Gyaru modell galéria ~

Ismét gyaru stílussal kapcsolatos bejegyzéssel jövök. Arra gondoltam, ha már tumblröm roskadásig telenyomom folyton gyaru modellek képeivel, legalább egy picit ismerjem, ha mást nem, a nevén nevezni őket, és ez alapján, ha valakit picit jobban meg szeretnék ismerni, akkor könnyedén tudok rákeresni az interneten. (^-^) És gondoltam ugyanígy másnak is hasznos lehet a poszt, aki még csak most ismerkedik a stílussal, és szeretne magának nagy kedvenceket, példaképeket választani. Hát ebből a kis képtárból aztán bőven válogathat az ember magának, ki-ki megtalálja a saját kedvencét, aki jobban inspirálja a stílus követésére. Nekem már vannak kiemelt kedvenceim, de most még igazságosan néhány modellről (vagy csupán stíluskövetőről) 3-3 képet töltök föl a 24 (frissítve!) leányzó közül, akikhez eddig szerencsém volt. :3 Ha véletlen pontatlan képi vagy írott információval találkoztok, kérlek nézzétek el (de azért szóljatok), mert még én is ismerkedem a stílussal. :) Persze van még sok gyönyörű modell, akiket lehet, hogy nem említettem, de kezdésnek őket szeretném bemutatni nektek. (^-^)


Sayoko Ozaki



Manami Suzuki



Nana Suzuki



Kurumi Hanji



Hiromi Hosoi



Shizuka Takeda



Tsubasa Masuwaka



Sega Shiori



Rina Sakurai (Sakurina)



Yuma Takahashi



Reiko Ide



Wakatsuki Chinatsu



Kanako Kawabata



Nonoka Iwata



 Satomi Yukawa (Satomin)



 Funayama Kumiko



Nemoto Yayoi (Nemoyayo)



 Yui Minemura



Maya Mori



Chie & Chika Yoshikawa



Huang Yi Lin



Miyake Wong



 Sakamoto Remi



Remélem tetszettek a képek, és megtaláltad a kedvenc gyaru példaképedet. ^-^

Megjegyzések