Utálom, hogy címet kell írni... :3

Szóval nem írok címet. xD höhöhö... Két hete írtam utoljára... ki gondolta volna? Ez már tragikum. xD Míg leírom a mai bejegyzést, addig szépen szárad a fejemen az arcpakolás... woow. :D Hát nem sok érdekes dolog történt velem a Bajai kirándulás óta. De azért mégis voltak dolgok, amiket szívesen kiírnák magamból. Ezért is jó minimum várni két hetet a bloggal, mert akkor tuti hogy bírok valami említésre méltót írni. :D Történtek jó és rossz dolgok is. Kezdem a rosszal: Kiléptem az edzőteremből. Hát igen... muszáj volt mert anyagilag nem győztem, és a kilépés is egy vagyon volt. -.-" Volt némi konfliktus is, mivel az egyik edző nagyon unszimpatikus volt, és az egyik edzésen folyamatosan beszólogatott, és mondott kegyetlen dolgokat is. Nálam az ehhez hasonló ösztönzések nem jönnek be... tartogassa másnak. És mivel szinte minden nap bent volt, nem volt kedvem továbbra is elviselni, bár mikor elintéztem nála a papírmunkát, hogy kilépjek, felettébb kedves volt. xDDD Anna is kilépett már egy hónappal ezelőtt és egyedül jártam egy ideje... nem volt jó nélküle!!! Én voltam a legfiatalabb aki oda járt, és annyira feszengtem a sok idősebb hölgy között, egyszerűen nem volt közös téma, hozzám se szólt nagyon senki... szóval levegő voltam miközben ők nagyon jól eltrécseltek... :$ Tehát már nem járkálok edzésekre, ehelyett beiktatom, hogy minden este itthon nyomom a norbira... Hát nem egy leányálom, de legalább arra a zenére tornázhatok, amit én szeretek. :3 Meg majd veszek súlyzókat is és alkalmazom a megtanult gyakorlatokat és nyújtásokat.
Ismét voltunk Annával a Himalája
étteremben és ezt a fincsiséget ettük!
Oishiiiii! *Q*
Elképesztő micsoda változás megy végbe az életembe... valahogy elkezdtem... lányosodni. *-* xD Egy csomó új rucót beújítottam, és a régieket elkezdtem kidobálni. Szóval búcsút intettem a bő férfi pólóknak és lógós naciknak, helyére csinos blúzok és passzos farmerok jöttek. OMG! :D Jó hát azért a gyarutól még messze vagyok, de ahogy megfogalmazni tudnám: most értem el az átlagos szintet. Persze mielőtt a saját stílusom kiforrna, azelőtt szeretném a külsőmmel kapcsolatos rossz szokásokat elhagyni, és most jelenleg ezt gyakorlom. Ha elértem a normális-átlagos szintet a borzalmasból, utána jön a stíluskeresés. :3 Hmm... tök izgi. xD Viszont erre a dologra már vagyonokat költöttem el, és nagyon érzem, hogy kéne már valami anyagi fellendülés.
Nos ami igazán jó hírnek mondható, az az, hogy holnap délután megyek munkamegbeszélésre a bábszínházba. *-* Persze ez nem az lesz még, amire két hónapja várok, hogy folytatódjon (az agyba főbe ígérgetett egy éves szerződés -.-"), hanem egy kb. két hétre szóló alkalmi szerződés. Lesz egy rendezvény, ami miatt kellenek az emberek és persze valamicske fizetést is kapnánk érte, ami igazán jól jönne. Izgalmas lesz, mert olyan dolgokat tudok majd kipróbálni, amit mindig is akartam, és amik tapasztalatszerzésnek igazán jók lesznek. Mind emellett ott lesz Klau is és Anna is, velük dolgozhatom. Nem is fogom fel annyira munkának. :3 Jó buli lesz.
Viszont a pénz nagyon kellene már, mert nagy fába vágjuk itthon a fejszét, ami nem más, mint néhány dolog felújítása, köztük az én szobám is benne van. *-* Van egy hatalmas ronda beépített szekrény a szobámban, ami kb már 30 éves is elmúlt és ronda és utálom és foglalja a helyet. xD Szóval ez lenne kiszedve, lenne festés végre, új padló stb. :3 Egy csomó mindent elterveztem már, és mivel hivatalosan lakberendező vagyok, úgy gondolom nagyon fogom élvezni az átalakítást. Höhöhö... első munkám a saját szobám lesz. xD Bár sokáig nem mutatott senki hajlandóságot legalább arra, hogy végighallgasson, de ma elkezdtünk szelektálni, pakolászni meg miegymás. Szóval sok régi szar lett kidobálva aminek már önmagában is nagyon örülök. De hogy a tényleges átalakításra mikor kerül sor, az még kérdéses... -.-"
Voltam pénteken az Arborétumban Klauval és Annával. Kb. egy éve voltunk ott nyáron, és már nagyon vártam hogy jó idő legyen, és mehessünk újra. *w* Jó volt, csináltunk sok szép képet, köztük volt egy nagyobbacska japán halastó amit egyszerűen imádtam. Tele volt gyönyörű koi pontyokkal. *3* Amúgy tudtátok, hogy a koi az pontyot jelent? Vagyis magyarra fordítva ez úgy hangzik: ponty ponty. XDDD Én ezen napokig röhögtem. :D Persze mások nem osztották poénos szavaimat, de mindegy. xD




Még egy érdekesség éjszakára: Ma FŐZTEM! Na hoppá! :D Tudni illik annyit értek a főzéshez, mint egy kutya a nyávogáshoz. De ma bevállaltam és voálá! Cukkinis rántotta kecsappal és majonézzel díszítve. *-* Igen jól látjátok, picit mintha egészen hangyányit hasonlítana az okonomiyakira, de mielőtt a tényleges japán kajához hozzáfognák, kell egy kis gyakorlás, hogy 100%os legyen. ^-^ Majd eccercsak az is sorra kerül.
Na nem is húzom tovább az időt, mert holnap meló van és már alig várom. *-* Legközelebb rakok már fel új zenéket, fanficet meg ilyesmit, hogy feldobjuk a hangulatot. :3 Már nem irkáltok nekem, de én azért továbbra is szeretem a blogomat és nem hagyom abba még jó pár évig. ^.^

Oyasumi testvíreim...

Megjegyzések