Hát nem jött össze...

Ilyen is ritkán van, hogy egymás után két nap írok blogba... legszívesebben ma töröltem volna az előző bejegyzésből néhány dolgot, hogy mégse legyek már egy hatalmas lúzer, aki csak a levegőbe beszél folyton és álmodozik... De nem csonkítottam meg tegnapi írásom, ehelyett egy új bejegyzésben mondom el mi a pálya, hogy képben legyenek a hozzám hasonló munkakereséssel küszködő fiatal egyének. Tökéletesen meg lettünk sz*patva... ez rá a megfelelő kifejezés. Nem diákmunka ez, hogy 10ezer ft-tal kiszúrják az ember szemét és a nagy melegben lényegében végig gürizi a két hetet... röhej! :D Ez olyan mintha naponta egy ezrest kapnál fizetségnek... egyszerűen kevés. Nem éri meg. De amúgy ami a legjobban bánt, hogy tökéletesen hülyének nézik az embert, akit be lehet palizni. :S Hogy fiatal vagy, tudjuk, hogy nincs más lehetőséged, akkor úgyis kénytelen leszel ezt elfogadni. Szóval vissza lettek utasítva, bár nem egyértelműen, de amíg nem mutatják fel azt az egy éves szerződést, addig nem megyek vissza! Elegem van...
Holnap ismét nyakamba veszem a várost és ellátogatok a bankomba. Megszüntetem a számlát... hát igen. Ez van ha az embernek nincs havi jövedelme. Ahj de szar az élet. -.-" De még jó, hogy nem vettem meg májusra a buszbérletet. Még ötödikéig kihasználom, és beadom egy csomó helyre az önéletrajzom, utána pedig bekockulok a kis barlangomba és ismét tanulásba fojtom bánatom. :$ Na meg manga és fic írásba!!! T-T Ahh... tudom, hogy kicsesztem Annával a mangás dologban. Ígérgettem neki össze vissza, egy csomó jó ötletet megosztottam vele, de ez a sok mindenség ami most a fejemre szakadt mostanában... valahogy nincs ihlet, nem megy az írás... Ha elvonulhatnék egy csendes kis szigetre ahol csak én vagyok, talán akkor menne... bár akkor se mert azon izgulnék, hogy mikor jön egy tájfun vagy hasonló. (o_O)
Szóval gyerekek, szar az élet... és aki most ezt olvassa és épp diák, az örülhet! A szüleitek megveszik nektek a dolgokat amikre szükségetek van, tanultok stb. Én is csak most kezdem ezt a dolgot értékelni és nem a levegőbe beszélek. (Bár nem tetszik ez az érettségi előtti közmunka dolog... de jó, hogy két éve leérettségiztem már xD) Bár előbb utóbb kijárjátok a sulit, és ugyan ebbe a helyzetben lesztek, ha nem rosszabban. Az ország teljesen tönkrement... és ennél már csak rosszabb lesz.
További szebb napot nektek! Byebye T-T

Megjegyzések