Ráléptem AZ útra... o.O ?

Annyira fura napom volt, hogy ezt muszáj megírnom! O.O Kezdjük ott, hogy vettem egy púdert, ami nem vall rám mivel nem sminkelem magam. Egy ideje már gondolkodtam a dolgon, hogy kevés a korrektor a fejemre a patik miatt, így elhatároztam hogy veszek, de mindig csak halogattam. (._.) Hát most megvan. Akkor aztán vettem hajfestéket, de nem akármilyet! Szőkét basszus! Szőkét!!! Elhatároztam (nagyjából), hogy megválok a feketétől, és visszafestem az eredeti hajszínemre, de jóval világosabbat sikerült venni, mint az eredeti... nővérem beszélt rá. -.-" Hogy mi lesz belőle nem tudom. :D Vettem finom cherry illatú olajat párologtatóba, amit majd anyutól el fogok kunyerálni. Höhöhö... ki fogom próbálni milyen. :3
Szóval ma ilyen shoppingolós nap volt, de ami a nap csúcspontja!!! Leszólított egy tök szép csaj az utcán, hogy érdekelne-e ez meg az. Ugye ilyen esetben az ember elküldi a jó francba az illetőt, hogy hagyjál békén, vagy udvariasságból elvesz egy szórólapot, és továbbáll majd a legelső kukába kidobja azt. Halljátok... a csaj olyan rohadt jól adta elő a dolgot, hogy feliratkoztam... Hogy mire? FITNESSRE b*szod, FITNESSRE! XDDD Ah... nővéremnél az a fej mindent megért! Wtf! XD Még én se gondoltam magamról, hogy igent fogok mondani... az önutálat mocsarában dagonyáztam jó ideje (kiakadt a mérleg megint... öhm... hát igen) és azon ábrándoztam két napja, ha leszólítana egy személyi edző vagy hasonlók, simán belemennék bármibe, hogy segítsen... (Valaha kövér voltam, Mtv sorozat hatása ;D) És akármilyen ijesztő is, de pár napra rá megtörtént! Talán ez lenne az első lépés. Hogy végighallgatom... végighallgattam, megtetszett... érdekelt. Ennyi. :3 Drága Annámat is felhívtam, és neki is tetszett a dolog, így együtt fogunk menni az első ingyenes órára. *-* Itt a honlapjuk. Kíváncsian várom, hogy mi lesz. Kérdeztem, hogy a súlyommal is lehet-e csinálni, de majd csinálnak egy állapotfelmérést vagy valami hasonlók. Ah... sokat nem tudok róla mondani, de ha beválik, akkor veszek egy bérletet és rendszeresen el fogok járni. Ez nem megoldás, hogy na majd itthon nyomom a Norbira, mikor meg sem mozdulok itthon csak tespedek... így legalább Annával is eltölthetnék egy kis időt. :3 Várom már nagyon, hogy visszahívjanak. Annyira rendes volt a csaj... és tipikusan azt hinné az ember, hogy csak a hozzá hasonló szépségeket invitálják oda be, de nem!!! Segíteni akarnak. :3 Omg! Már teljesen egy ulzzang modell vagy egy gyaru képe lebeg fel a szemem előtt, hogyan fogok kinézni (na ne siessünk annyira előre XD). Nyitott vagyok az új dolgokra és bele akarok vágni! Hozzátenném, itthon megbeszéltem a kis családdal, csütörtöktől együtt kezdjük el a 90 napos diétát. :$ Na az lesz a halálom, de ha egyszer régen sikerült leadni vele azt a 10 kilót, akkor most is sikerülnie kell! :) Nem tudom meddig fog tartani ez a motiváltság, lehet hogy reggelre kialszom, de most jó érzés volt leírni...
Bár munkával kapcsolatban már egyáltalán nem tudok semmi jót sem írni... Lejárt a szerződésem, és a hosszabbításról szóló papírok meg késnek... amíg nem írtam alá, nem mehetek be a színházba. T-T Annyira kétségbe vagyok esve a dolog miatt... Félek, hogy nem mehetek vissza többé... Omg!
Oyasumi...

Megjegyzések