Zenei áttekintés ^-^

Úgy látszik szokásommá válik éjfél körül posztolgatni, de sebaj. :'3 No hát gyermekeim, megjelent az új KAT-TUN pv amire már olyan rég óta vártunk (legalábbis én nagyooon, mióta hallottam a preview verziót), és mellé ráadásnak megérkezett Junno első saját klipje is. *-* Hm... omomomo! Fantasztikus lett! Mindkettő! Nem akarok róla sokat fecsegni, mert ezt inkább nézni kell, mint beszélni róla. :'D Nekem bejövős. A beágyazások nehézségei miatt inkább linket nyomok nektek, hogy meg tudjátok nézni. ^-^ A másik jó hír, hogy június 19-én új Miyavi lemez jön ki végre. *___* Höhöhöhö! És készül má a turné készül mááá! :DDD Végre történhetnének jó dolgok is, ebben a nyomorult világban. :3
A másik vidi amit mutatni szeretnék, már megjelent egy pár napja, de csak most jutott eszembe kiposztolni. T-ara N4 végre! *-* Eun Jung és Ji Yeon fantasztikus, mint mindig és a szám is nagyon menő lett! Bár megdöbbentem Eun Jung haján, hogy milyen rövid lett. O.O De klassz. :3

Ma nem akartam sokat irkálni, úgyhogy még egy kis ráadás plusz poénnak: itten! És csak mert Junno: itten is! XDDD Oyasumiiii!

Megjegyzések