Horizon ヾ(゚∀゚ゞ)

 

Ezt a témát egy külön bejegyzésbe tartogattam, mert azért mégis csak MIYAVI! Háháhá!!! Napok óta szenvedtem, mert nem szedtem le időben youtuberól az új számát, és mire oda jutottam volna, hát letiltották. Fuck! De két napja megjelent az album, és ma végre netről is le tudtam tölteni az EGÉSZ albumot és ááhww! édfkjsédkfsédfjés.... XD Ez egy orgazmus album a szó szoros értelmében! Jó ég! Annyira brutálisan eszméletlen jól sikerült, hogy elmondani nem lehet. És kell eredetibe!!! Nagyon! Bár Miyavitól előbb utóbb mindent meg szeretnék szerezni eredetibe, mégis csak a példaképem támogatásáról van szó. ;D Egyenlőre ezekre a shoppingolásokra sajnos se lehetőségem, se pézikém nincs, de majd egyszer...
Próbálnék kiemelni néhány számot, ami egyszerűen állat királyság, de mind tökéletesre sikerült. Ha meg kéne fogalmaznom... őőő... olyan országúti rock keveredik elektronikus popzenével. Hát olyan bekategorizálhatatlan ugyanis Ő MIYAVI! Az egyedi, a fantasztikus, a megismételhetetlen. :3 Szóval emeljünk ki számokat: Horizon (cöh.. egyértelmű favorit és új csengőhang Torture-t leváltva xD), No One Knows My Name - a gitárjáték zseniális benne, és főleg azokat a számokat favorizálom, ahol úgy pörögnek a gitárhúrok az ujjai alatt, hogy nem is látod és szó szerint sikáááálja a hangszert és olyan élvezettel és te ezt érzed a zenén keresztül még nézned se kell ahhoz, hogy lásd a műveletet :D. Ahead Of The Light! Wuuu! Pv-vel együtt, pv-nélkül mindenhogy fogyasztható! Oishiiiii. :3 Day 1... ahh... überkirályság (pv-ben nem elhanyagolható szálkásan izomzatos felsőteste ;D). Free World... az utolsó szám olyan felüdülés érzést ad... mintha repülnél a felhők között, pontosabban zuhannál lefelé. :D Guard You - teljesen olyan számomra, mint egy Kame szóló. O.O Nemtudom miért pont ő jutott róla eszembe, de tőle szoktam meg a hasonló hangzásvilágot, még ha nem is tudom pontosan egy számhoz sem hasonlítani. :3 Ahjaj... úgy látom elkezdtem kielemezni az egész albumot. xD De ha egyszer csodálatosan mesés! :3 Na tolok be egy kis ízelítőt:

A Horizon egyszerűen fantasztikus! A dinamikája elsöprő, a zenei alap is, a szokásos beordításai és a Ééééoooo wooo oh! Ahh... Alig várom, hogy élőben újra hallhassam a hangját és ezt a számot teli torokból fogom üvölteni vele együtt! *-* Pv-vel sajnos nem szolgálhatok, mivel leszedték netről, és nem lelem sehol. T-T Pedig annyira szuper lett az is, egy csomó afrikai muksóval tolják a hastáncot. Jajj... nagyon jó! Akinek van türelme keressen rá vagy töltse le netről. Viszont az albumot mindenképp ajánlom, mert fergeteges! Én innen töltöttem le! ^-^ Még egy ráadás szám:


/Nem idetartozó extra jó hír, de muszáj leírni: AKANISHI JIN AUGUSZTUSBAN KISLEMEZZEL VISSZATÉR! ;D Na most legyen Jóéccakát mindenkinek!/

Megjegyzések