Tanulós nyár ~

Hát HelloBello! :3 Két hete nem írtam... jézusanyám. :'D Ezt teszi a sok tanulás... Teljesen úgy érzem most magam, mint akinek leszívták az agyát. Hetek óta megállás nélkül egész nap 8-12 órákat tanulok vagy többet... Ma eddig a 7 és félnél járok kivételesen, de még tervezem, hogy előveszem az új könyvet és a szószedetet magolás céljából. Hogy mire ez a sok tanulás? Már biztos említettem, hogy augusztusban lejár a tanfolyamom határideje. Bádábum! Nem tudom befejezni! Ez olyan biztos, ahogy most itt ülök és elgépelem a drága tanulásra szánt időmet. :'D Két és fél könyv várat még magára, hogy befejezzem és ha azt postázni tudom augusztusig, akkor kapok valamilyen papírt, hogy elvégeztem a tanfolyamot. Ez persze csak a leckék fele ugyééé... Szóval ezeken kívül van még 10 könyvem, amit magamtól fogok megcsinálni idővel, de senki sem javítja ki a házikat... yeaaa... -.-"
Fentről lefelé: Anna, Klau, Én XD
Viszont mesélni valóm is van. Ezzel a tanfolyammal párhuzamosan ugyanis úgy tűnik elkezdek egy MÁSIK japán tanfolyamot is. :'D Háh! LOL. Ráadásul ingyenes, közösségben lenne, megtanulnák végre japánul beszélni és a kérdéseimre is kapnák választ. Rendes támogatott ingyenes tanfolyam. Beszarás nem? :3 Én örülök neki. Csupa véletlenek során jött létre ez, és persze Annának köszönhetem ezt is. XD Nem csoda, hogy tetszik a csajnak Castiel... hiszen ő maga is egy angyal. :') Szóval új tanfolyam, új tankönyvek, másféle tanulási módszer... Múlthét pénteken voltam az első nyári tanulócsoport találkozón, de tanár csak augusztustól lesz. Mivel ez a tanfolyam már tavaly is volt, idén csatlakozom be csak úgy random. O.O És itt jön a felfedezés... Meg se tudok szólalni japánul. :DDD Háhá! Amúgy is egy izgulós típus vagyok, de tisztában vagyok vele, hogy ennél ezerszer többet tudok, de kb úgy ültem ott, mint aki egy hatalmas adag marihuánát szívott be. Halál ideges voltam, még csak a feladatokra se tudtam koncentrálni. Holnap megyek a következő órára, szóval remélem, hogy mostanra összeszedem magam. Tehát új könyv... teljesen más módszerekkel, mint az elo-ban. Még a magánhangzó hosszabbítás is máshogy volt, egy csomó új és váratlan dolog talált be nálam, amiről fingom se volt. Teljesen más a két könyv és a tanítási módszerük. 
Bár más-más szempontból mindkettő jó. Ja amúgy a Dekiru 1-et kezdtem el. :) Az tetszik benne a leginkább, hogy vannak benne képek *q*. És sok minden van a szokásokról, kultúráról. Bár sok újat nem tud mutatni. xD Lényeg a lényeg: megteszek minden tőlem telhetőt, ez egy új lehetőség, élek vele és sok reményt fűzök hozzá. Első és legfontosabb az idei decemberi N5-ös nyelvvizsga. :3 Bizony megyek rá! Muhaha! A másik pedig... (ha végre sikerül munkát találni) egy vagy két év múlva kiutazni Japánba. *-* Ezzel el is lőttem a lényeget, még mindig nincs munkám, deeee... a szobám már félig kész van! *q* Jáj! Szóval a festés fullos, már csak a padló van vissza és tádáááám! Már rendezkedhetek is vissza stb. :3 Nagyon szép japános szobát terveztem el, de ehhez még idő és persze pénz szükséges, de már nagyon sok dolog megvan a megvalósításhoz. :D


Ééééés ezen a héten szombaton JAPÁN NAPOK 2013-AS FELVONÁÁÁS!!! :3 Huhuuu! Már alig várom, már csak 6 nap van hátra. *-* Ismét Annával megyek, csak előtte kitérőt teszünk a klinikámhoz, mert az utolsó kontrollomra vagyok hivatalos, aztán japán napok után pedig meglátogatjuk az Ázsia Centert. *-* Olyan mesésen hangzik az egész és remélem minden jól fog alakulni és semmi gond sem jön. Aki kíváncsi a tavalyi kiruccanásunkra, az itt tájékozódhat. :D Beszéltük Annával, hogy kéne csinálni egy közös muffin sütést is, ilyen mindenféle kawaii muffinra gondolok. *q* Néhány képötlet hozzá:


Szóval augusztusig sűrű a napirendem, főleg a tanulás miatt, de utána már lazíthatok és végre ficcelhetek kedvemre, ezt most már biztosra állítom. Végre valahára a mangán is elkezdtem dolgozni, úgyhogy happy van. :3 Szóval augusztusig türelmet kérek minden szempontból. Most nagyon kivagyok és örülök, ha kicsi pihenésre jut időm a nyáron. :S Próbálok majd sűrűbben írni. :3 Chu~

Megjegyzések