Buon giorno!

És egy újabb unalmas blogbejegyzés érkezik (és és-sel nem kezdünk mondatot :'D). Nos, tegnap óta boldogság van, mert félretettem a fene nagy büszkeségem, és egy félreértések és gyerekes szarakodások által tönkrement barátságot megpróbáltam helyrehozni. Írtam levelet, válaszolt, tegnap találkoztunk, megbeszéltük. Ennyi... A fene se gondolta volna, hogy csak ennyi kell és kész. Meglepődtem például, mikor egy Jin interjúban olvastam, hogy egyszer úgy összeveszett Yamashitával, hogy 8 hónapig nem beszéltek. El sem tudtam képzelni, hogy lehet hagyni, hogy ennyire elfajuljon a dolog, és a büszkeség nem engedi az embernek, hogy előbb lépjen a békülés útjára. Na nálunk ez a dolog 2 ÉVIG tartott. :'D Te jó ég... Furcsa volt a dolog először, de a végére már úgy beszélgettünk mint régen, és nem győztük bepótolni az elvesztegetett időt. Teljesen kiszáradt a szám, annyit pofáztam. xD Szóval történtek jó dolgok is. :3

Egy másik dolog, amit meg akartam osztani, hogy rendeltem Avonból. :D Nem mást, mint életem első szemceruzáját és körömlakkját. Meg még ráadásnak egy hajkondicionálót, mert az enyém eléggé fogyóban van már. Szóval amint megérkeznek a mütyürkéim, megmutatom nektek. :3 Bár ne várjatok egyből gyarus make up képeket tőlem, először meg kell tanulnom a dolgokat az elejétől. O-O Másnak furi lehet, hogy valaki 22 évesen még soha nem sminkelte ki saját magát, de nálam ez így van. Évekig voltam ellene a dolognak, utáltam, rühelltem stb, de mióta megkedveltem a gyarut, arra gondoltam, a francba is, legalább ki kéne egyszer próbálni. :'D Félve vágok bele az egészbe, de remélem jól fog elsülni. Akiknek elmeséltem, hogy mit rendeltem, mind meglepődtek rajtam. "Te meg a smink?" Most ezt lehetne rossz néven venni meg minden, de nem akarom hagyni, hogy elbátortalanítsanak. :') Majd csak lesz valahogy. Még ma szerintem készülök egy kis fashion bejegyzéssel, csak jelenleg próbálom rávenni magam egy kis kanjizásra vagy leckeírásra, de úrrá lett rajtam a nyári lustaság. :3

Arriverderci! :D

Megjegyzések