Gyaru magazin

Eléggé megkésve érkezem ezzel a bejegyzéssel, ugyanis mindig ígérgettem, de aztán mindig el is maradt. ^-^" Most igyekszem pótolni. Mint tudjátok, nem igazán vagyok jártas a divattal kapcsolatos dolgokban, de a gyaru-ba igyekszem belemerülni, mert baromira tetszik a stílus, és próbálok ezekkel a bejegyzésekkel a magam részére is begyűjteni sok-sok információt. :3 Ma a gyaru make up-al (vagyis sminkkel) kapcsolatos képeket, tutorialokat hoztam, valamint megismertetem veletek az egyik kedvenc modellemet: Sayoko Ozaki-t. *-* Előre leszögezném, hogy a képeket google képkeresőből vadásztam, és a szöveget saját magam írom (bár azzal nem sokra mentek xD). Menj tovább a teljes bejegyzésre.

Megosztanám veletek a fantasztikus hírt, hogy végre rájöttem, mi a különbség a gal és a gyaru között. xD SEMMI! :3 A wikipedia-nak rögtön az első mondata az a stílusról, hogy: A "gyaru (ギャル)" egy japán átírása az angol "gal" szónak. Nos... ez eléggé vicces, hogy eddig nem jöttem rá, hiszen annyira egyértelmű volt. Én mégis csak most jöttem rá kutatás közben. ^-^" Mindig megtud az ember új dolgokat. :D

Sayoko Ozaki


 Már láthattatok róla képeket a gyaru galériában, amit korábban készítettem. Szerintem egy lenyűgöző külsejű modell. Nem sokat tudok róla, annyira nem néztem utána, mint a kedvenc idoljaimnak, de elég sok képet szedtem össze, amin rajta van. Valahogy inspiráló személyiségnek tartom. *-* Amúgy a Happie Nuts nevű magazin modellje és az onee gyaru stílus követője. Az újsággal kapcsolatban kicsit kutakodtam wikipedián:
A Happie Nuts egy gal divat magazin, ami havonta jelenik meg Japánban. Célcsoportja a késői tizenévesek és a korai 20-as éveikben járó nők. Happie Nuts erősen orientált az oneh-gal (oneh-san "idősebb nővér") stílus és a sötét bőr felé. Japánban az egyik legnagyobb példányszámban elkelő magazin. Az exkluzív modellek: Ena Matsumoto, Sayoko Ozaki, Akane Satomi, Sayaka Taniguchi, Miyu Ishima, Saki Nanba, Eriko Tachiya, Shizuka Takeda, Hiromi, Akane Suda és Nicole Abe.
A kiemelt nevű modellekkel, már én is találkoztam, és a galériában is találtok róluk képeket.

Néhány kép Sayoko-ról:





Sayoko a magazinokban:
(Érdemes áttanulmányozni a smink tutorialokat, mert nagyon klasszak. :3)






Körlencse reklámban:
(Rajta kifejezetten jól állnak ezek a lencsék, főleg kék és zöld színekben, de a világos barna is gyönyörű. :3)

Most inkább sminkkel kapcsolatos képeket mutattam, de majd öltözködéssel kapcsolatban is fogok keresgélni képeket. :) Kizárólag olyanokat osztok meg, amik nekem is tetszenek, és én is szívesen kipróbálnám (mivel ez egy személyes blog, nem pedig divat blog... gondolom arra olyat is posztolnak, ami nem tetszik a bejegyzés készítőjének xD). Van még néhány személyes kedvenc gyaru modell, így még számíthattok ilyen bejegyzésre. :)
Végezetül jöjjön még pár darab make-up magazin képecske, amiket összegyűjtöttem:













Sajnos előfordul, hogy valamelyik magazin képnek hiányzott az oldalpárja, vagy a folytatása, de azért remélem, hogy hasznotokra vált ez a kis bejegyzés. :3
Igyekszem még csinálni fashion bejegyzéseket. Chu~

Megjegyzések