Hair inspiration

Valami laza kis bejegyzést akartam tolni máma, így döntöttem ismét a divat mellett, ezen belül is néhány frizuráról szeretnék megosztani veletek néhány klassz képet, amik megtetszettek nekem a neten való böngészés közben. Forrásaim továbbra is weheartit, mert egyszerűen nincs jobb annál az oldalnál! :3 Persze most nem tudok gondolkodni frizura váltáson, elvégre eléggé rövidre lett vágva legutóbb (bár már nőtt sokat), de még mindig eléggé rövidnek mondható, amiből nem lehet egy normális frizurát sem kihozni. Majd talán nyár végére, akkor viszont valami nagyon coolt akarok csináltatni. :3 És hát azt még nem tudom milyet, ezért rakom fel az inspiráló képeket. ^-^


Teljes bejegyzésben láthatjátok a kis gyűjteményt...


Ami jelenleg körülbelül a fejembe van, az ez a frizu. Persze ehhez még évek kellenének, hogy megnőjön ekkorára, meg kezelni is nehéz... volt már ilyen hosszú a hajam és sokat is szenvedtem vele... meg úgy gondoltam nem áll jól, de frufruval soha nem próbáltam ki... Mondjuk ez is már nagyon régen volt. :)

Hát itt nem sok látszik a hajból, de a szín az szembetűnő. Akárcsak az a fantasztikus póló azzal a fantasztikus kalappal. *-* Na jó... csak a ruha kedvéért töltöttem fel. XD Éljen a Hair post...

Mert a visual kei sosem megy ki a divatból. :DDD Továbbra is imádom ezt a típusú frizut. Olyan Aoi-s (The Gazette). :3

Na ez fuuu! *o* Imádom a festését és a vágását is. De ez valami deszkás vagy emos stílus, nem? De a hajkoronáik mindig is bejövősek voltak, és nálam toleránsabb ember nincs a földön, szóval kedvelem ezt a stílusirányzatot is. :3 Na meg a tetkója is valami eszement jól néz ki (sminkje is klassz). És ilyenkor mondja az ember... Én miért nem nézek ki íííígy? :'( Amúgy ha találok még ehhez hasonló képeket, ahol jól látszik a frizu, lehetséges hogy ez lesz a befutó nyár végére. :D

Ezt ma találtam facebookon, egy oldalról szedtem. Főleg a színe ragadta meg a figyelmemet. Annyira... kirívó! De ennek ellenére nagyon tetszik. A vágás sem rossz, bár ha ennyire oldalt van a frufru fésülve én megzavarodnék, ha folyton a szememből kéne kisöpörni a tincseket... persze tudom van hajlakk, de az sem tart ki egész nap. :S Vagy ha tud valaki olyan hajlakkot ami tartós és olcsó, akkor várom a kommenteket. :D Csak úgy kíváncsiságból. ^-^ (bár úgyse jön egy komment se -.-")

A szín, a frufru és a hajfelkötés. Így ahogy van, zseniális. A fehér haj mindig is vonzott, bár sokan ódzkodnak tőle, mert ősz hajra hasonlít... én azt mondom, egyáltalán nem hasonlít őszre, ugyanolyan hajszín mint a többi, és szerintem nagyon szép. Egyszer mindenképp kipróbálnám, persze ha legalább ilyen szép leszek, mint a csaj a képen. :D

Ezt már nem is tudom honnan szedtem, de muszáj volt beraknom, mert GYARUUU! *-* Oh annyira jó a haja, a sapija, meg a szemeee! :') Egyszer úgy kipróbálnám ezt a kontaktlencse dolgot, de amíg a szüleim irányítják az életemet, addig sajnos le kell erről mondanom... majd talán egyszer valamikor...

A színe nem kifejezetten bejövős, de a frufru és a felkötés nagyon klassz. Egyszerű de nagyszerű. :3

Szem, haj, ruha. :3 Az egyik kedvenc képem, még a telómra is ráraktam. Bár sohase mernék rózsaszínt rakni a hajamba, ez nagyon aranyos kép. :3 A kontaktlencséjét meg lopnám. XD

Ilyen most a hajam, de a világ fél lábáért sem bírom így beállítani, mint amilyen Eun Jungnak volt. :D

Ji Yeon frizu. :3 A hajszín olyan, mint ami kb most nekem is van (legalábbis a saját szememmel így látom, de szerintem ilyen). Második képen be van neki hullámosítva. Eredetileg nekem is ilyen hullámos... sőt szerintem még loknisabb is. (x_x) És ez a halálom... valahogy én nem érzem magaménak, de amúgy tetszik ez a haj. Bár egy idő után megunja az ember a folytonos vasalgatást, de jó lenne, ha én is úgy tudnám viselni, mint Ji Yeon, mert neki baromi jól áll! :3

Na ennyi lett volna a bejegyzés. :3 Remélem tetszettek a képek. ^.^
Most megyek horrorfilmet nézni. :) Oyasumi

Megjegyzések