Változások...

Arggg... épp családi névnapozásra készülünk itthon és kb. az agyam eldobom annyira felhúz az egész. Ilyenkor mindenki törvényszerűen tiszta idegmócsing... pedig én kurvára nem a készülődésen húzom fel magam, hanem a körülöttem lévő embereken, akik olyan hülye dolgok miatt lesznek idegesek... ah... Ilyenkor az se jó ha útba vagyok, az se jó ha elvonulok, ha segíteni akarnák akkor is útban vagyok. :'D Nemszeretem a családi ünnepeket. -.-" Most, hogy kicsit kipuffogtam magam, mesélek az elmúlt napokról.
Hát sikerült a legjobbkor összeszednem egy kisebb influenzát, ami pont jókor jött: mehettem vissza dolgozni végre és még edzés megbeszélésre is kellett mennem. Ami a munkámat illeti, a héten aláírhattam végre a szerződésem és vissza is mehettem dolgozni, ami nagy megkönnyebbülés, bár szerdától betegszabin voltam. :$ A keddi megbeszélés jól ment, bár szándékomban állt lemondani az egészet a francba, annyira beteg voltam hozzá... az ég világon semmi kedvem nem volt menni, főleg hogy este 6-ig kellett bent várnom az eseményig... Amennyire szarul álltam hozzá a dologhoz, annyira jól is jöttem ki belőle. :) Aláírtam a szerződést, és március 1-től rendszeresen járhatok edzésekre, akár minden hétköznap. Bár volt egy kis sokk a beugró pénzzel, na meg a havi bérlet se lesz valami olcsó. 9400 ft-ot csak kibírok már köhögni havonta, ha ez ennyire fontos nekem... mármint... ha azt nézzük, hogy az ember egészségesebb lesz ezáltal, akkor megéri. Ezzel kapok saját személyi edzőt is, sokszor bemehetek, lesznek rendszeres mérések és hát segíteni fognak lefogyni. (^-^) Mondjuk betegségem miatt csak két gépet tudtam kipróbálni, de nem lesz egy álomutazás. (O_O) Az biztos, hogy minden kitartásomra szükségem lesz... aigooo... mibe vágtam bele. 12 hónapra szól ez a szerződés, és ha az előtt az idő előtt ott akarom hagyni őket, akkor komoly pénzeket kéne fizetnem. Ez mondjuk az egyik dolog, ami rohadtul nem tetszett, de... végül is kell az az egy év, hogy véghez vigyem, ami mindig is az álmom volt... normálisan kinézni. x'D Mindemellett belekezdtem a 90 napos diétába újra... hát... szenvedtem mint a kutya (igen, múlt időbe beszélek mert az elmúlt 3 napban rohadtul nem tartottam be :D), de sikerült leadnom vele két hét alatt kb 4 kilót. (o_O) Valamint a benti mérésen is kellően meglepődtem, mert nem annyi vagyok amit a mérleg mutat. :D A fogyás ellenére is cirka 4 kilóval mutat többet az itthoni mérlegemen, szóval a súlyom miatti depresszív állapot picit javulóban van.
Fuh... hát jól indul a 2013-as év... az ikrekre azt írta az éves horoszkóp, hogy ez az év a változások éve lesz. Eddig minden bizonnyal úgy tűnik, hogy igaza van az asztrológiának. (^-^) Március 1-től az életmódom teljes mértékben fog megváltozni, bár nincs ínyemre, hogy munka után még mozogjak. (.__.)
Nagy valószínűséggel készülni fog egy új manga, amit ezúttal Annával együtt csinálok. (*o*) Ami az érdekes dolog, hogy ez nem yaoi lesz, hanem egy magyar lány kalandjairól fog szólni, aki kiutazik japán barátnőjével álmai országába. :D Aztán ilyen sztáros szerelem meg ilyesmi. :$ Nos amiről minden fangörl álmodozik lényegében. :D Anna csodálatos rajzaival biztos remek mangát hozunk össze, és remélem meg is valósul, mert egyenlőre még nem kezdődött meg az érdemi munka. (^-^) Persze Sensei-el is szívesen dolgoznák még egy mangán, ami persze kizárólag yaoi lehet. :D Csak hát ahhoz még gyűjteni kell az ihletet. :$ Addig is ez a kis shoujo manga lesz terítéken. Egyenlőre csak saját magunk szórakoztatására elkezdjük, aztán ha úgy tűnik, hogy lesz belőle valami klassz, bármi megtörténhet. ;D
Még van 4 feladat a japán könyvemből, azt gyorsan megcsinálom és utána nekifogok fanfictiont írni. (^-^)" Elég sokat halogattam a dolgot, de most már ideje lenne hozzálátnom. Terveim és ötleteim már megvannak mindenre, csak a megvalósítás váratott magára. Persze mondhatjuk, hogy a betegszabi alatt lett volna rá időm, de Odaát 8. évadot néztem. (._.) Gomeeeen, ez a sorozat függőséget okoz. Imádom Castielt. (*U*) Tegnap este elkezdtem a One Pound Gospel című doramát... Első részen vagyok túl, nekem nagyon tetszik, főleg emiatt a kajával való küzdelem miatt. Valahogy át tudom érezni Kame helyzetét. Viszont nem tudok túllépni a Meisa dolgon. :'D Kazuya JinJin feleségének csapja a szelet... ez annyira... furaaaa!!! Hamarabb kellett volna megnéznem ezt a doramát, mint ahogy megismertem Jin miatt Meisát. Így nem tudok elvonatkoztatni és hiába van rajta apáca ruha... nem kedvelem. Ez van. Nem bántom én Jint, legyen boldog, de ez a nő... ellenszenves és nem tetszik nekem, hogy amint véget ért egy kapcsolata alig telt el kis idő, és már be is jelentette a házasságát mással. Ezt sose bírtam megérteni és elfogadni. Jint viszont most eléggé sajnálom... láttam egy cikket és ha jól fordítottam, az egyik legellenszenvesebb idolnak választották meg szavazásnál. Igen... Japán sem tökéletes. Kicsit szíven ütött a dolog, mert az egésztől függetlenül Jint én még mindig szeretem és még sokan mások is... és azért miért kell gyűlölni valakit mert családot akar alapítani lassan a harmadik x felé? Ha belegondolunk ennek kéne a normálisnak lennie... Ugye azt senki nem gondolhatja komolyan, hogy az illető megőrzi magát szerzetesnek... (persze jó lenne :'D), de nem így működik a világ. Apropó, megnéztem a két új KAT-TUN pv-t és a Nakamaru szólót. :) Nagyon klasszak lettek, csak nem tudom beilleszteni, mert hát ismerjük a videóletiltások negatív hatásait. :'D
Uh... elkezdtem egy új doramát, a Flower Boy Next Door és Wáááá!!! Kedvenc!!! Park Shin Hye az egyik kedvenc koreai színésznőm! Rajta látszik, hogy nem az a tipikus "idolvagyok és mindigszép" hanem igazán jó színésznő, teljesen átlagos arccal, de mégis kiválóan játszik! Jaj ezt így nehéz elmagyarázni, de tényleg imádom az alakítását. :) Heartstringsben is imádtam, és a You're Beautiful-ban is. Ebben a doramában annyira együtt tudok érezni a karakterével, az emberekkel szembeni fóbiája és hogy nem akar kimozdulni a szobájából. Ah... néha annyira megérint a játéka, hogy sírni tudnák. :'D Miory fansub fordítja, ajánlom mindenkinek. Na és a másik személy aki mostanában hatalmába kerített az Jang Geun Suk (minden oldalon máshogy írják a nevét, szóval én most így írom). Furcsa egy csodabogár ez a srác, egyszerűen egy zenei kategóriába se tudtam eddig besorolni. Kicsit alternatív hippis rockos pop... hát fogalmam sincs. xD De miután megtaláltam a TEAM H formációt, hát totál kiakadtam. :'D Akárkinek megmutattam, mindenki rávágta, hogy mekkora fos, de sztem annyira hiperszuper cool, hogy elmondani nem tudom. IMÁDOM! XD A Miory fansub szintén lefordította a Budapest Diary című filmet amit már le is szedtem és estére megnézem szerintem. (*w*) Emlékszem mikor forgatta, osztálytársam a hugával járta Pest utcáit, hogy megtalálják, de nem lelték meg. :'D Én is fent voltam akkor Pesten, csak koncerten voltam. (^-^) De akkor sajnos még nem ismertem Csücsörit. :D (ez lett a beceneve XD).
Na hamarosan még jelentkezem, így is többet írtam a kelleténél megint. :'D Chu~

Megjegyzések