Hello :)

És most jöjjön egy blogbejegyzés is a zene mellé. :3 Elég mozgalmas hetem volt ahhoz képest, hogy már több mint egy hónapja nincs munkám... LOL. Hát igen, engem is elért végül ez a csapás. Persze mostanában kéne szólniuk az új szerződéssel kapcsolatban, de ez a dolog még várat magára. Hát... a horoszkópom bizakodó volt a jövőhetet illetően anyagi gondjaimmal kapcsolatban, szóval próbálok derűlátó lenni. Én azért tettem intézkedéseket munkanélküliségem végett, így az egész hetem rohangálásból állt... edzésről a hivatalos ügyek intézéséig. Hogy megy az edzés? Hát... köszönöm az jól, csak tartanom kéne mellette valamilyen diétát mert nem egészen hatásos így. Persze a kandim határozottan jobb, de azért fogyni is jó lenne. Jön már a jobb idő, így talán az ember jobban fogja bírni a megpróbáltatásokat. ◝(⁰▿⁰)◜
Voltam múlthéten a bábszínházban, ismét behívtak segíteni. Persze fizetség fejében kérték, de én úgy vagyok vele, ennek nem sok értelme lenne, mert a megbeszélt összeget ha felezem a kolléganőmmel és akkor még a levonások is jönnének belőle, akkor ott vagyok hogy másfél nap alatt jó ha megvan az ezer ft, szóval inkább hagyjuk az egészet, jótékony munka. ^-^ Egyenlőre jegelve van a dolog, aztán majd meglátjuk. Tegnap délután volt a bemutató, remélem minden simán ment és jól sikerült, majd a későbbiekben beesek egy előadásra és megnézem. Bár hívtak, de nem volt sok kedvem a bemutatóhoz. :$ Gyerekek mellett szívesebben néz az ember ilyesmit, mint felnőttek között. Hát ez van... :) Készítettem egy képet arról amit csináltunk - ezt twitteren meg is tudjátok lesni. ^-^ Amúgy remélem mindenkinek jól teltek az Ünnepek. :) Nekem kellően sikerült beeszegetni, de gondolom más is így van vele. Ha nem említettem volna, sikeresen kigyógyultam a bárányhimlőmből, de ezúttal a család többi tagja betegedett le - halálra idegesít az egész napos nyavalygás és hisztériázás -.-" - és nagyon merem remélni, hogy nem ragasztják rám a kórságot (bár köhécselek és kapar a torkom), de nem óhajtok több edzést kihagyni.
Szóval napjaimat unalmasan tengetem, japán tanulásra rákapcsoltam picit. Kiszámoltam, hogy minden héten be kell fejezzek egy könyvet ahhoz, hogy augusztusig be tudjak küldeni minden leckét. OMG! Nem tudom, hogy sikerülni fog e... majd meglátjuk. Doramázgatok, filmezgetek... ilyesmi. :) Szép lassan rakjuk össze a mangával kapcsolatos dolgokat is - bár már el kéne kezdenem ténylegesen írni valamilyen történetmorzsákat. ^.^" Nem tudom nézi-e valaki a Pastát? :D Annyira jóóó! Egyre jobban imádom, és sajnálni fogom ha vége lesz... bár tehetnék picit előre a vetítést, mert mindig olyan sokáig tart én meg utána indulok csak el fürdeni meg ilyesmi. xD Mondjuk ez az én hibám. :3
Végre végignéztem a Rebound című doramát. Oh atyám... mintha csak az én életemről szólt volna. Annyi különbséggel, hogy a cuki szakács udvarló hiányzik. Hahaha... meg a ragaszkodó expasi is. XDD Na erről ennyit. De a kajával való küzdelem, főleg az édesség!!! Hát komolyan, mintha csak én lennék, még a karakterre is hasonlítok ezzel a rövid barna hajammal. XDD LOL!!! Nagyon tetszett amúgy, szeretnivaló, aranyos és még a sütik is állati jól néztek ki. *q* Mindig megéheztem ha néztem. XD


Most is töltök amúgy egy filmet, a Bérelj cicát! :3 Mondóban olvastam erről a japán, cicás filmről és beleszerettem... de örülök, ha holnapra lejön, annyira lassan tölt, szóval ki kell várnom a sorom. T_T Viszont letöltöttem a The Ramen Girlt, és azt még ma meg fogom nézni. :D
Kéne már fanficelnem... :$ Nagyon durván... hiányzik is az írás meg minden, de általában elszarom mindenféle hülyeséggel a napomat és nem marad rá időm. Pedig YunJae-t rengeteget akarok írni. *-* Amúgy találtam egy érdekes cikket. Hátőőő... nem tudok mit hozzá fűzni. Csak annyi lenne a kikötésem, hogy túl öreg és kopasz. :DDD Haha... de valahogy mindig is sejtettem ugye... höhh... XD Hát ha kamu is, de én sok boldogságot kívánok Jaejoongnak. Imádom azt a kis cuki fejét, akárkivel is legyen együtt, de Yunho párti is vagyok, így komálnám, ha újra összeröppennének. :3 Majd egyszer csak... TVXQ újra együtt... hmmhmm... Na ha már itt tartunk, a Tokyo Dome-ban volt JYJ koncert a napokban és én úgy vélem hatalmas siker volt. :D Egy csomó sztár megnézte, mint pl Yamapi, Shirota Yuu, Hyde, Gackt. :3 Hátöcsém... ott kellett volna lennem. XDDD Hahaha... Viszont került fel a koncertről egy vidi, ahol Hyde covert énekelt Jae, szőrmebundában, átéléssel, ami nem más volt mint a Nana live action zenéje. *q* Na jó ettől bekészültem totálisan összevissza szétestem és sikítottam (persze csak magamban). Halálosan dögletesen ahhww... NÉZDMEG!!!!!



Na gomen, de valahol ki kell élnem magam, mert Jin is úgy hiányzik és már annyira leszarom a pletykákat meg a sok negatív akármit amit felőle hallani, csak jöjjön má vissza és csinálja azt amiért mindannyian kockásra üljük a seggünket az oldalai előtt a neten, hogy ZENÉLJEN VÉGRE!!! :'( Na... hát de nem?
Éles témaváltás, mert elfogok szomorodni: Ezt is lessétek meg! Egy koreai színésznő magyarul beszél egy doramában. O.O Elképesztő!!! :)
Ééééés egy REMEK HÍR: MIYAVI TERVEZI A KÖVETKEZŐ VILÁGKÖRÜLI TURNÉT!!! OMOMOMOMOMOMOM!!! Végreeee!!! *___* Tegnap mikor olvastam össze vissza sikítottam (ezt már tényleges sikításnak lehet nevezni). Őszre várható a dolog, és kb már úgy elterveztem mindent, mintha holnap már itt is lenne. xDDD Pedig még a turnéállomások sem jöttek ki. :3 Omg! De biztos vagyok benne, hogy jön újra. Hiszen kedvencei vagyunk, többször említette!!! Ésésésés... Láthatom újra! Vajon felismer majd megint? :DD Vajon előre kerülök a közönségbe is, ismét kiszúr majd a tömegbe? Omooo... Valami elképesztő dolgot kéne csinálnom, hogy megmaradjak örökre a memóriájában. xDD Haha... Nem mintha annyira velem akarna foglalkozni a koncert közben. :'D Cicaaaa! Minél hamarabb vissza kell jönnöd! Látnom kell téged két évente legalább egyszer! Ezt már eldöntöttem! Jönnöd kell! :'3
Na befejeztem az ömlengést. :DDD Meg szerintem lassan a bejegyzést is. XD
Egy kis röhögés még a Supernatural fanoknak: itt! És ezzel búcsúzom. Azon gondolkodom, hogy kéne csinálni okonomiyakit a napokban... remélem képes leszek rá és akkor csinálok fotókat meg ilyesmi. :D Na megyek filmezni. Oyasumiiii!
UI: Újra elkezdtem rajzolni!!! O_O Képzeljétek... Má még ilyet... :D

Megjegyzések