Cím nélkül :D

Ma borzasztó hangulatom volt. Rosszul indult a nap és a hajfestés se járt sikerrel... holnap pedig mennem kell dolgozni. -.-" Még ma este átesek még egy hajfestésen, ezúttal sötétebb árnyalatot fogunk rákenni és két dobozzal, ugyanis az egy doboz nem bizonyult kellő mennyiségnek... De annyit idegeskedek emiatt komolyan... egyszerűen már nem éri meg az egész. Sikerült jól be is ennem az elmúlt napokban, szóval holnapra beiktatok egy afféle gyümis és léböjtös napot. Remélem valamennyire összejön, aztán folytatom a diétát ott, ahol abbahagytam. Biztos jött vissza egy két kiló... de legalább pénteken mehetek az első edzésre. Már ideje... Gondoltam megmutatom milyen teát szoktam inni két pofára. ^-^" Zöld tea, nagyon fincsi ez a fajta, édesítővel és kicsi facsart citromlével szoktam inni. :) Jót tesz az emésztésnek és az ember energikusabbnak érzi magát tőle. Mellé biggyesztettem az új bögrémben a frissen főzött teát is. :D A másik képen pedig a mai szerzeményem virít. Thai tészta. *-* Még sosem ettem ilyen kínai bigyókat, gondolom az édes savanyú mártás nem számít annyira. :D Alig várom, hogy megkóstoljam, de szigorúan akkor, ha már helyre jöttem a sok kajálás után. ^-^" Pár nap és megehetem. *0* Nyamm!!! Tettem fel új muzsikákat is, remélem tetszenek. *.* A régieket nem szoktam törölni, még azokat is megtaláljátok. :D Kezdek ráérezni erre az új zenelejátszóra, szóval már youtubeos dolgokat is rá tudok tenni. Az új zenék mindig előre fognak kerülni, a régiek meg hátra. ^w^ (Bár gondolom logikus - de ugye szeretek mindent megmagyarázni :D.) Na ilyen se volt még, hogy egymás után két napon blogoljak. XD Próbálok majd sűrűbben jelentkezni amúgy. :3 Na megyek az újabb hajfestésre... -.-" oyasumiiiiii

Megjegyzések