Ezt nem hiszem el...

Most alapjában fordult körülöttem 180 fokos fordulatot a világ... A Károlin 242 pont az államilag támogatott japán szak... Úgy érzem magam, mint akit kibaszottul átvertek. Örülnöm kéne? Hogy lehetséges ez, hogy majdnem a felére csökkent a ponthatár? Én mikor pár éve számoltam a pontjaim 260 körül voltam... Ez... Ez... nem bírom felfogni ép ésszel... Nem megy... SIMÁN BEKERÜLHETTEM VOLNA, HA IDÉN JELENTKEZEM!!! Most... most próbálom összeszedni a maradék ép eszem gondolatait... ha van még olyan. Most akkor mit csináljak? Végre eldöntöttem, hogy felhagyok ezzel az egésszel, most meg... Nem tudom mi tévő legyek. Küzdjek ezért, és vállaljam a lehetséges pofára esést a jövőévi pontszámításokkal, vagy hagyjak fel az egésszel és asszimilálódjak? Jó ég... még sosem volt ennyire nehéz döntésem...

Megjegyzések