Gomenasai...

Olyan borzasztó régen írtam, tudom... és most sem fogok túlzottan izgalmas témával jönni... pofám is alig van írni, mert a legközelebbi posztolásnál már fanficel akartam jönni... de ez most nem jött össze. T^T Gomene...  Sajnos a téli szünetem nagy részét a Gokusen maratonra pazaroltam, így már akkor sem tudtam hozni nektek semmit. (._.) Csak úgy közlöm, igazán akarnák már írni, mert nagyon rég írtam, és tele vagyok új ötletekkel, csak időm nincs rá. Hétköznap késő délutánig dolgozok, utána hazajövök és tanulok (a legutóbbi pár napban legalábbis azt csináltam). Nagy dologba kezdtem bele, a könyveimből elkezdtem kigyűjteni az összes tanulandó kanjit (300 db) és a gépen szépen táblázatba, fordítással, példákkal, gyökökkel stb. megcsinálom, amit aztán ki tudok majd nyomtatni és rengeteg segítség lesz a tanulásban. Sajnos a neten se találtam semmi gyűjteményt és könyvesboltban sem jártam sikerrel, így eldöntöttem, hogy megcsinálom a sajátomat. :$ A fele már kész van. :) Ma is egész nap ezt csináltam. Szeretnék haladni most már a tanulással, mert egy lusta szar voltam az utóbbi időben, és én tényleg komolyan gondolom ezt az egészet.
Ami a jó hír: hosszabbítják a szerződésemet. :) Decemberig dolgozhatok az archívumnak, és remélhetőleg végig a bábszínháznál maradhatok (ha elfogy a munka áthelyezhetnek máshova...). Na hát ennek én is, meg a többiek is nagyon örülnek, meg a társulat is. *w* Picit már kezdünk beilleszkedni, de nekem még kell pár hónap, míg megszokom teljesen a helyet, mert mindig van valami újdonság. :D (lásd twitterre feltöltött legutóbbi képem XD). Valamint próbálom leküzdeni a babák/bábok/bohócok iránti félelmeim... bizony nem csak a pókokkal tudnak kikergetni a világból (nah, abból is van épp elég raktáron... -.-"). Valamelyik éjjel az egyik előadás plakátjával álmodtam, amin egy rémisztő pofa volt... ordítva ébredtem. :"D Elég vicces így belegondolva... Ami a szuper, hogy most lesz egy csomó új előadás. *-* Kaptam is az egyik bemutatójára meghívót, ami nagy szó, mert a nyitáson egy csomó szponzor, meg önkormányzatos emberke "lesz" ott... vagy legalábbis meg lettek hívva, amit onnan tudok, hogy én borítékoltam a meghívókat. :) Megtiszteltetés, hogy meghívást kaptam, de sajnos alkalmi ruhám sincs ilyen esetre, és kicsit félek is... nem voltam még ilyen helyzetbe. Meg hát egyedül se akarok menni, inkább megvárom Klaut (6 évig osztálytárs volt, most kolléganőm) és vele együtt nézem meg hétköznap. *.* Na szóval, maradok decemberig, amit becsülettel végig is fogok csinálni. Addig maradok a seggemen, pénzt gyűjtök, tanulom a japánt, és decemberben lerakom a nyelvvizsgát. :) Utána meg elindítom magam a Nagybetűs életbe... vagy hasonlók. Nem tudom még mik a terveim. Vagyis tervek vannak, de mind bizonytalan. Sokat kell még küzdeni, hogy elérhessek valamit. Lehet, hogy addig teljesen váratlanul megáll egy autó a házam előtt, és Kamenashi Kazuya kiszáll belőle, hogy magával vigyen a ... öhm... mindegy. XD Elkalandoztam. *3* Az utóbbi időben nagy volt a feszültség köztem és a közvetlen munkatársaim között, de most már próbálok pozitívan hozzáállni a dolgokhoz. Olvasgatok elég sok ezotériás cikket és pozitív energiás bigyókat... meglepően jól bejönnek. De inkább csak a "leszaromazegészet" felfogásmódot próbálom gyakorolni magamon. ^-^
Tegnap voltam Pesten, az utolsó előtti kontrollomon. Igen, jól olvastátok. :) Legközelebb már csak júliusban kell mennem, ami pont jó, mert júliusban vannak a japán napok, és egy füsttel el bírnám intézni a dolgot. Az olyan jó lenne. :D És az lesz az "utolsó". Talán... Mert hogy apum újra akarja műttetni az egyik szemem, ami nem sikerült igazán fényesre... Jelenleg ott tartok, hogy el kéne menni olvasószemüveget csináltatni, ugyanis ajánlott. Hát ez van... kicsit furcsa, hogy visszakaphatom a szemcsimet... már hiányzott is egy picit. :) De látok nélküle is hál'istennek. Az útlezárások és szar időjárás miatt másfelé mentünk Pestre (átmentünk a Lánc-hídon juhuuuuuuu *-*), úgyhogy csináltam néhány "kocsibólfényképet". XD Következő bejegyzésnél felrakom őket, nah meg írni akarok az én drága idolkáimról is, meg YunJaeról, meg fanficet, meg fashion meg minden szart, amit csak el tudtok képzelni. De látjátok, már most is késő este írok, olyan kevés időm van mindenre. T^T Oh és majd elfelejtettem! Ancseenak üzenem: Nagyon nagyon köszönöm szépen a filmek linkjét. :D Nélküled biztos nem tudtam volna megnézni a Gokusen Movie-t, ezért nagyon hálás vagyok. Viszont az első évad speciálját valamiért nem tudom összerakni... :$ Vagy hibás vagy nem teljes... gőzöm sincs. T-T De nagyon szépen köszönöm a feltöltést! :)
Na még azt is megírom a végére, hogy facebookon bevettek a Magyar Gyaru Körbe. :D Hát ez annyira baromira állati. Mondjuk csak csendes olvasójuk vagyok, nem igazán merek hozzászólni semmihez, főleg hogy itt is megy a feszkó néha, mint általában a csoportokban (természetesen tök hülyeségeken). ^-^" De azért nagyon hálás vagyok, hogy bevettek. :) Bár magam nem tartom gyarunak, mégis kedvelem a stílust és nagyon tetszik, szeretnék minél több dolgot megtudni róla.
Végre sikerült összehoznom egy zenelejátszót az oldalra. Remélem nektek működik ha minden igaz, nekem sajnos nagyon sok gondom van a google chrome-al, mert folyton összeomlik a flash plugin izém... és fogalmam sincs mit kéne tennem, hogy normálisan végig tudjak nézni akár egy youtube videót... valószínűleg vissza kell váltanom a mozillára. -.-" Tervezek mostanában dizájn váltást is az oldalra, valami színesebbet akarok, és nem... télit... Annyira elegem van már a télből. Fuj. Elég. Komolyan már annyira várom a tavaszt, hogy hosszabbak legyenek a nappalok, mert ez borzasztó, hogy hazaérek a melóból és már sötét van. Így nincs kedvem se tornázni, se tanulni. Pszichikailag rossz hatással van az emberre. :D Szóval a blogra valami színeset tervezek, mert meguntam az egyhangú fehéret. Próbálok majd kreatív lenni. ^-^ Jövőhét végére (nem ígérem biztosra), de nekiesek a fanfiction írásnak. :) Kérlek legyetek addig türelemmel. Na ennyit mára galambocskáim. :) Oyasumi! Chu~ 

Megjegyzések

Ancsee üzenete…
Üdvözletem! :D
Gratulálok a szerződés hosszabbításához!
Igen, a speciál még nincs teljesen fent, még hiányzik jó pár rész, csak ma volt két vizsgám és azokra készültem teljes erővel :) Holnap még lesz egy feladatvédésem, de utána már tudom folytatni, ami azt jelenti, hogy hétvégén meg tudod nézni :D
Nekem a japán tanulás még odébb van :( Anyum azt mondta, hogy csak akkor lehet, ha meg van az angol és a német nyelvvizsgám is T.T Pedig a németet hagynám a francba, már egy évtizede tanulom és ha ennyi tanulás után nem sikerül elsőre a nyelvvizsga, hát akkor nem tudom... ez egy jel! T.T De én kézzel csinálnám a kanji táblázatot, sokkal jobban rögződnek úgy a mozdulatok, de ez egyéni ügy :D És én is ábrándozok ilyenekről (A KAT-TUN Budapesten eltévedne és hozzám fordulnának segítségért XD), de már az is csoda lenne, ha valami folytán valamelyik szomszédos országba jönnének koncertezni... ha Bécsbe eljönnének, rendelném is a jegyet, mind a koncertre, mind a bécsi bkv-ra, ja és a vonatra XD Azt hiszem meg lenne a szülinapi, névnapi és karácsonyi ajándék egy évre a családtól XD
A flash plugin nekem is össze szokott omolni, de csak akkor ha leterhelem a chrome-ot (face-n 3 játék nyitva + 2 youtube videó) ilyenkor igazából csak frissíteni lehet az oldalakat, vagy csak a plugint kell frissíteni, mert esetleg "elavult" lett... nem tudom.
A zenék meg nagyon jók :D Mondjuk én minden evő vagyok, de ahogy hallgattam őket, valószínűleg megint sokat fogok erre járni... ha más nem, akkor zenét hallgatni XD
Ja, és hidd el a telet nem csak te utálod... Most kaptam el a TELENKÉNTI torokgyulladást, úgyhogy a holnapi napon élvezettel fogok suttogva tartani feladat védést :P Plusz, láttál volna múltkor: Vastag szoknya volt rajtam és havat lapátoltam, mert a csizmám beázott mire a ház túloldalára értem XD Mondtam magamban, hogy a pasik örülhetnek XD
ÉS LESZ FICU b(*_*)d Annyira hiányoznak a fanficek, jelen pillanatban a tieiden kívül olvasok még jó párat és csak az egyik frissít, az egyik eltűnt a föld színéről, már lassan két hónapja nem kapunk tőle életjelet :( A többi meg..... csak szimplán ritkán frissít... Így őrület az élet :D
Na jó, pofa befog, mert holnapra még annyi hangom sem lesz, mint ma... pedig ma se volt sok... :D
Légy jó, és hétvégéig megpróbálok végezni a feltöltéssel!
Ui.: A Kamenashi ügyről nem tudok semmit, szerintem csak egy alaptalan pletyka volt, de ha esetleg lesz valami szólok. :D
Bye Chu~~
Andy üzenete…
Hali. :D
Hát most rendesen megnyugodtam, hogy még nincs teljesen feltöltve, mert azt hittem, hogy én bénáztam el valamit nagyon. x'D Türelmesen kivárom, nyugodtan tanulj stb. én is azt teszem. ^-^ Amúgy egyszer már elkezdtem ezt a kanji táblázatot - akkor kézzel - és hát nem igazán haladtam vele túlságosan... a lényeg, hogy a kézi rajzolásukat egy füzetben szoktam gyakorolni, a táblázat csak a fordításhoz volna nagyon szükséges, hogy ne a 20 db tankönyvembe kelljen keresgetni, hogy ez meg ez most mit jelent. xDD :) Gondoltam gépen csinálom meg mert sokkal átláthatóbb és nem szenvedek vele annyit mint a kézivel (ceruza elmaszatolódik, toll elfolyik, hibajavítóval szétcseszem a lapot, és órákig mérhetem a vonalkákat rajta XD). Szóval így egyszerűbb. :D
Én is németet tanultam évekig, de mindig is utáltam... nincs is nyelvvizsgám még semmiből. :$ Pedig azért az jó ha van az embernek...
KAT-TUN Budapesten~~~~ höhöhöhö... erre csak ilyen fejet tudok vágni: http://lemafia.com.br/wp-content/uploads/2012/05/276172_Papel-de-Parede-Meme-I-See-What-You-Did-There_1920x12001.jpg

XDDD

Sajnos ehhez a flash pluginos sz*rsághoz nem értek... kis millió oldalt elolvastam, de mivel agyi kapacitásom nem elegendő a modern technikai vívmányok természetes használatához - esetenként beállításaihoz - ezért foooogalmam sincs hogyan mit kéne frissítenem. Jelenleg alap járatba se megy semmilyen videó (fészbukon se szoktam játszani, és nem terhelem le a netet... de hát... XD ezvan... amihez hozzáérek széthullik :D)

Sok sikert a vizsgákhoz, feladatvédésekhez és gyógyulgassál! ^-^
byebye