( * o * ) Music

Így éjfél tájt jövök nektek egy kis muzsikával. Igazság szerint már lefekvéshez készülődnék, de egyszerűen muszáj megosztanom veletek néhány videót, mert ha nem akkor végem van. :'3

AKB48-nak iszonyatosan jól áll ez a stílusváltás! Egyszerűen olyan... Nanás!!! Imádom! *-* Egyszerűen tökéletes. Ennél jobb stílusváltást komolyan még életemben nem láttam. Hát mennyivel jobb mint az a kis tinglitanglis cukulós. :D Jó mondjuk azokból is van néhány jó, de ez mindet überelli. Mondjuk ez a dance verziója a pv-nek - de itt megnézhetitek a teljes videót is - csak nem tudtam beágyazni a bejegyzéshez. ^-^ Viszont akár a dance akár a full, egyszerűen tökéletes mind a kettő. :) A látvány, a zene, a tánc, a ruhák, a díszlet... omg! Csak így tovább csajok! Fájtóóó Oh! XD



Ami miatt végül is rászántam magam erre a bejegyzésre, az Nami Tamaki új száma/pv-je. Végre!!! Végre!!! x"D Végre visszatért az az énekesnő akit annyira szerettem. Visszatért a régebbi rockos vagány stílusához, annyi különbséggel, hogy dögösebbre vette a figurát, amivel persze nekem nincs kifogásom, de mennyivel jobban áll neki ez. :'3 Úgy örülök neki. Bár nem rengette meg a világomat a zene - de amúgy az utóbbiakhoz képest magasan a legjobb - no de a pv az mindent vitt. :D Nagyon szuper az új külseje és a klip is remekül sikerült. A szomorú hír, hogy a beágyazás itt is le van tiltva, így csak a linket tudom passzolni nektek. ^-^ Van még két klassz csajos zeném amit csak úgy neten találtam, de nagyon tetszik. :) A PUFFY különösen tetszik, az egyszerűsége és nagyszerűsége miatt, de sajnálatos módon a duó többi zenéjéből egyik sem jön be, csak ez. :'D Hehe...




És végül egy kis kpop is, csak hogy teljes legyen a dolog. *w* Akkora meglepetés volt számomra a két kedvenc csajbandámból a két kedvenc tagomat látni duettezni, hogy az egyszerűen fantasztikus! :D Eun Jung (T-ara) és Amber (f(x))!!! Woow!!! Nem újdonság, hogy odavagyok értük, mivel már sokszor picsogtam róluk a blogban és milliónyi zenét pakoltam már ki. *-* Valami zenés tv show kedvéért együtt dolgoztak MC-ként és a műsor dalát együtt csinizték. Ahjjjj annyira jóóó!!! :D Amber haja megnőtt!!! Loool! És a ruhájukat is imádom! *-*



Legközelebb is jövök egy zenés bejegyzéssel, aminek témája igen érdekes lesz számotokra. :DDD Vagy legalábbis nem megszokott tőlem.

Megjegyzések