Atatakai desu ~ ( TT ^ TT )

Kb két hét telt el, hogy utoljára írtam. T-T Ez annyira elszomorító, főleg azért, mert sokszor gondolok arra, hogy na, mostantól legalább 3 naponta egyszer frissítek valamit, írok blogot, rakok fel valami érdekes témát, de egyszerűen nem volt hangulatom hozzá. -.-" Elég sok volt mostanában a stressz, kiborulás, idegeskedés és persze a meleeeeg~. És most élvezettel szippanthatok bele az éjszakai vihar szelébe ohmájgááád. Kint dörög, villámlik, a gépet már rég ki kellett volna kapcsolnom, de sebaj. XD Kiélvezem a dolgot amíg tart. Ma rendesen elfáradtam, mert kertészkedtünk picit apuval és rá kellett jönnöm... ez sem az én hobbim lesz. (._.) Amúgy idegeskedésem tárgya továbbra is a munkanélküliség, nővérem folyamatos baszogatása éjjel-nappal, az átalakításon épp áteső romokban heverő szobám ami sehova sem halad, nagyszüleim folyamatos nyaggatása mindenről és persze a feszültség, hogy be bírom e augusztusig fejezni a japán alapszintű tanfolyamot. -.-" Minden nap van valami, ami el tudja rontani a hangulatomat, és ez eléggé elkeserítő. Így még kedvem sincs ficet írni, pedig már tényleg kéne... lassan már emlegetnem se kéne, mert idegesítő a téma még számomra is. Tudom, hogy csomó mindent kéne csinálnom, de nincs rá egyszerűen időm. Amikor csak tehetem tanulok, vagy küzdök ezzel az állat meleggel. :$ És az se dob munkakereső kedvemen sokat, hogy azt vágják az ember fejéhez: nekünk most vékony ember kell, nem férnél be a raktárunkba!!!!!! Uhramjézus így találj munkát a mai világban! Hát ezen rendesen össze voltam zuhanva, és azt látva, hogy a körülöttem lévő embereknek mindenkinek jobban mennek a dolgai, mint nekem, kiakasztó. Nem irigylem én mások boldogságát (de amúgy hülye aki nem irigyli :D), de azért velem is történhetne végre valami jó dolog. Próbálom összeszedni az elmúlt hetek eseményeit ami említésre méltó, és ebből készítettem egy kis fotómontázst. :3


Annával szoktam általában a városba mászkálni, ha épp nem itthon vagyok. Mekibe fagyizni, sétálni járunk, vagy éppen kajálunk a kínaiba valami finomat. :3 Kezd törzshelyemmé válni az étterem, mert imádom, csak hát ritkán jutok el oda. T-T Mikor legutóbb nálunk volt Anna, megnéztük végre a Budapest Diary-t Jang Geun Suk-tól. XD Egyrészt azért is örültem ennek, mert közös ázsiai kedvencek előtt tisztelgő mozizást körülbelül 3-4 éve éltem át még anno abban az időben, mikor még unokatesóm és nővérem is szerették ezeket a dolgokat. Közös KAT-TUN koncert nézés, fanfic felolvasás meg ilyenek. :3 De hát az az időszak elmúlt és jó volt végre picit nosztalgiázni, hogy valaki más is nyáladzik mellettem pl egy filmre. xD Magáról a filmről: őőőőő... érdekes volt. :D Rohadtul nem gondoltam volna, hogy magyarul is fog benne beszélni. Hát picit meg voltam illetődve a felirattól, mert voltak azért benne borzasztó félreírások. xD Pl: "megőrjít ez a férfi" - ennek a mondatnak erősen yaoi szaga volt, holott egyértelmű volt, akit üldözött Pesten keresztül nőnemű élőlény. :D Báng! XD De jót röhögtünk és ez a fő! A másik amit mesélni tudnék, hogy végre rá bírtam venni anyut ismét egy mozizásra. *0* Utoljára a Die Hard-ot néztük, és akkor megbeszéltük, hogy sűrűbben fogunk eljárni mozizni. Hát erre csak most került sor, a A Föld után-t néztük meg, ami iszonyatosan jó film volt. Legalábbis a műfaját tekintve (amit nem igen kedvelek) lekötött és faxa volt nah... xD (ha a pókot nem vesszük bele, mert iszonyatosan irtózom tőlük). Mozi után elmentünk a kínai étterembe és végre anyu és nővérem is megkóstolhatta a fincsi étkeket. *o* Amúgy mozi után fotózkodtam, a még mindig kint álló Vasemberes plakáttal (hát azt a képet nem raktam fel, de csináltam helyette egy natur Robert képet xD). Nyaa... az a film is annyira királyos volt, megnézném még egyszer moziban. :3
Na hát lényegében ennyike... semmi extra nem történt velem, munkahely még nincs, szoba még nincs kész stb. Tanulgatok... lényegében ezzel megy el az egész napom. Persze érzem a pozitív hatást, egy csomó mindent megértek már, olvasni is egészen picit tudok... de a tökéletes nyelv elsajátításhoz még idő kell. Augusztusig van most ez a hajtás nálam, hogy be tudjam fejezni a házikat időben, hogy még ki tudja javítani a tanár, de utána már több időm lesz a bloggal foglalkozni remélhetőleg. :) És persze az írással. ;)
Na megyek mert már tényleg itt van a vihar. xD Oyasumiiiiii~

Megjegyzések