Baja~

Mivel eléggé unalmasak a mindennapjaim, és még mindig nem tudok semmi fejleményt munka ügyben, ezért nagyszüleimmel és nővéremmel elmentünk kedden kirándulni egy picikét. ^-^ Más izgalmas témám nincs, így néhány képet szeretnék felrakni, amiket a kiruccanás alatt készítettem. :) Először voltam Baján, és megdöbbentően gyönyörű város, legszívesebben odaköltöznék. Teljes bejegyzésemben találtok bővebb leírást és a képeket. *-*


Nagyszüleim rendszeresen járnak Bajára, mert itt található nagypapám szüleinek a sírja és sokáig itt is lakott, emellett a volt osztálytársakat is szereti ilyenkor meglátogatni. Sokszor tartott már vele az egész család, de én valahogy mindig kimaradtam ebből a kis kirándulásból, de ezúttal én is eljutottam. (Bár állítólag kicsi koromban voltam már ott, de az ég világon semmi sem maradt meg a dologból.) Reggel indultunk, és kb 2-2,5 óra alatt ott is voltunk (annyira nem néztem az időt xD). Legelső utunk a két temetőbe vezetett, és papám megmutatta azt a kis csatornát, ahova mindig lejártak fürdeni és játszani a barátaival. ^-^ (1.kép)



Ezután meglátogattunk egy nénit, aki papám volt osztálytársa volt, de nem volt otthon sajnos, így később még visszamentünk még egyszer hozzájuk. Van egy nagyon cuki kutyájuk és a házuk valami elképesztő. O_O Gyönyörű barokk stílusú bútorok, márványasztal, magas plafon, vagy 3 nappali... nem semmi. :3 Még egy kis galéria szerű emelvény is van, ahol egy szobanövényekkel telepakolt mini kávézószerűségre emlékeztető placc is van. Ezt így nehéz leírni, de nagyon király pecó volt. :3 Volt szép japán bambusz festmény is a falon. *-* A látogatás után elmentünk a Duna Hotelba, és megebédeltünk. Sajnos nem alakult úgy, hogy képet tudjak csinálni az épületről, mert eléggé feszített tempóban haladtunk mindig, de itt megnézhetitek az épületet. Nagyon elegáns hely volt, és azt hiszem ez volt az első alkalom, hogy ilyen helyen ehettem. Nem igazán voltam hozzászokva, kicsit feszengtem, de nagyon tetszett a dolog. El voltam képedve az étterem belsején, de nem mertem képet csinálni. ^-^" A kaját azért lefényképeztem. XD 700 ft volt egy menü. O_O Elképesztő milyen olcsóóóó! Egy ilyen helyen... wow... Úgy tűnt mintha a kilincs is aranyból lenne. XD Volt finom borsó leves, tepsis krumpli finom sertés szelettel (lásd kép) és még adtak egy kicsi almás pitét is. :3 Hol a francban kap ennyi pénzért ilyen jó kaját az ember? Huh...


Ezt követően sétáltunk egy nagyot a környéken. *-* Gyönyörű! Lementünk a vízhez is, de elsétáltunk a "Bagolyvárig" is. Sajnos nem lehetett bemenni, de a kerítésen át tudtam csinálni a "kertről" képeket. Nagyon szép szobrok voltak bent, és ahogy benőtte a borostyán olyan elhagyatott kastélynak tűnt. :D








Elmentünk még a Dunához is, ahol összecsatlakozik a Sugovicával. *-* Gyönyörű képeket tudtam csinálni, fantasztikus az a hely és nagyon nyugodt. Kár, hogy a mi környékünkön nincsenek ilyen helyek... T-T Felmentünk a kilátóra is, ami kicsit meredek volt a lépcsőn, de legyőztem a tériszonyom. ^-^ A korláton végig szerelmespárok lakatjai fityegtek. *-*




 
A kis járdán közeledik Nagyapám. XD hehehe...


Hazaindulás előtt még meglátogattunk egy nénit, majd Hajóson is megálltunk még egy volt osztálytársat meglátogatni. :) Állítólag kicsinek voltam ott is régen, és meghúztam a Fruzsi nevű kutya fekete szőrét, és az megugatott, mire én sírva fakadtam. :'D Sajnos ilyenekre én már nem emlékszem, de poénnak jó volt. Ettünk finom meggyes sütikét, beszélgettünk, majd indultunk is hazafelé. A kertben még csináltam képet a cseresznyefáról, és egy kis virágkupacról. Gyönyörű volt a kert. *-*


Hát jó kis nap volt, el is fáradtam rendesen és a friss levegőtől migrénem lett. T-T Este 7re kb haza is értünk. ^-^ Hát klassz kis kirándulás volt, remélem senkit nem untattam ezzel a bejegyzéssel. Próbáltam a legszebb képeket kiválasztani. :3 Ez most egy kis élménybeszámolós bejegyzés volt. :3 Igyekszem hamarabb írni legközelebb. Chu~

Megjegyzések