Utálom a telet... -.-"

Ismét csak rég írtam, ezért bocsánatot kérek (bár néztem a statisztikáját a blognak és rohadtul nem olvassa senki mostanában). ^-^ Jó hát ennek talán az az oka, hogy a fanficeimre már nincs annyi igény mint régebben, és Akame kettőse is leáldozóban van... sőt... Erősen gondolkodok, hogy a Holdfényt egyáltalán befejezzem-e. :$ Rátérnék még egy nagyon unalmas témára, ami nem más mint az időjárás! HOGYAZABÜDÖSROHADT***!!! ^-^ Szóval ennyit annyiról, hogy jön a tavasz, milyen jó idő van és blablabla. Egyszerűen nem jön a tavasz! Nem akar jönni! Helyette kapunk esőt, havat nagy mennyiségben, és ebből következően influenzát, megfázást, náthát... Talán ha nem áznék meg minden egyes alkalommal edzés után a hidegben, nem is lennék olyan beteg mint most. Bár az kérdéses, hogy pont ettől lett-e 21 éves fejjel BÁRÁNYHIMLŐM!!! Jól olvastátok. (o_O) Az élet nagy rejtelmei... miért is van nekem bárányhimlőm, ha egyszer kiskoromban már túlestem rajta... Egyfajta új mutáns vírus szeli át a várost mely áldozatokat szed, majd habzó szájjal, kiütésektől vergődve ordítják, hogy hol a picsában van már a tavasz? Ez lennék én... XD Értelmes bejegyzést kérlek ezúttal se várjatok, mert éhes vagyok, fáj mindenem, alig kapok levegőt és viszketek mindenhol... :D És akkor azt hittem milyen bulis lesz ez a márciusi hónap, ha nem is kell dolgoznom, legalább itthon leszek és hasznosan eltöltöm az időmet, tanulgatok meg edzeni járok. Hát a tanulás ott kimertül nálam, hogy kicsivel több mint 20 kanjit tudok már a majdnem 300ból, és 16 tankönyvnyi anyagot kéne bevágnom augusztusig... őh... igen! Lusta disznó vagyok! :D A manga se halad sehogy, és az is csoda, hogy nemrég azt az egy fejezet YunJae-t ki bírtam csikarni magamból. ^-^ Kezdek eltunyulni és a motiváció, melyre oly büszke voltam lassan feledésbe merülni látszik. És erről is a telibevert időjárás tehet. :'3
Mintha kicsit agresszívre vettem volna a figurát. Sebaj. Azért gondoltam beszámolok az elmúlt napokról, mikor még nem voltam beteg, bár a képek készülésének napján kellett volna ezeket leblogolnom, mert egy csomó mindent elfelejtettem, amit meg akartam osztani "veletek". ^-^
Pár napja (vagy hete?) voltam Annával kínai étteremben. Vagyis igazából lehet, hogy thai, de ez az élet nagy rejtélyei közé sorolható... Bár lehet egyszerűbb volna megkérdezni, de az meg már milyen gáz, hogy odamész az ázsiai származású eladóhoz és megkérdezed milyen étterem is ez most pontosan? A lényeg, hogy isteni kajájuk van és állati olcsón, szinte már megdöbbentő! Annyira megéri, hogy az egyszerűen elmondhatatlan, a hely is hangulatos, bár a föld alatt van az egész, szóval No ablak, de ettől függetlenül... ah. Nagyon jó, még biztos visszatérek oda. ^-^ Kicsit ilyen önkiszolgálós feeling, de a kaja tényleg isteni. Annára bíztam a választást, mivel fogalmam sem volt, hogy mi micsoda, ő meg már majdnem mindent végigkóstolt az étlapról. :'D Ezt én is tervezem amúgy... Végül ettem ilyen bundázott mézesmagoschilis husit rizzsel. *q*

Ha már a kajás témánál tartunk, még múltkor csináltam egy képet erről a csodáról. Spárban lehet kapni mindenfélefajta salátát, na azokat meg én kóstoltam már végig. Ezek közül az egyik nagyágyú a cézár sali, amit hatalmas műanyag tányérosdobozkában lehet kapni. *q* Bár 600 pöngő volt, mégis annyira megérte, mert jóllakik vele az ember.

Amúgy egész jól teltek a napjaim, míg le nem betegedtem. Majdnem minden nap jártam edzeni - bár eredményt nem sokat látok magamon, csak annyi, hogy kicsit jobban lötyög rajtam a nadrág, de kb ennyi. Ha a diétát be tudnám tartani, sokkal hatásosabb lenne ez az egész, de már feladtam. Nem bírom tovább a 90 napos diétát, szóval marad a kisadagok sokszor felfogásmód, meg az este 6 után egy falatot se többet. A szénhidrátot szépen próbáljuk visszaszorítani, na meg az édességek. :'D Haha... ezzel próbálkozni lehet, de sajnos nem nyerhetem meg a csatát. Ha meglátok egy tejcsokit...omg! Végem. De furcsa mód magamnak nem veszem meg a boltban, még csak nem is gondolok rá, de ha megkínálnak vele vagy a szüleim vesznek, hát akkor bespájzolok rendesen. xD Viszont megnyugtatásomra van, hogy amit a fogyasztótabletta negatív hatásával felszedtem, azt már sikerült leadni. ^-^ Számokat nem mondok, csak annyit, hogy nem akad ki már a mérleg, mert 10 kilót ledobtam fél év alatt kb. :) De azért van mit dolgozni még. Még 40 kiló hátra van! Oh igen... :D Örülök ennek az edzésnek, mert tényleg egyre jobban megy, és érzem magamon, hogy nem vagyok annyira "puhafaszú" mint eddig. Lásd: nem fulladok ki a lépcsőzéstől, vagy attól, hogy 20 percig kell folyamatosan gyalogolnom valahova. ^-^ Ez már jó pont, hogy nem érzem magam úgy, mint egy 80 éves nyanya. :DDD
Gondoltam bemutatom új szerzeményemet, ezt a csodálatos vattacukor illatú parfümöt, melyet potom 600 ft-ért szereztem be Euros boltban. :) Mostanában rákaptam erre a helyre, mert tényleg jó dolgokat tud az ember beszerezni olcsón. A hajfestéshez szükséges dolgokat is innen szereztem be, bár most már eldöntöttem, ha hajat festek, csakis Garnier Color Naturals-t fogok használni. :) Na ez most nagyon reklámszagú lett, de komolyan... nálam ennél hatásosabb és tartósabb nincs és ezzel sajnos még nem találkoztam Euros boltban. :$ Most jelenleg olyan középbarna-vörös átmenetes az egész frizum... elég érdekes, nem vagyok 100%-ig megelégedve vele, de a környezetem azt mondja, hogy jobban áll, mint a fekete. Ah... nekem meg az hiányzik. De ha meg fekete volnék, akkor meg a barna kéne. Szóval ez ilyen ördögi kör. XD Visszatérve a parfümre, imádom! Egyfolytában ezt szaglászom... ez valami titkos perverzió nálam. :) Kéne már egy fashion bejegyzés, mert nagy mennyiségű képet halmoztam fel, amiket szívesen kielemezgetnék és csorgatnám rá a nyálamat nyilvánosan is. Persze a gyűjteményt megtekinthetitek tumblr-ömön, mert oda szoktam reblogolni a kis drágaságokat weheartit-ről. De akkor sem fogok felregisztrálni weheartitra, ha a fene fenét eszik is. xD Nem kell több regisztráció, elég volt. :'3
Nézi-e valaki a Pastát az M2-n? :DD Jujj én imádom és elejétől kezdve nézem, mióta adják. Bár annyira furcsa egy normális doramát szinkronnal nézni. Lassan mondjuk megszokom, de a feliratos verziókat továbbra is előnyben részesítem, mert a koreai beszéd is nagyban hozzájárul egy sorozat élvezhetőségéhez, ahogy játszanak a hangjukkal, ahogy teliszájjal dumálnak, a sok aigooo meg omo omo omo! XD Szóval megvan a maga varázsa. :) Amúgy sok helyes pasi van a sorozatban, szóval érdemes nézni. A főszereplő csávó meg tiszta Gordon Ramsay. Egy idegbeteg és imádom! XD
Na így a bejegyzés végére tolok egy kis ingyen reklámot Annámnak. :) Mint általában. Tervezek egy olyan bejegyzést, ami csak róla fog szólni - már ha beleegyezik - és felteszem az összes munkáját, amit eddig csinált nekem. Omg van egy Jines festményem, amin össze fogjátok szarni magatokat olyan k**va jó. :D Egyenlőre csak egy képet csináltam az Ifjúsági Otthonban kirakott munkáiról. Hát őrület, hogy mióta kint van már, azért ez dicséretes. :D A kép nem a legjobb minőségű lett, mert szarfos mobilommal csináltam, ami lassan haldokolni kezdett már... T-T Nekem a kislányos a kedvencem, a legelső. :)

Bééééla! Legyen több önbizalmad! Hát annyira király vagy! :D
Ezzel búcsúzom! ^-^ Majd még jöszök mással is. :D
Bye Bye

UI.: Amúgy ma mentem volna a Murder-re (gyilkos tárlat Pesten), de rohadtul beteg vagyok és rohadtul nem jutottam el. x@@@@@

Megjegyzések