Megint öregebb lettem...


Remélem elnyerte mindenki tetszését az új dizájn. Próbáltam kreatívabb lenni, mint eddig, mert valljuk be, az utóbbi időben nem fordítottam kellő energiát a blog külsejére, inkább csak néhány képet egymás mellé biggyesztettem, hogy pofásabb legyen. De most igazán kitettem magamért, és kellő mennyiségben használtam a photoshop által kínált lehetőségeket. :3 Szerintem jó lett, de lesz még jobb is. ^-^ És végre van zenelejátszó!!! ASDFJKLÉ! *__* Úgy vettem észre, előző bejegyzésem eléggé felkeltette mások érdeklődését (statisztikából látom, hogy többen megnéztétek), ez hízelgő. De azért kommentelhetne néha valaki. T-T Régen sokat írtatok... mi történt? Nya, a lényeg, hogy bővítettem még egy gyaru modellel ezt a kis galériát, és ha még találok valakit, akkor persze szívesen bővítem tovább. :3 Gondolkodok is valami új menün, vagy ilyesmi, ami az általam kedvelt japán dolgokkal foglalkozna, mint például a gyaru. Egyre jobban kezdem megkedvelni, és a facebook csoportot is nagyon szeretem. Bár nem szoktam kommunikálni ott senkivel, csak olvasom amiket írnak, elég sok mindent tanulok a dolgokról. :3 Jó, hogy bevettek ebbe a csoportba.
Fanfiction várható a napokban, ugyanis elkezdtem befejezni a Sebhelyet. Ideje már... bár senki nem kíváncsi Akaméra, mégis úgy érzem, be kell fejeznem. Ezzel lezártnak tekinthetek egy korszakot, bár ott van még a Holdfény. Az lehetséges, hogy átírásra fog kerülni, még nem tudom mi lesz a sorsa. Viszont YunJae ötletem annál több van. *-* Kis Jaejoongot úgy megszerettem, bár Jint sose fogja ütni. :D Őt nem is lehet kiütni. Várom már a Roninos filmet. :3 Amúgy Jaejoong új filmjét - Codename: Jackal - egyszerűen lehetetlen megnézni. Végre lefordította egy fansub, de videót nem találok hozzá. Vagyis találok, de egyik sem passzol a felirathoz, és napokon át megszállottan kerestem és a hajamat téptem, hogy semmi sem jó. Most jutottam el arra a pontra, hogy jó... akkor feladom és nem nézem meg. Mikor azt hiszem, hogy végre jót töltöttem le, kiderül hogy orosz szinkronos, vagy arab feliratos, vagy piciri minyuri a képfelbontása, vagy szaggat az egész. Mindig van valami!!! És most kérném meg néma olvasóimat, ha tudják orvosolni a problémámat, kérem segítsenek! (friss megjegyzés: sikerült letölteni höhöhö) Cserébe adhatok fanficet, amit az illető kér. XD Rengeteg yaoival ha kell, még a korhatárt is megszabhatja! T_T Ami pedig engem illett... hát ismét öregebb lettem! Vasárnap lettem 22 éves. Juppííí! Semmi érdemlegeset nem tudok felmutatni az életemben. -.-" Se munkám, se szerelmem, se független élet, se Japán, se karrier, se továbbtanulás. Lényegében szar az egész és maga a szülinap is eléggé lehangolt állapotban telt, főleg hogy egy számomra fontos ember is ezt a napot választotta arra, hogy ISMÉT jól belém rúgjon! Gondok vannak a családon belül is, és a lakásunk jelenleg egy kész katasztrófa. Elkezdtük felújítani a szobámat és rengeteg rendetlenséggel, munkával, és persze idővel jár, hogy be legyen fejezve. Egy ajtó be lett falazva, az ablak a héten ki lesz cserélve, festés, új padló, új bútorok. Csak úgy zabálja a pénzt ez a szoba, de minél hamarabb kész lesz, annál jobb. Talán van rá remény, hogy két hét múlva már teljesen pikk-pakk lesz az egész. Akkor végre elmondhatom, hogy zsírkirály szobám van. :) Kiraknám az óriáslegyezőmet is a falra, vagy pedig figurális falfestményen gondolkodok. Drága Annám nagyon ügyes, és talán felfestetnék vele valami klasszat a falra. Cicákat vagy ilyesmi. xDD Hehe... Pötyi nem lenne magányos.

Kövi szülinapomon ez lesz a menü! :3
Jelenleg a szoba leszívja az energiáimat, de próbálok odakoncentrálni a munkakeresésre is. Mostanában eléggé intenzíven űzöm, de semmi sincs kilátásban... az ember mindenhol bunkó picsákba és falakba ütközik. Egyszerűen nem akarják, hogy a fiatalság munkát találjon! Erre már nem tudok véleményt alkotni. Elborzaszt... Tanulnék én tovább szívesen, de ahhoz is pénz kell, az meg nincs. Gondoltam is rá, ha végre sikerülne valami ótvar munkát összeszedni, egy évig spórolnák és utána megnyílna a világ előttem, hogy diplomás lehessek. Erre mindig megkapom, hogy álomvilágban élek. De miért is? Arra költöm a pénzem amire akarom, és teljesen úgy kezelik az egyetem/főiskola témát, mintha valami borzasztó dolog lenne, holott teljesen átlagos a mai világban. Persze sokat kéne érte dolgoznom és tanulnom (úgy tudom kell felsőfokú érettségi valamiből meg nyelvvizsga is (x___x)) de valami japánnal kapcsolatos dolgot keresnék. Hát majd a jövőben elválik a dolog. Egyenlőre legyen munka. Nem könnyű most nekem egyáltalán... Milyen érzés 22 évesen? Rossz! Úgy érzem elrepül felettem az idő úgy, hogy semmit sem tudtam abból megvalósítani, amit igazán szerettem volna. Ez nagyon elszomorít és rosszul esik... :(
.
Viszont vannak jó dolgok is. Mikor épp nem munkaügyben járom a belvárost, itthon ülök és tanulok! Jesszusom, nagyon belehúztam az utóbbi időben, de nem igazán érzem, hogy haladnák. Van hogy délelőtt 11kor nekifogok a japánnak, és este 8ig tolom folyamatosan. Végre sikerült egy jó tanulási módszert kidolgoznom magamnak, ami hatásosnak bizonyul és megmaradnak a dolgok. :) Nagyon örülök, hogy sok mindent megértek és el tudom mondani a saját szavaimmal. Legyen az első cél: ha Miyavi ismét ellátogat, és lesznek VIP jegyek... ha találkozhatnék vele, annyi mindent tudnák mondani! És az Ő nyelvén! Megköszönhetném mindazt az erőt, örömöt és bátorítást, amit a zenéjével ad másoknak és persze nekem is! Ha egyszer ez megtörténhetne, számíthattok egy kurva nagy posztra, mert én már attól kikészültem, mikor rám nézett és mutogatott, hát még ha beszélne is hozzám... végem lenne. :'D
No megyek doramázok tovább, ugyanis rákattantam a Cinderella Man koreai sorozatra és teljesen bele vagyok buzulva. Ajánlom mindenkinek! Ez bizony tele van drámával és imádom a főszereplő pasit! Zseniális, hogy mind a két ikertesót ő játssza, és a technikai megoldások is eszméletlenek. Meg nem mondanád, hogy ugyanaz a pasi, és a történet is tökéletes. :) Még két rész van hátra! Wááá! *0*
További kellemes napot gyermekeim! Hamarosan újabb posztolások lösznek~ pááás!!!

Új mottóm: あした から 何も たべません。(^-^)

Megjegyzések