Ghost mania

Találtam egy fantasztikus témát, amiről még nem is írtam a blogomba, pedig ez alapozta meg a tinédzser éveimet. Elképesztő, hogy egy koreai horrorfilm ajánlóján kívül még semmit sem írtam a paranormális és szellemmániámról. *-* Most itt az alkalom. Minden ott kezdődött, mikor barátnőm az általános iskolában egyfolytában egy horrorfilmről beszélt nekem (The Grudge ;D), mikor az első rész ment még a moziban. Annyira felkeltette az érdeklődésemet, hogy letöltöttem a filmet és megnéztem. Ah... olyan mélyről jövő félelmet és érzelmeket még semmi nem váltott ki belőlem, mint az akkor. :D Természetesen ez az élmény sok normális ember számára olyan hatással van, hogy soha az életbe többé nem ül le horrorfilmet nézni, de nálam pont fordítva hatott. Takashi Shimizu egy elképesztő Zseni! Ezután az élmény után szép lassan kezdtem el utána nézni az ázsiai horrorfilmek világának, többek között ennek a fantasztikus filmrendező alkotásainak felkutatásába merültem bele. (Már majdnem mindent láttam tőle, egy csomó dvd-m eredeti példányban sorakozik a polcomon.) ^-^ Ekkor dönthettem el kb. hogy én filmrendező akarok lenni (nem lett belőle semmi XD), olyan hatással volt rám a művészete. Mert hogy ez művészet! Sokan mániákusnak tarthatnak emiatt, de... attól a pillanattól kezdve én mindent más szemmel néztem, főleg a horrorfilmeket. Mára már olyan gyűjtemény szaporodott össze belőlük (akár amerikai, akár koreai vagy japán), hogy lassan már nem tudom őket hova tenni. :'D (de azért megbirkózom a feladattal xD). Borzasztóan örültem mikor rátaláltam a Miory fansubra (a legtöbb ázsiai horrort innen bárki megtalálja) bár ma már nem igazán lehet rá regisztrálni, szóval én még a szerencsések közé tartozom. ^-^
Érdekes a hozzáállásom a természetfeletti dolgokhoz, és akármilyen hihetetlen, saját tapasztalatok alapozták meg ezt az egész hóbortomat. Persze, kiskorában lát az ember mindenfélét, és sok mindentől fél is, mégis az az egy élmény annyira megragadt bennem, hogy kb 4 éves korom óta nem bírom elfelejteni, és úgy emlékszem rá, mintha csak tegnap történt volna. Mikor az ember szemtől szemben tapasztalja meg az ilyesmit, kialakulhat később benne valami, ami nem hagyja nyugodni. Nálam ez a szellemmániában ütközött meg, és a mai napig hiszem, hogy létezik egy másik világ vagy valami hasonló, amit emberi ésszel nehezen (bár a modern technika sok mindent lehetővé tesz, lásd Ghost Hunters) bír felfogni.
Minden természetfeletti csodalény között mégis a japán mitológiában szereplő rémlények ragadják meg a fantáziámat, többek között a Yurei (bátorkodom megemlíteni, hogy ehhez a típusú szellemhez kapcsolódik az én gyerekkori élményem is). Mára már el tudtam fogadni, és nem találom félelmetesnek, sőt... valahol megbarátkoztam vele, és vágyom rá, hogy lássak egyet (bár ódzkodva jelentem ki, mert azért valljuk be, tényleg félelmetesek). Ehhez a szellemcsoporthoz tartozik a The Grudge szelleme is, tehát ezért volt rám nagy hatással. *-* Sok mindent találhattok a wikipédián japán szellem témában, érdemes művelődni róla, ha egy kis borzongásra vágytok.
A szellemtémán kívül megmozgat még az is, hogy mi járhat egy sorozatgyilkos fejében. Ez is beteges tudom, de annyira imádom az ehhez hasonló műsorokat, meg olvasmányokat. Nem egy híres sorozatgyilkos élettörténetével kapcsolatban végeztem már kutatásokat. ;D Szinte hobbimmá vált. Ah... nagyon meg szeretném nézni Pesten a Murder kiállítást is, csak az UV fények miatt még várnom kell egy kicsit a szememmel, mielőtt elmegyek megnézni. *-* Szerencsére még lesz egy ideig.
Ami miatt létrehoztam ezt a bejegyzést, hogy megosszak veletek néhány érdekes olvasmányt, amit összeszedtem. (a femina.hu meglepően klassz oldal ;D). Vannak itt kísértet járta kastélyok, temetők, veszélyes túravonalak, sőt még Magyarországi helyekről is van szó. Remélem nem untattam senkit (vagy rémítettem halálra xD) ezzel a bejegyzéssel. Kellemes olvasgatást! ^-^
Teaház a világ legveszélyesebb turista útvonalán - Bambuszcsipesz. Teásmesék nagyoknak.
A hely, ahol meglátod a halálod | femina.hu
Az 5 legkísértetiesebb temető a világon | Femcafe
A világ 10 leghátborzongatóbb szellemvárosa | femina.hu
Hátborzongató képeken a kísértetek városa | femina.hu
Vért és hamvakat kevertek az építőanyagba | femina.hu
Szellem, kastély, szálloda, szellemturizmus - Edutus Hallgatói Blog
A legerősebb paranormális jelenségek Európában | femina.hu
A hátadon is feláll tőlük a szőr: képeken az ország 10 legfélelmetesebb helye | femina.hu
Paranormális jelenségeket észleltek a magyar kastélyban: mi okozza a furcsaságokat? | femina.hu
A magyar hely, ahol megjelent Jézus arca: ez a kép tette világhírűvé a várost | femina.hu
Itt történik a legtöbb paranormális jelenség Budapesten: a hírhedt szellemtelep | femina.hu
3 világhírű, elsüllyedt falu | femina.hu
3 hátborzongató, misztikus úti cél Magyarországon | femina.hu
A salemi boszorkányperek - Wikipédia
Hasfelmetsző Jack - Wikipédia
3 hátborzongató hely, melyet látnod kell | femina.hu
Képeken 10 romépület, amit éjszaka ne nézz meg: félelmetes helyek itthon | femina.hu
A magyar Boszorkánysziget titkai | femina.hu
Egy igazi magyar szellemkastély | femina.hu
Aokigahara Jukai – A fák tengere I. | japánfelderítő.hu
Minden idők legkeményebb liftes szívatása Brazíliából

Megjegyzések