Tervezgetések...

Ez rekord, hogy csak egy hét telt el, és már írok is. :3 Ügyibogyó vagyok. XD Hát semmi érdekes dolog nem történt velem, így sok mindent nem is tudok mesélni, max azt ami a fejemben van. És hát a panaszkodás is elég fontos szerepet tölt majd be a bejegyzésben, amin szeretnék minél hamarabb túlesni... -.-" Szóval: az elo-s tanfolyamomnak lőttek. :D És erről csak és kizárólag én tehetek, egyrészt mert elhanyagoltam hónapokon keresztül, másrészt pedig nem néztem meg a kurva papírjaimat, amin rajta volt, hogy nem elég a házi feladatok felét beküldeni (amivel mellesleg ma végeztem, és holnap dobom fel postára), hanem a "zárótesztet" is meg kell csinálni. O.O És akkor feltételezem, hogy itt az utolsó lecke házi feladatáról beszél. Na bumm... fölöslegesen hajtottam ki a belemet az elmúlt hetekben, hogy időben kész legyek, legalább a házik felével... ez szopás... Borzasztóan nagyot csalódtam magamban, amiért elkezdtem, és fontos is volt nekem, de mégsem voltam képes normálisan befejezni. Hát elképesztően mérges vagyok magamra... De próbálom rendezni a dolgokat fejben, és nem leragadni ennél a dolognál, továbblépni, feldolgozni stb. Mert ugye én iszonyatosan nehezen viselem, ha valamit elszúrok. Az önsanyargató gondolatok csak jönnek és jönnek... XD (mondjuk ebből születnek a jó ficek ;D)... Apropó fic... mivel nem vagyok képes jövőhét közepéig bevágni 10 tankönyvnyi anyagot és megcsinálni hozzá a házifeladatokat, így lelassítok és kellő időt fordítok más dolgokra is... mint pl fanfiction írás. T-T Végre... Annyira hiányzott már. Hétvégén tudok csak nekifogni a dolognak, mivel a másik, új nyelvtanfolyamra (inkább egyenlőre csoportos tanulás :3) el vagyok maradva pár leckével és házival, mert bizony hiányoztam legutóbb egyéb vírusos avagy mekdonácos fagylaltozás eredményét követő rosszullét miatt. :'D Tehát keddenként és péntekenként a csajokkal tanulunk, szóval nem adom fel a japán tanulást, és már alig várom, hogy a rendes órák is elkezdődjenek a tanárra. :3 Kíváncsi vagyok már nagyon, és remélem a tanár úr is legalább olyan jó szívvel fogad, mint a csoporttársaim. *-*
Hát munka továbbra sincs, nem is újdonság, és amíg nem is írok róla, addig feltételezhető, hogy még mindig nem találtam semmit. Sajnos sok helyen a külsőt figyelik, még ha nincs is szem előtt az ember, akkor is fontos. -.-" Szóval úgy érzem meg kell változnom, hogy valamire is vihessem előrébb magamat az életben. Gondolkodtam is... le kell mondanom erről a japán szakos egyetemi dolgokról... ezt nem nekem találták ki. Túl drága és megfizethetetlen egy ilyen magam fajta munkanélküli állampolgárnak. :'D De arról nem mondok le, hogy diplomás lehessek először a családban!!! Ezért arra gondoltam, jövőre jelentkeznék egy helyi főiskolára, ahol mérnök informatika szak, azon belül pedig média informatika szakirányon tanulnék. És ismét ostorozhatom magamat, amiért nem vettem időben észre ezt a dolgot, mert akkor szeptembertől már suliba járhattam volna, így viszont elvesztek még egy évet. T-T 23 évesen kezdem majd a fősulit... olyan gáz... -.-" Azért erre esett a választásom, mert egyrészt ELÉG A PONTSZÁMOM HÁHÁHÁ! Létezik ilyen? :3 És mert olyan dolgokat tanulhatnák, amiket az előző sulimban is, csak... felső szinten? XD Nem grafika ez, de van benne nyomdászattal és web-es dolgokkal kapcsolatos oktatás... szóval érdekel és szívesen tanulnám tovább. Amúgy sincs valami óriási választék ebben a városban, de ez most valami, amivel kicsit többnek tudnám érezni magam. Nem tudom értitek e... de egy munkanélküli, aki nem is igazán tanul rendes iskolában és otthon él a szüleivel, az eléggé könnyen depresszióba tud esni. XD Szóval ilyen terveim vannak. :3 Ha valami részmunkaidős állást is sikerülne találni, az már maga az álom volna (ha már végre sikerült eldöntenem fejben, hogy mit is akarok... bár még változhat ez a döntés xD), de tudom, hogy amíg nem teszem rendbe az életem, addig nem lesz senki sem, aki igényt tartana rám. Épp ezért: GYARU LESZEK!!! Háháháháh! xD Na jó nem ebben az értelemben, és nem pont szó szerint, de... ahj... próbálkozok a fogyással komolyan! Már két és fél kilót leadtam. Nyers zöldségen és gyümin fogok élni! Most már én is unom a jelenlegi helyzetet, hogy semerre se vagyok képes változni. Ha kell akkor durván, de be fogok keményíteni. Ha tényleg sikerülne főiskolára bekerülnöm (bár nem vagyok valami okos), akkor ezt úgy akarom, hogy igenis elégedett vagyok magammal és magabiztos vagyok és enyém a világ, nincs akadály előttem. Tehát... küzdeni fogok. Bár ezt így könnyű leírni fürdés után éjszaka 11-kor a pihe puha ágyacskámból, de tenni akarok valamit! Más téma...
Mint olvashattátok az előző bejegyzésemben, voltam az Ázsia Centerben, ahol vettem ezt a fincsiiiii thai tésztalevest, ami igazából kinézetre teljesen olyan volt, mint az instant levesek, amiket nálunk is lehet kapni, viszont az íze... AHHJDKLFJÉSFDÉ! *o* Ha nem kóstolsz eredetit (még ha instant is), nem tudod milyen az igazi ázsiai leveske. :3 Csináltam folyamatképeket is az elkészítéséről, nagyon csini kis edényben lehetett megcsinálni és még fedő is volt hozzá. Egyértelmű lehet a hármas képen, hogy forró vízzel felöntöttem és úgy fedtem le... csak a fotó nem sikerült valami gyönyörűen. xD Megérte azt a 360 ft-ot. Isteni finom volt, garnélarákos. :3 Nyomnyom! Egyszer lehet, hogy megkóstolnám az igazi garnélát is. :D


Nemrég kaptam anyutól egy kis ajándékcsomagot "Boldog születésnapot" címszó alatt. O.O Én meg csak így néztem... Hát nem érezte fernek, hogy szülinapomra nem kaptam semmit (bár ez így nem igaz, me kaptam családi összeröffenéses ebédet, virágot, csokit), ezért rendelt nekem Avonból cseresznyevirágos tusfürdőt, testápolót meg testpermetet, mert tudja, hogy mennyire szeretem az illatát. :3 Ahjj... olyan cukor! *.*
Ma végre rávettem magam, hogy töröljem a reklámokat a chatből, és végre kicseréljem az elavult zenéket a lejátszóból. XD Szeretem ezt a lejátszót, mert nagyon könnyű kezelni és egyszerűen szuper, hogy youtuberól tudok linkelgetni bele. :3 Amúgy ha a teljes listát lenyitjátok a kis hangjegyes gombbal a végén, akkor bevágtak oda egy nagy reklámot. -.-" Szóval csak 17 száming látszik a lista, de amúgy nem csak ennyiből áll, van tovább is. :3 Gondoltam szólok. XD
Tehát hétvégén is megpróbálok írni, vagy legalábbis fanficet frisselni. :3 Szerintem befejezem a Sebhelyet, de az is lehet, hogy valami újba fogok bele, ami már egy ideje ott motoszkál a fejembe (de hasonló téma mint a Sebhely ;D). Bár hétvégén szeretnék találkozni egyik barátnőmmel is, akit már nagyon régen láttam, de megpróbálok időt szakítani erre is. Mert ez is fontos! Holnap megcsinálok egy fogyis lötyit, amit a neten olvastam... holnaptól bekeményítek. ;D

Akarok én is egy ilyen óriási Rilakkumát. *q*
Betenném a szobámba és egyfolytában ölelgetném. xD
Na ennyi voltam mára! :3 Oyasuminasai...

Megjegyzések