Jackó ヽ(^。^)丿

Megint csak rég írtam, pedig nem terveztem ilyen hosszú kihagyást. Készítettem egy különleges videó összeállítást, mert már régóta terveztem. :) Eléggé rákaptam Michael Jacksonra az utóbbi időben, bár sose mondtam, hogy nem kedvelem a zenéjét, egyértelmű, hogy ő alapozta meg a popzenét minden tekintetben. És hát úgy világ szerte nem igen van olyan ember, aki nem ismerné a nevét és ne hagyott volna valamilyen szinten nyomot a zenei életükben. Szóval MJ hallgatása közben megfogalmazódott bennem a kérdés, mi van ha az ázsiai sztárokban is hagyott valamilyen nyomot? :D Jó mondjuk ez hülye kérdés volt, mert egyértelmű, hogy igen, de kíváncsivá váltam, így elkezdtem kutatni a neten és iszonyatosan jó produkciókat találtam, amit most szeretnék bepakolni ide. *w* Nagyon jók, nagyon profik! Viszont az még jobb lenne, ha maga az énekes is velük táncolhatott volna...







ezt csak azért, mert egyszerűen zseniálisra sikeredett *-*:


és maga a Király :) mostanában ez a kedvenc számom, de kb mindent szeretek és meghallgatok tőle, ami csak fellelhető a neten. ^-^


Csak kpop-ot találtam sajnos, jpop-ban szinte semmit... Erről mondjuk nem a japánok tehetnek - hogy nem kedvelnék eléggé MJ-t - , hanem az a sok rohadt szerzői jogos szarság ami mindent leszedet ugye az internetről, így japán zenében csak rockot és egyéb műfajt találni meg... a pop az olyan ritka mint a fehér holló, már sajnos a KAT-TUN mennyiség is kezd megcsappanni. -.-"
Remélem tetszenek a videók és tudtam ösztönözni néhány embert a nagy klasszikusok hallgatására is. ^.^

Megjegyzések