Yo~

Szánom bánom bűnöm, hogy ezúttal sem hoztam fanfic frisst... pedig 4 napig voltam szabin! Ahj... annyira sajnálom. Pedig nagyon szerettem volna írni. Első két nap megállás nélkül tanultam, mert muszáj... nem sok időm van már augusztusig, hogy leadjak minden japán házit... nagyon bele kell húznom. (de elkészült a kanji gyűjteményem ;D) Tegnap meg rokonszülinapolni voltunk, ma meg mikor nekiláttam volna írni... omg! Nem jött semmi! O.O Teljesen kész vagyok... Annyira felidegeltem magam, mert nem tudok írni... úgy gondoltam, hogy akkor megcsinálom ide a dizájn váltást, de az sem ment zökkenő mentesen... délutántól estig folyamatosan csináltam. Egyszerűen nem akart összejönni sehogy sem, végül ez lett belőle. Remélem megfelelő lett, bár még némi csiszolásra szorul (pl. új videókat és képeket pakolni bal oldalra stb.). Most egyenlőre meg vagyok vele elégedve, de volt már jobb is... A fanfic ígérgetésbe most nem fogok bele, próbálkozni fogok az írással folyamatosan, akár hétköznap meló után is... mert már tényleg sokan várják és én is ki akarom írni magamból a sok yaoit. XD Kárpótlásul fogadjátok szeretettel a "horror" bejegyzésemet, ami remélem valamelyest kárpótol benneteket, és a linkek böngészése lefoglalja egy időre az agyatokat, míg nem jövök jobb témával (már akit ez érdekel...). Megkésve bár, de hoztam a legutóbbi Pesti kiruccanás képeit, ezúttal csak 5 db-ot választottam ki, mert el tudom képzelni, hogy mennyi embert ki tudok akasztani a Pesti "turistafotóimmal" XD. Hamarosan jövök! Chu~



Egy kis Jae-shii!!! *w* Határozottan imádom az új stílusát! Annyira vk!!! Annyira nagyon kakkoi és dögletes na meg süt róla, hogy "én Yunho ukéja vagyok... csak az ő vérét szívom". Ah... ez most kellett. xD Imádom, hogy a tvájlájt óta minden idol vámpír akar lenni. *3* (legalább ennyi pozitív hatása volt a filmnek)

Megjegyzések