Téli szünet~

Csütörtökön volt az utolsó napom a melóban, legközelebb már csak 3-án kell mennem. :) Klassz ez a karácsonyi szezon, mert mindenki be van zsongva az ünnepektől. Én határozottan jobban élvezem az idei ünnepet, mint a tavalyit. Valahogy izgalmasabb. ^-^ Elkészültek a családi fotók is (nagyszülők nagyon fognak neki örülni szerintem :D) és beültünk egy új előadásra a bábszínházban. Betlehemes téma, de én nem épp gyerekeknek szántam volna. :$ Nem igazán értették szerintem, és ahogy a király megölte a csecsemőket az nagyon kegyetlen volt, valamint maga Heródes kivégzése is sokkoló volt számomra... Egy köcsögből volt a feje és azt egy ólomgolyóval hatalmas csattanás kíséretében széttörték. (._.) Te jó isten nagyon ijesztő volt. Maga a darab fantasztikus, lenyűgöző, és a zene is páratlan volt (élő zene a színpad végében). Az előadás végén a színészek körbekínálták a közönséget mézeskaláccsal és én Ernő bácsitól kaptam egy szív alakút. *w* Ő már akkor ott volt a színházban mikor én még óvodásan jártam hozzájuk előadásokat nézni a csoporttal. :D

Tegnap kezdődött meg a szünetem, és ezt kihasználva bevetettük magunkat Annával a városba. :D A világvégére való tekintettel is, odaadtam neki a karácsonyi ajándékát, amit igyekeztem kreatívan összeállítani. Egy kemény fedeles üres füzetet bevontam japán írásjelekkel teli csomagolópapírba, majd a belsejének első oldalára ragasztottam egy Kamenashi Kazuya képet, mellékelve egy "tőle kapott" levélkével, a kövi oldalára pedig beragasztottam egy macis mobilfityegőt és egy lapos szivecskés kulcstartót, hogy össze lehessen csukni a füzetet. ^-^ Örülök, hogy tetszett neki. Persze megvolt a szokásos összeülős doramás laptopozás a kávézóban és hozott nekem igazi yorkshirei teát és egy forró csokit. *-* A csokit ma meg is csináltam és isteni finom volt.

 A Tescoban lehet kapni a Mikado nevű "tejcsokis kekszet" de igazából ez totál olyan mint a Pocky. (o.O) :D És nagyon finom volt. Imádom, hogy már nálunk is lehet ilyet kapni. *w*

Tegnap megvettem végre a téli cipőmet is, ami ezúttal olyan darab, hogy megérdemel egy képet a blogban. *-* Mama adta rá a pénzt, ez a kari ajándékom. ^-^ Nagyon szépen köszönöm!

Bejegyzésem végére egy kib*szott jó szám, amit már hetek óta hallgatok megállás nélkül. ;D Chu~

Megjegyzések