D Anyu gyógypedagógus, és a gyerekekkel mennek kirándulni oda, és hát mivel annyira ráér a munkanélküli gyerkőce, így engem is elhívott és naaaagyon olcsón megúszom ezt a kis kirándulást a sok kedvezmény miatt. :3 Tök jól jártam. :)
Sok dolog vár még rám a tanuláson kívül. Antológia pályázat, manga továbbírás, fanfic folytatások, dizájn váltás és persze az új weblapom felturbózása: Moonlight Artist. Hát eddig kaka az egész. -.-" Azért hoztam létre az oldalt, hogy segítsen a munkakeresésben és feltölteném rá a "referencia anyagomat", de valahogy nem jön az ihlet hozzá. Már most elszúrtam ezzel a muffinos mézes mázos külsővel. Nem szabad ilyennek lennie... visszafogottra kéne csinálni, de se kedvem se erőm sincs hozzá. Pedig sok embernél bevált ez a fajta módszer munkakereséshez. Egy link, amit fel tud mutatni az ember, tele a műveivel... Hát a blogomat én sehova nem merném bevállalni a ficcek, meg a személyes blogbejegyzések miatt se... Így jártam... Pedig ebbe a blogba mindig szívemet-lelkemet beleadom, és ezért is sajnálom, hogy nem lehet mutogatni a jövendőbeli munkáltatóknak. :'D Szívás az egész.
No hamarosan írok megint. Lesz fic, meg Pest beszámoló meg minden jó. :D chu~

Megjegyzések