Szuper nap~( ´∀`)

Bár nem maradt tegnap időm sok mindenre délután, mert fáradt voltam és punnyadtam (szóval a Jin koncertet se tudtam megnézni T^T), de ma kimozdultam kicsit (és az utóbbi időben tényleg sokat mozdulok ki ;D). Találkoztam Renivel, aki már általános óta nagyon jó barátnőm... fuuu... már majdnem 15 éve vagyunk barátnők. :D Na ilyen barátokat tessék összeszedni mindenkinek. ^-^ És bár nem japánfan, mégis el tudunk beszélgetni bármiről bármikor. Vittem neki karácsonyi ajándékot, mert nem voltam biztos benne mikor találkozunk legközelebb, erre ő meg meghívott egy fehér forrócsokira meg egy koktélra. Ez volt életem első piña colada-ja. *-* Hát nem volt rossz, sőt! Bár a vége felé már kezdett kicsit sok lenni, nem is bírtam mindet meginni. :'D Amúgy ide szoktunk járni mindig! ^-^ Tök szuper, hogy minden évben vele nézem meg a karácsonyi vásárt Kecskeméten. Jó hideg volt, és nem volt sok érdekesség a grillázsost kivéve. *q* A második képen az a sok minden cukorból van lényegében. :'D Kerek ötszáz forintért muszáj volt elhoznom egy gyönyörűen kifaragott angyalkát, ami szintén cukorból van. ^-^ Nővéremnek adtam születésnapjára... ಥ⌣ಥ Hát nekem is arany szívem van...
Ennyit a mai napról.  Chu~

Megjegyzések